-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань різні
Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.
Завершена
13 631 266.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2023 21:40 - 26.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги щодо атестату акредитацыъ НААУ.
Номер:
b2744f84b13c4f30a957abbc92df30db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c9
Назва:
Вимоги щодо атестату акредитацыъ НААУ.
Вимога:
Відповідно до п.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки ВІДБУВАЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ПОРЯДКУ, затв. ПОСТАНОВОЮ КМУ від 26 травня 2004 р. N 687, зокрема:
п.10. Технічний огляд устатковання проводить спеціалізована або експертна організація.
п.23. Експертне обстеження устатковання проводить експертна організація.
01.05.2022р. набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319. Змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями.
Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України. Проте на сьогодні ще немає погодженого Міністерством економіки України нормативного акту, яким встановлюватимуться вимоги до експертних і спеціалізованих організацій.
У роз’ясненнях Держпраці України від 02.05.2022 (https://dsp.gov.ua/do-uvahy-spetsializovanykh-ta-ekspertnykh-orhanizatsii/) зазначено таке: суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги щодо компетентності експертних та спеціалізованих організацій, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
У НАКАЗі ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДу №195 у розділі 4. Додаткові вимоги до суб'єктів господарювання, які мають намір проводити (проводять) експертне обстеження устаткування у п. 4.1. зазначено «Суб'єкт господарювання повинен мати: власні випробувальні та/або діагностичні лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування.» - ТАМ НЕМАЄ ТЕКСТУ ПРО ТЕ, ЩО експертні організації, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона «повинні мати:1) власну, акредитовану Національним агентством з акредитації України, випробувальну лабораторію». (ТАКИЙ ТЕКСТ Є ЛИШЕ В ПРОЕКТІ ДОКУМЕНТУ який відхилила Державна Регуляторна служба Україні як такий, що не відповідає чинному законодавству України)
А ТОМУ ВІДПОВІДНО ДО П.11 СТ.26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Ваше постійне посилання на наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки» є не законним та показує Вашу некомпетентність в данному питані, або, що ще гірше, є дією дискримінаційного характеру, яка направлена на «проягнення» свого кандидата.
Наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22 розповсюджується тільки на експерті організації. які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», тільки на ці і не на які більше.
На експертні та спеціалізовані організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки згідно вимог ПКМУ №687 від 26.05.2004 року зі всіма змінами діє наказ Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 і ні який більше. Про що вище надано роз’яснення та посилання на Державну службу з питань праці.
Будь ласка читайте уважніше нормативні документи та ставтесь з повагою до ВСІХ учасників які приймають участь у закупівлі.
Тому будь ласка видаліть не закону вимогу на надання атестату акредитації НААУ.
У противному випадку вимушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету та суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2023 18:39
Вирішення:
Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Положеннями п.п.2.11 п.2 Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687, які затверджені Наказом Держгірпромнагляду 03.09.2007 N 195, встановлено, що «Суб'єкт господарювання повинен забезпечити:
- побудовану та впроваджену систему управління якістю, яка має передбачати постійний контроль за якістю робіт з технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування, а також внутрішніх перевірок;»
Водночас Національне агентство з акредитації України акредитує суб’єктів господарювання як орган з інспектування у відповідності з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019
При цьому положеннями стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 передбачено, що цей стандарт поширюється на діяльність органів з інспектування, робота яких може охоплювати перевірку матеріалів, продукції, устатковання, підприємств, процесів, робочих методик або послуг, а також визначення їхньої відповідності вимогам та подальше звітування про результати цієї діяльності клієнтам і, за потреби, органам влади. Також, цей стандарт містить вимоги до компетентності органів, які здійснюють інспектування, а також до неупередженості та узгодженості їхньої інспекційної діяльності.
Отже саме акредитація Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 є одним з фактів підтвердження наявності побудованої та впровадженої системи управління якістю як того вимагають положення п.п.2.11 п.2 Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.05.2023 10:02
Вимога
Залишено без розгляду
Що до наявності аттестату акредитації НААУ
Номер:
a503f0835d56404db1a4c505c7ada8a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.a8
Назва:
Що до наявності аттестату акредитації НААУ
Вимога:
На підставі рішення Регуляторної служби України просимо видалити незакону вимогу про наявність аттестату акредитації в НААУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення Регуляторної службі на аттестацію в НААУ.pdf 01.05.2023 16:21
Дата подачі:
01.05.2023 16:21
Вирішення:
Шановний учасник, наданий вами документ свідчить про відмову в Державної регуляторної служби України в погодженні проекту регуляторного акта, зокрема: ПРОЕКТУ НАКАЗУ Міністерства економіки України «Про затвердження Вимог до суб’єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічний огляд та/або експертне обстеження (технічне діагностування), машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Тобто мова йде про проект документу, який ще не прийнятий. В той же час, ще раз звертаємо Вашу увагу на норми ДІЮЧОГО наказу Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, яким станом на сьогоднішній день затверджено «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки»
Нормами абз.3 п.1 розділу ІІ зазначених вище Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, чітко встановлено, що «Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування.». Виходячи із зазначеного вище, вимога щодо подання Атестату про акредитацію, виданого НААУ, є законною та обов’язковою
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.05.2023 10:02
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні умови
Номер:
ea1e0fbb874d4d32854341f69ae5c056
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c7
Назва:
Кваліфікаційні умови
Вимога:
Враховуючи необхідність визначення величин осідань будівель (згідно з Технічною специфікацією, п. 5 «Склад послуг»), просимо до переліку обладнання, наведеному у п. 9.3 Технічної специфікації додати інварну рейку (не менше 1-єї одиниці) з наданням копії свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, який підлягає періодичній повірці, з терміном дії такого свідоцтва не менше 31.12.2023 року у відповідності до кінцевого терміну надання послуг
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 22:06
Вирішення:
Планове детальне обстеження будівель бойлерних з виготовленням паспортів об’єктів будівництва - будуть внесені відповідні зміни до Технічної специфікації, а саме до п. 9 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні умови
Номер:
b00a1417696a4518844004d5c6ce22b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c6
Назва:
Кваліфікаційні умови
Вимога:
Враховуючи необхідність визначення величин осідань будівель (згідно з Технічною специфікацією, п. 5 «Склад послуг»), просимо до переліку обладнання, наведеному у п. 9.3 Технічної специфікації додати інварну рейку (не менше 1-єї одиниці) з наданням копії свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, який підлягає періодичній повірці, з терміном дії такого свідоцтва не менше 31.12.2023 року у відповідності до кінцевого терміну надання послуг
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 22:05
Вирішення:
Планове детальне обстеження будівель котелень з виготовленням паспортів об’єктів будівництва - будуть внесені відповідні зміни до Технічної специфікації, а саме до п. 9 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні умови
Номер:
ed2929b0d44f401b8fb6c8c2dd0e6820
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c5
Назва:
Кваліфікаційні умови
Вимога:
Згідно з Технічною специфікацією, п. 5 «Склад послуг» на II етапі суцільного обстеження необхідне визначення осідань та кренів. Згідно з розділом 3 ДСТУ Б В.2.1-30:2014 «Ґрунти. Методи вимірювання деформацій основ будинків і споруд» осідання і крени є наслідком вертикальних переміщень основ. Згідно з п. 6.1 цього ж ДСТУ основним методом вимірювання вертикальних переміщень є геометричне нівелювання. Враховуючи, що дане обстеження є плановим згідно з п. 3 Технічної специфікації, можна припустити, що обстежувані об’єкти знаходяться в експлуатації давно, а значить відбулася стабілізація основ. Відповідно для визначення фактичної динаміки деформацій в умовах стабілізації основ та невеликих відстаней між точками вимірів (що випливає з величин нижніх діаметрів труб) необхідне застосування високоточного геометричного нівелювання як мінімум II класу точності. Для підтвердження можливості учасниками закупівлі виконання всіх робіт у складі послуг просимо додати кваліфікаційну умову: наявність нівеліра (не менше 1-ої одиниці) з інварною рейкою (не менше 1-єї одиниці).
На підтвердження наявності власного обладнання необхідно надати відомість з бухгалтерії про утримання на балансі підприємства. На підтвердження наявності орендованого обладнання надати Договори оренди та Акти приймання-передавання обладнання та/або бази. При цьому даний договір повинен бути чинним на період строку надання послуг або містити умову про пролонгацію.
Додатково надати копії свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, які підлягають періодичній повірці, з терміном дії таких свідоцтв не менше 31.12.2023 року у відповідності до кінцевого терміну надання послуг , яке безпосередньо буде використано при наданні послуг у відповідності до вимог технічної специфікації (зокрема: нівелір, рейка інварна).
За необхідності надати лист у довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує отримання або подовження дозвільних документів, свідоцтв, посвідчень тощо, термін дії яких закінчиться протягом періоду надання послуг.
Також зазначаємо, що згідно з Порядком проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (Постанова КМУ №257 від 12.04.2017) обстеження об’єктів виконується шляхом залучення відповідальних фахівців, які мають право здійснювати обстеження будівель і споруд – експертів. Просимо до переліку працівників відповідної кваліфікації для надання послуг додати вимогу про наявність експерта з правом обстежувати об’єкти класу наслідків не нижче СС2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 22:00
Вирішення:
Отримання експертних висновків за результатами інструментальних досліджень металевих димових труб та прогнозування їх подальшої безпечної роботи з виготовленням паспортів об’єктів будівництва - будуть внесені відповідні зміни до Технічної специфікації, а саме до п. 9 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні умови
Номер:
228b728a3bb3422fb46315f43bfe3890
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c4
Назва:
Кваліфікаційні умови
Вимога:
Згідно з Технічною специфікацією, п. 5 «Склад послуг» на II етапі суцільного обстеження необхідне визначення осідань та кренів. Згідно з розділом 3 ДСТУ Б В.2.1-30:2014 «Ґрунти. Методи вимірювання деформацій основ будинків і споруд» осідання і крени є наслідком вертикальних переміщень основ. Згідно з п. 6.1 цього ж ДСТУ основним методом вимірювання вертикальних переміщень є геометричне нівелювання. Враховуючи, що дане обстеження є плановим згідно з п. 3 Технічної специфікації, можна припустити, що обстежувані об’єкти знаходяться в експлуатації давно, а значить відбулася стабілізація основ. Відповідно для визначення фактичної динаміки деформацій в умовах стабілізації основ та невеликих відстаней між точками вимірів (що випливає з величин нижніх діаметрів труб) необхідне застосування високоточного геометричного нівелювання як мінімум II класу точності. Для підтвердження можливості учасниками закупівлі виконання всіх робіт у складі послуг просимо додати кваліфікаційну умову: наявність нівеліра (не менше 1-ої одиниці) з інварною рейкою (не менше 1-єї одиниці).
На підтвердження наявності власного обладнання необхідно надати відомість з бухгалтерії про утримання на балансі підприємства. На підтвердження наявності орендованого обладнання надати Договори оренди та Акти приймання-передавання обладнання та/або бази. При цьому даний договір повинен бути чинним на період строку надання послуг або містити умову про пролонгацію.
Додатково надати копії свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, які підлягають періодичній повірці, з терміном дії таких свідоцтв не менше 31.12.2023 року у відповідності до кінцевого терміну надання послуг , яке безпосередньо буде використано при наданні послуг у відповідності до вимог технічної специфікації (зокрема: нівелір, рейка інварна).
За необхідності надати лист у довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує отримання або подовження дозвільних документів, свідоцтв, посвідчень тощо, термін дії яких закінчиться протягом періоду надання послуг.
Також зазначаємо, що згідно з Порядком проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (Постанова КМУ №257 від 12.04.2017) обстеження об’єктів виконується шляхом залучення відповідальних фахівців, які мають право здійснювати обстеження будівель і споруд – експертів. Просимо до переліку працівників відповідної кваліфікації для надання послуг додати вимогу про наявність експерта з правом обстежувати об’єкти класу наслідків не нижче СС2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 21:59
Вирішення:
Діагностика зовнішньої, внутрішньої поверхні та інших конструкцій стовбура інженерних споруд підвищеного рівня відповідальності (цегляних, залізобетонних димових труб) з отриманням якісних та кількісних показників експлуатаційної придатності з виготовленням паспортів об’єктів будівництва - будуть внесені відповідні зміни до Технічної специфікації, а саме до п. 9 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
b5374b3e7ba441d1856248482b02ad2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c3
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Прошу розглянути зауваження, описані в додатку до вимоги та усунути дискримінаційні вимоги, встановлені в Додатку 3 тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО_ лоти 6-15 .pdf 27.04.2023 13:49
Дата подачі:
27.04.2023 13:49
Опис причини скасування:
Відсутність потреби
Дата скасування:
28.04.2023 14:02
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо промислового альпінізму
Номер:
665df2cb331b4509896c681ad5214cbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.b2
Назва:
Щодо промислового альпінізму
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовнику,
ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ» керуючись ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» просить усунути дискримінаційні умови тендерної документації, чим привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Так, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань різні), затверджена уповноваженою особою Ларисою КОНОНЕНКО (протокол № 907 ВС від «19» квітня 2023), зокрема ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі, що є складовою тендерної документації містить вимогу до учасника про зобов’язання надати в складі своєї тендерної пропозиції копію Дозволу, виданого Держпрацею України на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком наступних робіт: верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Вимога про подання учасником копії Дозволу чи Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт – промисловий альпінізм, за лотами 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15, суперечить вимогам закону, предмету закупівлі, і, як наслідок є дискримінаційною.
Пункт 2 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 №62, містить визначення термінів «роботи на висоті» та «роботи верхолазні», а саме:
роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ;
роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
Виконання робіт, визначених ЛОТАМИ 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15 жодним чином не передбачає виконання робіт у безопорному просторі із застосуванням верхолазного спорядження (промислового альпінізму).
Роботи аналогічні, визначеним ЛОТАМИ 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15 наше підприємство постійно виконує для замовників, оскільки виконання таких робіт з поміж інших дозвільних документів потребує наявності у виконавця Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт - верхолазні роботи. На даний час ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ» виконує роботи на підприємствах критичної інфраструктури, як-то ВП РАЕС НАЕК «Енергоатом», ВП РАЕС ХАЕК «Енергоатом», ТОВ «Рівнетеплоенерго», де встановлено підвищені вимоги щодо дотримання законодавства з охорони праці та якості виконання робіт.
Таким чином, вимога щодо подання учасником копії Дозволу чи Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт – промисловий альпінізм за вище переліченими лотами є безпідставною та дискримінаційною вимогою, що прямо заборонено ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Виключити з ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань різні), затв. протоколом № 907 ВС від «19» квітня 2023 вимоги щодо подання учасником копії Дозволу чи Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт – промисловий альпінізм у лотах:
ЛОТ 6 - Технічне опосвідчення котлів котелень районів теплопостачання - п.7.1;
ЛОТ 7 - Технічне опосвідчення котлів котелень цетрів теплопостачання - п.7.1;
ЛОТ 8 - Технічне опосвідчення трубопроводів IV категорії котелень теплоджерел – п.7.1;
ЛОТ 9 - Технічне опосвідчення посудин, що працюють під тиском на теплоджерелах - п.7.1;
ЛОТ 10 - Технічний огляд (опосвідчення) трубопроводів ІІІ категорії теплових мереж - п.7.1;
ЛОТ 14 - Послуги з експертного обстеження, ПТО та ЧТО кранів підвісних електричних, електромеханічних підйомників, ресиверів що встановлені на компресорних установках – п. 5.2;
ЛОТ 15 - Частковий технічний огляд, позачерговий технічний огляд, повний технічний огляд, експертний огляд – п. 4.2.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 27.04.2023 12:28
Дата подачі:
27.04.2023 12:28
Опис причини скасування:
Відсутність потреби.
Дата скасування:
27.04.2023 13:05
Вимога
Відхилено
дискримінаційні кваліфікаційні критерії
Номер:
2675853e282b4f0c87548f2a5e952d97
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010803-a.c1
Назва:
дискримінаційні кваліфікаційні критерії
Вимога:
Атестат про аккредитацію
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до замовника з акупівлі.pdf 25.04.2023 09:53
Дата подачі:
25.04.2023 09:53
Вирішення:
Відповідно до визначення, наведеного в абз.6 п.2 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. № 687, експертна організація це незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Положення абз.4 п.1 розділу І Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, встановлено, що ці Вимоги Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме:
- щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
- щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
- щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки З МЕТОЮ ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ НА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
Водночас, нормами абз.3 п.1 розділу ІІ Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, встановлено, що Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування. Виходячи із зазначеного вище, вимога щодо подання Атестату про акредитацію, виданого НААУ, є законною та обов’язковою
Статус вимоги:
Відхилено