• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система контролю доступу та послуги з її монтажу та налаштування

Торги відмінено

1 334 998.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 349.98 UAH
Період уточнення: 24.04.2023 10:55 - 29.04.2023 00:00
Відповідь надана

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Номер: 0dbe56b336a8423e9a02d65e9b656ba4
Дата опублікування: 26.04.2023 14:36
Опис: В Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" в пункті 2 "2.Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі:" в пунктах 5, 6 порівняльної таблиці вказується обладнання "Системний контролер PRT-WX-DIN-1D" та "Безконтактний зчитувач PRX-TSEC-STD-DF-B" від "Protégé". Це обладнання концептуально відрізняється від загальної технічної специфікації. Додатково - на поточний момент зазначене обладнання відсутнє для продажу на території Украіни Питання: чи розглядається аналогічне цим позиціям обладнання? Якщо - так, то для того, щоб запропонувати аналогічне обладнання потрібно зрозуміти технічне завдання для специфіки використання такого обладнання. Чи можливо надати ТЗ для зазначених позицій, щоб ми змогли підібрати максимально ідентичний аналог обладнання?
Відповідь: Шановний учаснику! Вами може бути запропоновано будь-яке аналогічне обладнання. Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію, зокрема «В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Системний контролер PRT-WX-DIN-1D (далі- Контролер) та Безконтактний зчитувач PRX-TSEC-STD-DF-B концептуально не відрізняються від загальної технічної специфікації, а їх можливості впевнено доповнюють необхідність в підвищеній безпеці потрапляння в спеціальні приміщення нашого об’єкту. Безконтактний зчитувач PRX-TSEC-STD-DF-B (далі- Зчитувач) для серверного приміщення повинен мати додаткове шифрування для забезпечення унікальності кодів доступу та унеможливлення використання дублікації (клонування) карток. Тобто, за допомогою «пари» обладнання (контролер PRT-WX-DIN-1D, та зчитувач PRX-TSEC-STD-DF-B) Замовник буде мати можливість додатково використовувати код шифрування (крім вже наявного унікального сайт-коду і серійного номеру), захищений індивідуальними парами ключів, маючи в цьому випадку потрійний DES і AES криптозахист транзакції між карткою та зчитувачем, запобігаючи клонуванню чи створенню дублюючих ідентифікаторів. Це означає, що любі інші картки ніколи не працюватимуть із зчитувачем PRX-TSEC-STD-DF-B. Зчитувач обов’язково повинен мати протокол зв’язку OSDP з контролером для можливості програмування (оновлення) та підвищення рівня безпеки від втручання або підміни останнього, а також перехвату ідентифікатора, розкритого крипто ключем зчитувача. Контролер обов’язково повинен мати протокол зв’язку OSDP з зчитувачем для можливості програмування (оновлення) та підвищення рівня безпеки від втручання або підміни останнього, а також перехвату ідентифікатора, розкритого крипто ключем зчитувача, мати вбудований Web-сервер. Вимоги до конфігурації Системи викладені в технічній специфікації до предмету закупівлі, зокрема: - Зчитувачі для серверної кімнати повинні мати додаткове шифрування для забезпечення унікальності кодів доступу та унеможливлення дублікації карток; - Зчитувачі та контролер повинні мати протокол зв’язку OSDP для унеможливлення його підміни або «блокування», або перехвату ідентифікатора (підтримка OSDP); - Автономність контролеру та робота з ним через Web Enabled Single Door; - Можливість зчитувача не реагувати на картки з «чужим» крипто ключем; - Кріплення на DIN Rail - 10000 користувачів/50000 подій - розширення до 32 дверей але не потребує програмного забезпечення Також зазначаємо, що зазначене вище обладнання наявне для продажу на території України та представлене зокрема офіційним дистрибютором ТОВ "ФОРТІСЕК". Якщо учасником буде пропонуватися аналог, обладнання не повинно бути вироблено на території Росії.
Дата відповіді: 28.04.2023 16:50
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 58c3011b4a3c46249ca62bdf86afdd04
Дата опублікування: 25.04.2023 10:29
Опис: Вимога: Документ (и) (сертифікат, диплом тощо) яким (и) підтверджується, що не менше трьох спеціалістів зазначених в довідці, що вимагається за підпунктом 1.1. цього пункту, пройшли навчання та отримали відповідні знання щодо налаштування / монтажу / обслуговування обладнання систем контролю доступу, змонтованих на базі обладнання виробників, яке пропонується Учасником.Дана вимога є дискримінаційною. З якого це часу виробники обладнання почали здійснювати навчальну діяльність??? Для цього потрібно обов'язково мати ліцензію на освітню діяльність, відповідно до чинного законодавства України, а саме Закон України "Про ліцензування господарської діяльності", ст.9 та ст.10. Виконаці робіт повинні мати робітничу кваліфікацію, яка підтверджується відповідними документами, а саме: дипломами, свідоцтвами, посвідченями та іншими документами про присвоєння робітничої кваліфікації. Законодавством не передбачено обов’язку проходження виконавцями робіт у виробника відповідного навчання щодо використання обладнання. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Закупівля здійснюється за Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості). За пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно пункту 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 розділу 1 додатку 2 до Тендерної документації визначено необхідність підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, підпунктом 1.5. пункту 1 розділу 1 додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження своєї відповідності наведеному кваліфікаційному критерію учасник повинен надати документ (и) (сертифікат, диплом тощо) яким (и) підтверджується, що не менше трьох спеціалістів зазначених в довідці, що вимагається за підпунктом 1.1. цього пункту, пройшли навчання та отримали відповідні знання щодо налаштування / монтажу / обслуговування обладнання систем контролю доступу, змонтованих на базі обладнання виробників, яке пропонується Учасником. Вимога передбачає альтернативу щодо підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію (сертифікати, дипломи тощо), і не передбачає обмеження виконання вимоги саме документом про освіту. Варто зазначити, що відповідно до пункту 6 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти. Пунктом 3 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1187 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 365) визначено види освітньої діяльності, які підлягають ліцензуванню. Навчання з налаштування / монтажу / обслуговування обладнання систем контролю доступу може здійснювати не в рамках освітнього процесу в закладах освіти, а самим виробником відповідної продукції, за результатом якої працівник отримує певний документ (сертифікат, диплом тощо), що підтверджує відповідні навички. Крім того освітня діяльність у сфері професійно-технічної освіти — діяльність професійно-технічних навчальних закладів незалежно від типу і форми власності, що провадиться з метою підготовки здобувачів професійно-технічної освіти, перепідготовки та/або підвищення їх кваліфікації за професіями, які включені до Національного класифікатора професій ДК 003:2010. На даних семінарах, лекціях, таке інше слухач не здобуває професію, а лише ознайомлюється з даним обладнанням та його «кваліфікованим» впровадженням (монтажем, налаштуванням) на об’єктах. В зв’язку з тим, що система контролю доступу та послуги з її монтажу та налаштування (що є предмет закупівлі) не потребує ліцензування (тобто законом не встановлені ліцензійні умови провадження господарської діяльності, перелік обов’язкових виконавців робіт та їх кваліфікацію, обов’язкову матеріально технічну базу та інше) замовником визначені зазначені вище вимоги до працівників, що мають надавати ці послуги. Вони ґрунтуються на тому, що для якісного та професійного надання послуг з монтажу та налаштуванню виконавці (учасники тендеру) мають бути досвідчені в обладнанні, яке є предметом закупівлі. В зв’язку з тим, що в «Фонді гарантування вкладів фізичних осіб» відсутні спеціалісти в цьому напрямку Замовник покладається на досвідчених працівників Учасника для надання цих послуг, а саме працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання щодо налаштування / монтажу / обслуговування обладнання систем контролю доступу. Таким чином, вимоги тендеру щодо надання учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» сертифікату, диплому, тощо є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону. Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені документи може будь-який спеціаліст, що організовує свою діяльність у відповідності до «стандартів даного обладнання», Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді: 28.04.2023 15:24