-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань різні
Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.
Завершена
13 631 266.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період уточнення:
19.04.2023 21:40 - 26.05.2023 00:00
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
ce6b2b6b31c7420c95868030143bd17c
Дата опублікування:
18.05.2023 16:14
Опис:
в технічному завданні за Лотом 1 рядок 15 та 50 БЕЗ ДОВЖИНИ трубопроводів, що не дає можливість прорахувати вартість послуг за цими позиціями. Прохання врегулювати даний момент
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.05.2023 13:51
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
847a185a25044237a752428972e15d3f
Дата опублікування:
09.05.2023 17:03
Опис:
Добрий день. Шановний замовник, в технічному завданні за Лотом 14 незрозуміло який же ж саме вид послуг необхідно виконати за конкретними найменуваннями техніки: експертне обстеження або ПТО або ЧТО ???
Також прохання вказати перелік ресиверів що встановлені на компресорних установках розташованих в СП "АВТОТРАНСПОРТ" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" та підлягають проведенню експертного обстеження, оскільки наведений перелік КОМПРЕСОРІВ не підпадає під дію правил та вони не потребують проведення експертного обстеження
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання до предмету закупівлі. Замовником було проаналізовано ваше питання та буде внесено зміни до тендерної документації даної закупівлі.
Дата відповіді:
11.05.2023 15:13
Відповідь надана
Стосовно акредитаціїї в НААУ
Номер:
d1dd61f5af6c4e51bafa0b5d0e41cf36
Дата опублікування:
29.04.2023 01:08
Опис:
Відповідно до п. 1 «Порядок проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 319 від 07.04.2021), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687» (далі Постанова КМУ N 687)
1. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - устаткування), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності і господарювання та фізичних осіб, що використовують найману працю, які мають намір розпочати або здійснюють експлуатацію такого устаткування (далі - підприємства).
Відповідно до п. 2 абзац 5 Постанова КМУ N 687
експертне обстеження (технічне діагностування) - комплекс робіт з визначення технічного стану, умов і строку подальшої безпечної експлуатації устаткування з урахуванням режиму роботи, а також визначення потреби у проведенні ремонту, модернізації, реконструкції або виведенні з експлуатації.
Відповідно до п. 1 «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, Затверджено Наказ Міністерства економіки України 06 січня 2022 року № 34-22» (далі Наказ Міністерства економіки України № 34-22)
1. Ці Вимоги є обов’язковими для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме:
щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування.
Поняття Охорона праці визначене в Законі України Про охорону праці (далі Закон 2694-XII)
Стаття 1. Визначення понять і термінів
Охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних,
санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на
збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Тобто, Постанова КМУ N 687 регламентує технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а Наказ Міністерства економіки України № 34-22 регламентує експертизу у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва.
Поняття експертне обстеження визначене Постановою КМУ N 687, а поняття Охорона праці
визначене Законом 2694-XII.
В Постанові КМУ N 687, яка регламентує технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відсутня вимога до експертної організації бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 34-22
Відповідь:
Згідно Абзацу 5 п. 2 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687, Експертна організація - незалежний суб'єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Відповідно до вище сказаного, одним із документів, який підтверджує незалежність та провадження діяльності суб'єкту господарювання, який проводить технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, як третя незалежна сторона, це атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17020:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування» за Типом А, тобто здійснювати діяльність як третя сторона та відповідати вимогам до органів з інспектування для типу А (п.4.1.6 а) ДСТУ ISO/IEC 17020:2019). Вимоги, які підтверджують незалежність до діяльності суб'єкту господарювання, прописані у додатку А до ДСТУ ISO/IEC 17020:2019.
Для виконання робіт за технічним завданням до даної закупівлі, вважаємо за необхідним підтвердження вимоги до поняття про «експертну організацію» та наголошуємо, що Замовник в праві вибирати експертну організацію, яка відповідає принципам неупередженості, незалежності та не пов'язана з процесами монтажу, чи виробництвом обладнання та має підтвердження своєї компетентності, що не суперечить чинному законодавству України.
Дата відповіді:
02.05.2023 14:30
Відповідь надана
Документи із Продовження додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі:
Номер:
812701a1ced748c095eee1b7ab7aa173
Дата опублікування:
27.04.2023 20:15
Опис:
Доброго дня!
Ви прописали безліч вимог до Учасників в Продовженні додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі, зокрема, надання таких документів як коштос, калькуляція, аналогічні договори, інформація про працівників, дозволи і т.д.). Якщо якийсь з тих документів, що ви вимагаєте від учасників в Продовженні додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, не буде надано Учасником до закінчення періоду подачі тендерних пропозицій, Чи можна буде учаснику дозавантажити такий документ на етапі виправлення 24 години як невідповідність ? ЧИ навпаки - ці документи із Продовження додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вами будуть вважатися як інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) та які не підлягають виправленню протягом 24 годин ? (ну і ви типу навмисно так прописали тендерну документацію)
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Просимо Учасника уважно ознайомитись з умовами тендерної документації(ТД), яка розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості).
п.1 р. V. Оцінка тендерної пропозиції ТД, витяг:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Дата відповіді:
02.05.2023 14:28
Відповідь надана
Лот 15 - трьох експертів технічних з промислової безпеки з правом проведення технічного огляду та/або експертного обстеження об’єктів котлонагляду (вантажопідіймальних механізмів)
Номер:
ca5be4b816ce468690bbb29888a6e1a6
Дата опублікування:
27.04.2023 20:03
Опис:
По-перше, у Вас тут якесь поєднання непоєднуваного! - Як це може бути "об’єктів котлонагляду (вантажопідіймальних механізмів)" ?! Відповідно до Порядку атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, завт. Наказ Міністерства соціальної політики України
18.05.2017 № 824) є такі напрямки - п.8 Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження об'єктів котлонагляду: 1) котли; 2) посудини, що працюють під тиском; 3) трубопроводи пари та гарячої води. ТА/АБО п. 9. Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження: 1) вантажопідіймальних кранів; 2) підйомників; 3) ліфтів; 4) ескалаторів; 5) канатних доріг; 6) фунікулерів; 7) стаціонарних та пересувних атракціонів. ТО ЯКОГО НАПРЯМКУ ЕКСПЕРТ ВСЕ Ж ТАКИ ПОТРІБЕН ?
По-друге, трьох експертів технічних з промислової безпеки - А ЧОМУ НЕ 5 чи 10 ?!!! ЩО ЗА ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА, ЩО ОБМЕЖУЄ КІЛЬКІСТЬ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ?!! Чи Ви почитали п.3 і п. 4.1. постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687 "Про затвердження Порядку проведення оглядів, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки", де сказано, що Суб'єкт господарювання, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд устаткування, повинен мати в штаті фахівців, які
працюють на постійних засадах: не менше одного експерта технічного з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, та Суб'єкт господарювання, які мають намір проводити (проводять) експертне обстеження устаткування повинен мати: у штаті не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, - І у Вас при дованні вийшло 3 (три)?))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Обмеження по кількості працівників, роках аналогічних договорів і т.п. - є дискримінаційними обмеженнями і не раз вже доведено в практиці АМКУ! Та у вас там і того обладнання, що може і 1 експерт справитися!
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
02.05.2023 14:03
Відповідь надана
Сертифікат ISO, який чинний на строк надання послуги
Номер:
3df5c7a554f6414f83a99954c807e8bb
Дата опублікування:
27.04.2023 19:25
Опис:
Добрий деньь!
Ви вимагає від Учасників - Сертифікат відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015, який чинний на строк надання послуги, та Сертифікат відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018, який чинний на строк надання послуги. - Що означає "який чинний на строк надання послуги"? У вас вказано, що строк надання послуг - до 31 грудня 2023 року. Чи значить це, що у Сертифікатах ISO термін їх дії мають бути вказані - до 31 грудня 2023 року чи пізніше цієї дати ? Бо якщо так, то це дибільна дискримінаційна вимога, яка обмежує кількість потенційних учасників, оскільки, напр., у мене є Сертифікати ISO, які я отримав в середині 2022 року і він дійсний до осені 2023 року і я не можу раніше цього терміну отримувати ще один новий чи оновлений цей же (бо це не швидко отримується такий сертифікат - не 10 днів, щоб встигнути ще й завантажити його в систему до закінчення строку подачі тендерної пропозиції у вашу закупівлю, бо ви його ще й прописали в Технічних вимогах, що не підлягають виправленню протягом 24 годин, а ому потрібно надавати до 01.05 10-00) !
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
02.05.2023 14:02
Відповідь надана
Атестат про акредитацію, виданий Національним Агенством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; Аудит
Номер:
21e6266ec2cc427986e9d695687044d6
Дата опублікування:
27.04.2023 19:07
Опис:
Доброго дня!
Уповноважена особа, Ви читали нормативно-законодавчі акти стосовно Атестату про акредитацію, виданий Національним Агенством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки???? Бо якщо би читали, то знали, що Для розяснення ситуації та для наглядного прикладу:
От у ВИМОГах до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) Експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки (затв. Наказом Міністерстваекономіки України від 06 січня 2022 року № 34-22 ) у п.1 розділу ІІ чітко вказано, що такі експертні організації повинні бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування;.
А у Вимогах, завт. Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, (що діютьдо набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги щодо компетентності експертних та спеціалізованих організацій), - до спеціалізованих та експертних організацій,
передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687 (ПОРЯДОК проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження
(технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки),НЕМАЄ ТЕКСТУ, ЩО ТАКІ ОРГАНІЗАЦІЇ, які проводять технічний огляд, випробування та експертне обстеження
(технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,
повинні бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування. Можливо такий текст буде в новій постанові Мінекономіки, яка поки що є лише Проєктом.
СТОСОВНО Атестату про акредитацію, виданий Національним Агенством з Акредитації України на АУДИТ з охорони праці - ТО він НЕ підтверджує можливість проводити роботи відповідно до Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, оскільки в нормативних актах така інформація не зазначається.
А ТОМУ П.11 СТ.26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
ЧИ БУДЕ ВАМИ ВНЕСЕНО ВИПРАВЛЕННЯ У ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У СВІТЛІ ДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ І ВИДАЛЕНО ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ УЧАСНИКОМ Атестат про акредитацію, виданий Національним Агенством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; Аудит на охорону праці?
Відповідь:
Відповідно до визначення, наведеного в абз.6 п.2 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. № 687, експертна організація це незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Положення абз.4 п.1 розділу І Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, встановлено, що ці Вимоги Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме:
- щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
- щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
- щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки З МЕТОЮ ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ НА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
Водночас, нормами абз.3 п.1 розділу ІІ Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, встановлено, що Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування. Виходячи із зазначеного вище, вимога щодо подання Атестату про акредитацію, виданого НААУ, є законною та обов’язковою.
Дата відповіді:
28.04.2023 14:57