• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труба латуна

Завершена

10 511 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 105 110.00 UAH
Період уточнення: 26.04.2023 01:29 - 19.05.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно ВІДПОВІДІ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 27.04.2023, 09:06)

Номер: 4e1a21b450e1484e85c7929ffc06d286
Дата опублікування: 27.04.2023 16:28
Опис: Шановний Замовнику! Мусимо зазначити , що за інформацією з відкритих джерел ,наприклад - https://opendatabot.ua/c/00131771 , у Вашого підприємства чистий прибуток складає 5 637 000 грн , що також меньше ніж очікувана вартість предмета закупівлі . Також є податковий борг станом на 01.01.2022 — 677 148.68 грн. В тендерній документації зазначений строк поставки: 14 календарних днів з моменту подання заявки на поставку товару. До 30.06.23р. Наше підприємство здійснює закупівлю товару на 100% передоплаті , термін виготовленя становить мінімум 45 днів, тобто нам треба заздалегіть здійснити 100% передоплату для того,щоб забезпечити своєчасність відвантаження . Таким чином , просимо зазначити ,як Ваше підприємство може прогарантувати оплату з такими показниками,які зазначені вище та чи є документальне підтвердження відсутності податкового боргу у Вашого підприємства на поточну дату?
Відповідь: Оплата гарантуэтся передоплатою
Дата відповіді: 27.04.2023 17:41
Відповідь надана

Щодо надання довідки про обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний період, який має бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі

Номер: 8ec5f2d6c3714f7ebb91b43c7dd8bc26
Дата опублікування: 27.04.2023 08:14
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 1 до Тендерної документації, а саме п. 1.4.1. зазначено, що обсягчистого річного доходу від реалізаціїпродукції (товарів, робіт, послуг) заостанній звітний період, має бути неменшим ніж очікувана вартість предметазакупівлі, про що учасником надаєтьсядовідка у довільній формі.  Відповідно до частини 2 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частиною 3 цієї статті Закону визначено у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Умовами тендерної документації очікувана вартість закупівлі  складає 10`511`000,00 з ПДВ, та для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям ним надається довідка в довільній формі за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний період, має бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому фінансова спроможність Учасника повинна бути на рівні не менше ніж   10`511`000,00 з ПДВ  ., що підтверджується відповідною фінансовою звітністю згідно умов тендерної документації.  У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про ведення воєнного стану в Україні», потенційні учасники цієї Закупівлі не мали фінансової спроможності на рівні не менше ніж   10`511`000,00 з ПДВ   у 2022 році, оскільки війна в країні не давала можливості у нормальному режимі здійснювати господарську діяльність на території України як мінімум пів року у зв'язку з постійними обстрілами, особливо об'єктів критичної інфраструктури. Також, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020 р. з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 30 квітня 2023 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029). Пандемія, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 з 2020 року та війна в Україні з 2022 році, суттєво вплинули на фінансові спроможності потенційних Учасників цієї Закупівлі, оскільки ці два фактори тривають і на теперішній час. Таким чином, обов'язок надання Довідки в довільній формі за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника про те,  що обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний період, має бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі значно звужує коло осіб. Вказаний факт порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі викладеного, просимо внести відповідні зміни у Додатку 1 до Тендерної документації, а саме скасувати п. 1.4.1 в якому зазначений обов'язок надання Учасником: Довідки,що обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний період, має бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідь: Данна вимога встановлена через об’єктивну необхідність здійснення значної передоплати за замовлену продукцію та є гарантією щодо платоспроможності Учасника.
Дата відповіді: 27.04.2023 09:06
Відповідь надана

Стосовно досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та/або постачання труб/трубопроводів на енергогенеруючі підприємства в період 2020-2023 років

Номер: 4207ecb8cf9341a0907614996647f473
Дата опублікування: 27.04.2023 07:49
Опис: Шановний Замовнику, В п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації зазначені критерії про надання досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та/або постачання труб/трубопроводів на енергогенеруючі підприємства в період 2020-2023 років. Вказаний факт порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі викладеного, просимо внести відповідні зміни у п. 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації, а саме скасувати обов'язок надання Учасником досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та/або постачання труб/трубопроводів САМЕ на енергогенеруючі підприємства в період 2020-2023 років.
Відповідь: Можливість встановлення даної вимоги передбачена ст.16 Закону
Дата відповіді: 27.04.2023 09:02
Відповідь надана

енергогенеруюче підприємство

Номер: c560817420a346bc9fe8692b6e8a9ed5
Дата опублікування: 26.04.2023 14:25
Опис: Доброго дня! Повідомте будь ласка на якому сайті центрального органу можна перевірити наявність/дійсність/віднесення або підтвердження чи наявність ліцензій у того чи іншого підприємства яке має відноситись до поняття “енергогенеруюче підприємство“?
Відповідь: https://youcontrol.com.ua/topics/reestr-lytsenzyy-ukraynyi-y-druhye-reestryi-v-systeme-youcontrol/
Дата відповіді: 27.04.2023 08:57
Відповідь надана

щодо досвіду

Номер: d95e6ad9a5864c1e85398cb6e8eade93
Дата опублікування: 26.04.2023 13:13
Опис: Доброго дня! Згідно додатку №1 тендерної документації п.1.3. учасник має підтвердити постачання труб/трубопроводів на енергогенеруючі підприємства 1. Зазначте яким нормативним документом передбачено визначення “енергогенеруюче підприємство“, оскільки Закон України ”Про електроенергетику” який регулював це визначення втратив чинність на підставі Закону № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312. 2. Повідомте будь ласка на якому сайті центрального органу можна перевірити наявність/дійсність/віднесення або підтвердження чи наявність ліцензій у того чи іншого підприємства яке має відноситись до поняття “енергогенеруюче підприємство“ У випадку відсутності нормативного регулювання визначення “енергогенеруюче підприємство“ просимо Вас внести зміни в умови тендерної документації.
Відповідь: енергогенеруючі компанії - учасники оптового ринку електричної енергії України, які володіють чи користуються генеруючими потужностями, виробляють та продають електричну енергію; Про ринок електричної енергії. Чинна редакція31.03.2023. Діє з 31.03.2023. Закон України від 13.04.2017 № 2019-VIII (Чинний ).
Дата відповіді: 26.04.2023 13:21