-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV): 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі будинку культури (над глядацькою залою) вул.Соборна, буд. 100 м.Сміла,Черкаського району, Черкаської області»)
ДК 021:2015 (CPV): 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі будинку культури (над глядацькою залою) вул.Соборна, буд. 100 м.Сміла, Смілянської територіальної громади, Черкаського району, Черкаської області») / 1-роботи / *Джерело фінансування закупівлі – кошти МІСЦЕВОГО бюджету. *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону *місцезнаходження : Україна, 20700 , Черкаська обл., місто Сміла , ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 100, Телефон 1: 0473324767 Телефон 2: 0473320996
Завершена
1 473 771.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 737.71 UAH
мін. крок: 1% або 14 737.71 UAH
Період уточнення:
01.05.2023 13:50 - 06.05.2023 00:00
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
520d15ec26494b95b360199912915c65
Дата опублікування:
05.05.2023 18:43
Опис:
Дайте відповідь будь ласка, який клас наслідків по обєкту будівництва: СС1, СС2 чи СС3?
Відповідь:
СС1
Дата відповіді:
06.05.2023 20:51
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
cde14624a3594da6b58c33c263933614
Дата опублікування:
03.05.2023 11:24
Опис:
Відповідно за Додатком №3 до тендерної документації, зокрема передбачено, що Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції Акт огляду адміністративного приміщення, покрівлі будинку культури (над глядацькою залою) вул. Соборна, буд. 100 м. Сміла, Смілянської територіальної громади, Черкаського району, Черкаської області , що складений спільно із Замовником цієї закупівлі . Встановлення такої вимоги носить ознаку дискримінаційного характеру, оскільки, встановлюючи відповідну вимогу, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення такої тендерної пропозиції. За таких умов, Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати вищезазначений документ, що в подальшому стане підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути наведену невідповідність шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Наголошуємо, що за результатами розгляду скарг з аналогічних питань, Антимонопольним комітетом України багаторазово було визначено ідентичну/аналогічну вимогу тендерної документації такою, що є дискримінаційною. В разі незадоволення вимоги будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
Відповідь:
Зміни до тендерної документації внесено .
Дата відповіді:
03.05.2023 15:17