-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронні послуги (послуги охоронців)
Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками зазначені в пункті 2.3 Загальних положень Тендерної документації
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2018 18:38 - 04.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики
Номер:
6c93310e2ef749e0af56e8719713207a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-23-003530-c.b1
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
24.01.18, 18:04 Ви надали роз'яснення потенційному Учаснику "З огляду на специфіку об'єкту, який пропонується для охорони, забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції є однією з найважливіших вимог до предмету закупівлі. Дана вимога прописана в проекті договору та обов'язково буде вимагатись при його підписанні. В підтвердження можливості забезпечення даної вимоги замовник відповідно до умов тендерної документації вимагає подання учасником або копії діючого Договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції. Тобто, якщо учасник на разі не має діючого договору він може обмежитись лише листом підтвердженням про таку можливість." Цілком не зрозуміло, а чому надання підтвердження потрібно брати від Управління поліції в Запорізькій області, а не припустимо у Національної поліції, або іншого державного воєнізованного підрозділу? До того ж, не зрозуміла підстава Вашої вимоги? Кожне охоронне підприємство, при будь яких випадках, у яких потрібна присутність правоохоронних органів має право зателефонувати 102 та викликати наряд, тому Ваша вимога в першу чергу ставіть під сумність кваліфікацію поліції, бо вони, як державний орган зобов'язанні приїхати на виклик і для цього не потрібні ні гарантії, ні договори, це функціональні обов'язки усіх підрозділів. Більш того Закон України "Про охоронну діяльність" та державні органи, які видають Ліцензії не обмежують приватні підприємства Договорами з поліцією, тому не зрозуміло - У ЧОМУ саме важність цього питання? Ви не є стратегічним об'єктом, та не підпадаєте ні під дію Постанови 937, ні під дію Постанови 83, щоб вимагати від учасників ці Договори або Листи. На сьогоднішній момент НЕМАЄ Закону який забороняє приватному підприємству здійснювати охоронну діяльність без наявності договорів з поліцією. На підставі вище викладеного, вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Можемо узагальнити, що, прописуючи цю вимогу, Ми бачимо, що Ви свідомо прийняли рішення закуповувати охоронні послуги тільки у одного заздалегідь визначеного переможця, з ким домовились заздалегідь і прописали всю тендерну документацію з дискримінаційними вимогами по кваліфікації учасників таким чином, щоб максимально обмежити конкуренцію на даній закупівлі, тим самим порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі». Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, може трактуватися як ознаки корупційного правопорушення, і підпадають як мінімум під адміністративну та кримінальну відповідальність, тому як при складанні тендерної документації навіть незначне відхилення від норм законодавства тягне за собою притягнення уповноважених осіб замовника до адміністративної відповідальності, яка передбачена ст. 164--14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, або до кримінальної відповідальності, яка передбачена ст. 364 Кримінального кодексу України, до того ж жалоби в Антімонопольний комітет або теріторіальні служби державного контролю на сьогодняшній день розповсюджене явище.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2018 12:57
Вирішення:
Після розгляду Вашої вимоги, як потенційного Учасника тендеру, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника щодо формування вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і не потребує додаткового обґрунтування кожної вимоги, але у зв’язку з виникнувшим у Вас питанням пояснюємо, що у випадку виникнення надзвичайної ситуації (спроба захоплення будинку, терористичний акт тощо) черговий охоронець може не встигнути зателефонувати 102 для виклику патрульної поліції, адже для цього потрібно здійснити певні дії, які потребують часу (взяти телефонний апарат, набрати номер, повідомити оператору адресу об’єкту та причину виклику). У разі використання тривожної кнопки охоронцю потрібен час лише на її натискання, після чого черговий пульту отримає сигнал та одразу скерує групу реагування поліції охорони на місце виклику. Замовник ні в якому разі не ставить під сумнів кваліфікацію жодного з підрозділів поліції, але слід зауважити, що кожний підрозділ виконує покладені саме на нього функції, а групи реагування поліції охорони створені для негайного озброєного реагування саме при надходженні тривожних повідомлень.
І оскільки основним завданням Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області є забезпечення своєчасного надходження доходів до бюджетів усіх рівнів та проведення оплати видатків розпорядників коштів державного та місцевих бюджетів, у тому числі по захищених статтях бюджетів, програмах соціального напрямку та на оборону (частина документів, що обробляються має гриф «Таємно»), і не зважаючи на те, що (як Ви зауважили) Головне управління не є стратегічним об'єктом, зупинення роботи Головного управління, може призвести до зриву бюджетного процесу та виникнення соціальної напруги у регіоні.
Крім того, вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції не призводить до дискримінації учасників, оскільки замовник не вимагає в тендерній документації наявності в учасника тривожної кнопки сигналізації, а просить підтвердити можливість забезпечення даної вимоги при укладанні договору у разі перемоги в тендері (надати діючий договір або лист про можливість укладання такого договору). Отримати такий лист може будь-яке підприємство, яке здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства.
Тендерний комітет Головного управління було створено для забезпечення організації та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості, у своїй діяльності комітет керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено