-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Номер:
592c21f50ff440db93189ca22e17fe50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-12-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2023 00:00
Період моніторингу:
12.05.2023 14:40 - 03.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2023 №122
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.05.2023 №122
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-04-21-007623-a 21.24.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу відповідності пропозиції ТОВ «Сміла-Аудіо» умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору та внесення змін до нього встановлено порушення вимог підпункту 4 пункту 21 Постанови 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припиненням зобов’язань по договору від 23.05.2023 №93-2023 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 24 квітня 2023 року №24, роз’яснення до процедури закупівлі, тендерну пропозицію ТОВ «Сміла-Аудіо» (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій 02 травня 2023, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 03.05.2023, повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі 03.05.2023 року о 16 годині 18 хвилин, укладення договору від 23.05.2023 №93-2023 та змін до нього, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 17.05.2023 та 24.05.2023 року.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено, що на порушення вимог пункту 41 Постанови №1178, Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають пункту 41 Постанови №1178 в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації.
Так, Замовник у абзацом 3 підпункту другого пункту 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів, зокрема такі:
- тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова
(мови), що передбачена тендерною документацією, в той час, коли такий випадок не є підставою для відхилення тендерної пропозицію учасника.
(Постановою №1178 в редакції від 17.02.2023 року даний пункт не передбачено).
Таким чином Замовником порушено вимоги пункту 41 Постанови № 1178 (з змінами від 17.02.2023 №157).
За результатами аналізу пропозиції учасника – переможця та відповідності її тендерної документації замовника встановлено, що відповідно до пункту 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер).
Також, відповідно до абзацу 26 пункту 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Сміла-Аудіо» зазначені документи не надано.
В ході проведення моніторингу Замовнику задано питання, чому обрано переможцем ТОВ «Сміла-Аудіо» яким в тендерній пропозиції учасника не надано всі документи передбачені тендерною документацією, а саме відсутні документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер) та довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону.
Станом на 23.05.2023 від Замовником надано пояснення, що керуючись п.40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 зі змінами (далі - Постанова №1178 зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах ТОВ «Сміла-Аудіо», передбачених тендерною документацією.
У зв’язку з вищевикладеним, уповноваженою особою не було своєчасно оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до п.40 Постанови №1178.
Протокол про визначення переможцем закупівлі було оприлюднено без повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Проте, учасник процедури ТОВ «Сміла-Аудіо» розмістив виявлені невідповідності, які були зазначені у протоколі про визначення переможцем закупівлі від 03.05.2023 №29.
Пояснення не спростовує виявлене порушення.
Отже, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Сміла-Аудіо» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проведеним аналізом дотримання вимог Закону щодо укладання договору про закупівлю встановлено, що укладання Замовником договору за результатами проведеної процедури закупівлі з порушенням встановлених термінів, а саме рішення про намір укласти договір з учасником який визнаний переможцем торгів – ТОВ «Сміла-Аудіо» опубліковано 03.05.2023, а «Договір поставки» за №93-2023 укладено 23.05.2023, тобто на 20-й день.
Отже, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником – переможцем ТОВ «Сміла-Аудіо» в термін, що перевищує 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги абзацу 4 пункту 46 Постанови 1178.
Відповідно до підпункту 4 пункту 21 Постанови 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених вимогами абзацу 4 пункту 46 Постанови 1178, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
В ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення стосовно своєчасності укладання договору, що Уповноваженою особою було оприлюднено протокол про визначення переможцем закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) ТОВ "Сміла-Аудіо" від 03.05.2023 №29, та як наслідок повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Період подачі оскарження по 09.05.2023 року.
Відповідно до абз.3, 4 п.46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 зі змінами, строк укладання договору не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що укладання договору про закупівлю не раніше 10.05.2023 та не пізніше 24.05.2023 року.
У зв’язку з вищевикладеним, договір про закупівлю згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) з ТОВ "Сміла-Аудіо" укладено 23.05.2023 року.
Однак, пояснення не спростовує порушення.
Період усунення порушень:
26.05.2023 20:15 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 20:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.05.2023 року та відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами, відмінити відкриті торги згідно з кодом ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) (номер закупівлі UA-2023-04-21-007623-a на ProZorro) з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та як наслідок здійснено захід щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.05.2023 N93-2023.
Дата публікації звіту:
01.06.2023 14:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
припинення зобов’язань за договором від 23.05.2023 N93-2023
Дата публікації:
04.12.2023 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
7d76399872be4d0686ec2380d710392b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2023 22:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2023 00:00
Опис:
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради
Самусенко Сергію Олександровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму 41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-21-007623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
d2317de585ff426b8e0aba354abdec2c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.05.2023 13:54
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради (надалі по тексу – КНП «МКЛ № 30» ХМР, Замовник) детально розглянуло Ваш запит від 12.05.2023 року, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, повідомляє наступне:
1. Визначення потреби в закупівлі слухових апаратів було здійснено на підставі поточних потреб КНП «МКЛ № 30» ХМР на 2023 рік.
Щороку на підприємстві формується черга хворих з патологією органів слуху, які потребують забезпечення слуховими апаратами, відповідно до Наказу Департамента охорони здоров’я Харківської міської ради «Про створення реєстрів хворих» від 19.09.2011 №673.
Крім того, кожні, 5 років, хворий з патологією органів слуху має право отримувати новий слуховий апарат згідно з Інструкцією «Про порядок забезпечення громадян України слуховими апаратами» від 17.07.1992 року.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі залежать від ступеню порушення слуху.
Тобто, медико - технічні вимоги до предмета закупівлі визначаються відповідно до методичних рекомендацій «Слухопротезування різними типами сучасних слухових апаратів», які були розроблені Українським центром наукової медичної інформації і патентно-ліцензійної роботи Академії медичних наук України Міністерства охорони здоров’я України.
3. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснюється відповідно до Наказу «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та на підставі комерційних пропозицій офіційних представників, які здійснюють свою діяльність на території України, що мають всю необхідну матеріально-технічну базу з сервісними центрами.
4. Посилання на сторінку власного веб-сайту
https://30lik.city.kharkov.ua/oprylyudnena-informacziya/.
Номер:
0c3a3e99593648d5938701f12c611217
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2023 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради
Самусенко Сергію Олександровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму 41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-21-007623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому обрано переможцем ТОВ «Сміла-Аудіо» яким в тендерній пропозиції учасника не надано всі документи передбачені тендерною документацією, а саме відсутні документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер) та довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
5d03e821bab64ed08bcd3f3f45ab8ecd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.05.2023 07:56
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради (надалі по тексу – КНП «МКЛ № 30» ХМР, Замовник) детально розглянуло Ваш запит від 18.05.2023 року, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, повідомляє наступне:
Відповідно до вимог тендерної документації п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» «Проект договору про закупівлю» Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер).
Відповідно до вимог тендерної документації п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «Відхилення тендерних пропозицій» Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Сміла-Аудіо" встановлено, що Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер) та довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону.
Уповноваженою особою було прийнято рішення визначити переможцем закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) ТОВ "Сміла-Аудіо" та як наслідок, було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП "МКЛ №30" ХМР з вимогою про виявлені невідповідності в документах ТОВ «Сміла-Аудіо», передбачених тендерною документацією згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати).
Керуючись п.40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 зі змінами (далі - Постанова №1178 зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах ТОВ «Сміла-Аудіо», передбачених тендерною документацією.
У зв’язку з вищевикладеним, уповноваженою особою не було своєчасно оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до п.40 Постанови №1178.
Протокол про визначення переможцем закупівлі було оприлюднено без повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Проте, учасник процедури ТОВ «Сміла-Аудіо» розмістив виявлені невідповідності, які були зазначені у протоколі про визначення переможцем закупівлі від 03.05.2023 №29.
Номер:
ec88a4fac4c94e4999ce391ab00fb4f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2023 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2023 00:00
Опис:
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради
Самусенко Сергію Олександровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму 41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-21-007623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому в порушення абзацу 4 п.46 Постанови 1178 вами не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
e853cceabbb84479b0350666bb121310
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.05.2023 13:56
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради (надалі по тексу – КНП «МКЛ № 30» ХМР, Замовник) детально розглянуло Ваш запит від 22.05.2023 року, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, повідомляє наступне:
Уповноваженою особою було оприлюднено протокол про визначення переможцем закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) ТОВ "Сміла-Аудіо" від 03.05.2023 №29, та як наслідок повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Період подачі оскарження по 09.05.2023 року.
Відповідно до абз.3, 4 п.46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 зі змінами, строк укладання договору не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що укладання договору про закупівлю не раніше 10.05.2023 та не пізніше 24.05.2023 року.
У зв’язку з вищевикладеним, договір про закупівлю згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) з ТОВ "Сміла-Аудіо" укладено 23.05.2023 року.