-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період уточнення:
21.04.2023 14:23 - 29.04.2023 00:00
Відповідь надана
щодо вимоги Тендерної документації Замовника надання у складі тендерної пропозиції документа (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника
Номер:
297752716491452db422d49c63ba6d89
Дата опублікування:
25.04.2023 14:01
Опис:
Під час ретельного ознайомлення з положеннями та вимогами, наведеними в тендерній документації було з’ясовано, що Замовником було сформовано тендерну документацію з порушенням норм чинного законодавства, а саме Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про інформацію».
Так, пунктом 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації окрім іншого вимагється: «Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер).».
Згідно з частиною другою статті 27 Закону України «По публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Захист персональних даних фізичних осіб регламентується Законом України «Про захист персональних даних», а також Закону України «Про інформацію».
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII, із змінами, інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомість чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса та місце-проживання.
Також слід зазначити, що відповідно до вимог Тендерної документації пп. 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі Тендерної пропозиції Учасник надає:
«8. документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) - у разі підписання іншою особою; (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної документації)
Також, відповідно до вимог пп. 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі Тендерної пропозиції Учасник надає:
«6) копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»»
Враховуючи вищевикладене та керуючись вимогами статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою із запобігання порушення законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про інформацію»
Просимо Замовника торгів - Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради:
видалити у пункті 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації таку вимогу: «Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер).», тому що дана інформація після її загрузки на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, стає загальнодоступною інформацією в мережі Інтернет. І Замовник, як протягом всього процесу здійснення процедури електронної закупівлі, так і по закінченні процедури закупівлі не в змозі забезпечити конфіденційність інформації наданої Учасниками.
Відповідь:
Доброго дня.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова 1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 2 Постанови 1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції», Указів Президента України від 19.03.2019 р. № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 14.05.2018 р. № 126/2018 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 15.05.2017 р. № 133/2017 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» забороняється здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством.
Таким чином, з метою ідентифікації особи, яка є уповноваженим представником учасника та перевірки даних щодо цієї особи у відкритих державних реєстрах, у тендерній документації замовником встановлено законну вимогу про надання оригіналу або копії документу, що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер) та вимогу про надання згоди на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, тендерну документацію складено у відповідності до вимог чинного законодавства України, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Також, відповідно до п. 36 Постанови 1178 електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій).
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Замовник, орган оскарження та Держаудитслужба мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником процедури закупівлі конфіденційною.
Дата відповіді:
26.04.2023 10:05