• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж міста Володимир Волинської області

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період уточнення: 19.04.2023 15:44 - 14.05.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 37fe0fa814964d2eabfe3f10b48b9d57
Дата опублікування: 11.05.2023 12:25
Опис: Доброго дня, шановний замовнику! Чи може учасник надати аналогічний виконаний договір, який був заключений не за результатами закупівлі і не відображався у системі PROZORRO (тобто прямий договір зі всіма додатками, актами і т.п.)?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення .Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами та посилання на ID закупівлю
Дата відповіді: 11.05.2023 15:57
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ff0507d4222e48e591e7643d874a83c2
Дата опублікування: 08.05.2023 11:45
Опис: Скажіть будь ласка, чи не було замовником помилково визначено невірну кількість площі. Згідно технічного завдання - Характеристика об`єкта: Код КОАТУУ, назва населеного пункту та площа: 1) UA07020010010041660-17,2 га; Можливо малось на увазі 17.2 км квадратних?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.05.2023 11:19
Відповідь надана

Працівники

Номер: 60bb30a617964024833b682c961a3bfa
Дата опублікування: 08.05.2023 11:32
Опис: Доброго дня шановний Замовнику. В табличці 1.3.2. потрібно вказати інформацію наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду(обов'язкове надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката), відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Документи подаються по кожному пункту зазначеному у довідці. Вимагається сертифікованого інженера-землевпорядника та 6 фахівців з геодезичною/землевпорядною освітою. Питання в наступному: обов'язкове надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката, стосується лише 1 землевпорядника, чи 6+1 ? Тобто семеро землевпорядників і надавати в складі пропозиції 7 сертифікатів ?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Розглянувши Ваш запит повідомляємо, що Замовником вимагається лише 1 сертифікований інженер-землевпорядник , обов'язкове надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката відноситься до інженер-землевпорядника, інші 6 з освітою геодезичною та/або землевпорядною освітою, що перебувають з учасником у трудових відносинах (основне місце роботи) або працюють на умовах цивільно-правової угоди.
Дата відповіді: 08.05.2023 13:53
Відповідь надана

Щодо аналогічних договорів

Номер: 139aa92457ac4f09adb737808ba69085
Дата опублікування: 20.04.2023 15:18
Опис: Шановний Замовнику! Ви свідомо обмежили коло потенційних учасників, зокрема й наші. Ваші дії як Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Ми щиро раді, що Ви сформували для себе таку практику, і користуєтесь нею в подальшому. Водночас вчергове наголошуємо, що Вами обмежено конкуренцію, як основний принцип державних закупівель. Це кореспондується із практикою Антимонопольного комітету, зокрема в наступних справах: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-22-003913-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-03-009762-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-08-008339-b Внесіть зміни в тендерну документацію, та приберіть дискримінацію. Дякуємо за розгляд даного звернення.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Розглянувши Ваш запит повідомляємо, що Замовником жодним чином не встановлено вимог до учасника (ів) або до предмета закупівлі, які Є НАДМІРНИМИ АБО Ж ДЕТАЛІЗОВАНИМИ порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання подібного договору про закупівлю. Замовником не обмежено потенційне коло учасників щодо надання аналогічних договорів як в часових рамках по роках, кодом закупівлі, сумою контрактів так і стосовно самих Замовників, відповідно ст 25 «ЗУ про землеустрій» Замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі, а також інші юридичні та фізичні особи. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 21.04.2023 08:28
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: aa90aae5f0194eec84fb0868a86f1c83
Дата опублікування: 20.04.2023 10:17
Опис: Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою Додатку 1.3.3. , із зазначенням в ній не менше 3-х договорів. Вимога щодо надання трьох аналогічних договорів, є дискримінаційною щодо інших учасників, тому що ускладнює можливість участі на рівних умовах інших суб'єктів господарювання, які мають виконаний один договір. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. Залишаємо за собою право звернутись до Антимонопольного комітету для оскарження дискримінаційної вимоги, що тільки затягне термін надання послуг за предметом закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника. Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплюючих здійснення публічних закупівель. Закон не визначає кількості договорів, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі обмеження. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію. У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому. Це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим проектом робіт/надання послуг. Це і є процес накопичення досвіду. Встановлення кваліфікаційної вимоги щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації кількості, виходить з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов'язаний забезпечити Менша кількість виконання аналогічних договорів за попередні роки лише збільшуватиме ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватиме ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватиме ризики неефективності витрачання коштів. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 20.04.2023 14:19