• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом)

Завершена

58 232 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 582 320.00 UAH
Період уточнення: 24.04.2023 17:13 - 29.04.2023 00:00
Відповідь надана

Про надання роз'яснень

Номер: 1d9e9b44fa254866ab318673b019d88d
Дата опублікування: 28.04.2023 15:24
Опис: Здравствуйте! Просимо надати роз’яснення з приводу підпункту 10 пункту 1) «загальні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації, а саме: Яку саме скановану копію оригіналу документа (з відображенням кольорів, у разі їх наявності) необхідно надати: фотографію етикетки, інструкцію із застосування, або інші документи? Чи достатньо, для виконання вимог цього пункту, надання учасником гарантійного листа про те, що предмет закупівлі під час поставки буде супроводжуватись інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування, що включає: інформацію на етикетці; інструкцію із застосування; повний обсяг інформації, необхідної для перевірки правильності встановлення предмету закупівлі і можливості його правильного і безпечного використання, разом з відомостями про характер та періодичність технічного обслуговування для забезпечення його точної і безпечної роботи протягом всього строку експлуатації; іншою інформацією, що має істотне значення для Замовника при експлуатації предмету закупівлі згідно з технічним регламентом?
Відповідь: З приводу запитання про надання роз'яснень повідомляємо таке. У разі неможливості надати Учасником сканованих копій оригіналів вказаних документів (з відображенням кольорів, у разі їх наявності), достатньо надання учасником гарантійного листа щодо підтвердження супроводу предмету закупівлі під час поставки інформацією, визначено у підпункті 10 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.04.2023 23:07
Відповідь надана

підпис КЕП чи УЕП

Номер: 01406600a4204fc89d8395186254e3b6
Дата опублікування: 25.04.2023 14:26
Опис: Вітаю! Згідно вимог тенедрної документації: 1.3. …. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом Учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані Учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 1.4. .... тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) Учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5 цієї цього розділу. Все ж таки, як мають бути засвідчені документи які подаються у складі тендерної пропозиції: за допомогою КЕП чи УЕП?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що планується внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 27.04.2023 15:11