-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронні послуги (послуги охоронців)
Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками зазначені в пункті 2.3 Загальних положень Тендерної документації
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
23.01.2018 18:38 - 29.01.2018 09:00
Відповідь надана
Наявність дискримінаційних положень
Номер:
554982b335e7421891b0920e0a13b60c
Дата опублікування:
27.01.2018 09:52
Опис:
Замовником Головне управління державної казначейської служби України у Запорізькій області було оголошено закупівлю ID UA-2018-01-23-003530-c на (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронні послуги (послуги охоронців).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. У п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (наявність на підприємстві не менше 4-х працівників з досвідом роботи за кваліфікацією (посадою) охоронець не менше трьох років)» Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям », передбачена вимога, щодо надання Учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у штаті учасника не менше 4-х працівників з досвідом роботи за кваліфікацією (посадою) охоронець не менше трьох років до якої додається завірена копія сторінки (сторінок) трудової книжки, з якої видно, що даний працівник має загальний досвід роботи за кваліфікацією охоронець не менше трьох років по кожному із перелічених в довідці працівників.
2. У п. 3 «Можливість забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції (тривожна кнопка)» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», передбачена вимога, щодо надання Учасником копії діючого договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з підприємством учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції.
Вищенаведені положення прямо суперечить принципам здійснення закупівель, що наведені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вважаємо, що встановлення таких положень є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Разом з тим, зазначаємо, що встановлення таких положень в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Вважаємо за необхідне усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Відповідь:
Щодо першої частини Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв, з переліку критеріїв, наведених у пункті 2 вищезазначеної статті Закону та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 3 статті 16 Закону визначені згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерні документації.
Відповідно до абзацу 2 ст. 16 Закону замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
В зв’язку з тим, що охоронні послуги не входять до вищенаведеного переліку замовником під час складання тендерної документації було встановлено один з трьох можливих кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом, а саме: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В додатку 1 до Тендерної документації наведено перелік документів, які повинен надати учасник в підтвердження своєї відповідності встановленому критерію.
Щодо другої частини Вашого питання повідомляємо наступне. Вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції не призводить до дискримінації учасників, оскільки замовник не вимагає в тендерній документації наявності в учасника тривожної кнопки сигналізації, а просить підтвердити можливість забезпечення даної вимоги при укладанні договору у разі перемоги в тендері (надати діючий договір або лист про можливість укладання такого договору). Отримати такий лист може будь-яке підприємство, яке здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства, а тим більш підприємство, яке має багаторічний досвід роботи у даній сфері.
Дата відповіді:
31.01.2018 17:02
Відповідь надана
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик
Номер:
9afde913ebee479f9dda1ef84eae4b90
Дата опублікування:
24.01.2018 16:03
Опис:
Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області оголошено відкриті торги на закупівлю охоронних послуг (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-23-003530-c).
Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен забезпечити терміновий виклик озброєного наряду поліції, що має підтвердити копією діючого договору або листа від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінуючей, оскільки Управління поліції охорони укладає договори на охорону об’єктів, які є у власності, оренді або опосередковано мають відношення до замовника послуг охорони, що підтверджено документально.
Тому вимогу про надання договору або листа Управління поліції має бути скасовано.
Відповідь:
З огляду на специфіку об'єкту, який пропонується для охорони, забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції є однією з найважливіших вимог до предмету закупівлі. Дана вимога прописана в проекті договору та обов'язково буде вимагатись при його підписанні. В підтвердження можливості забезпечення даної вимоги замовник відповідно до умов тендерної документації вимагає подання учасником або копії діючого Договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції. Тобто, якщо учасник на разі не має діючого договору він може обмежитись лише листом підтвердженням про таку можливість.
Дата відповіді:
24.01.2018 18:04