• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж міста Володимир Волинської області

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2023 15:44 - 14.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на тендерну документацію

Номер: f015c54a423d4dac9aa67c7800aa45ab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-008599-a.a1
Назва: Скарга на тендерну документацію
Скарга:
СКАРГА на умови тендерної документації (та бездіяльність замовника) ТОВ «Зеніт Експерт» (надалі – Товариство) вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке. Товариство зверталось до Замовника з приводу внесення змін до тендерної документації, з проханням усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, шляхом внесення змін, з приводу аналогічних договорів, у відповідь на що Замовником відхилено наше прохання з мотивувальною частиною «Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.» Замовник свідомо не хоче усунути дискримінацію в тендерній документації, що стало приводом звернення Товариства до органу оскарження. Вищеописане обґрунтовується наступним: Додаток 1.3. , пункт 1.3.3.1. тендерної документації: Товариство є суб’єктом господарювання, який здійснює діяльність із 2014 року та має чималий досвід надання усього спектру землевпорядних послуг та робіт, зокрема проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж земельних ділянок, а також супутніх послуг. Для цього у нас наявні висококваліфіковані спеціалісти та відповідна матеріально-технічна база, яку ми готові надати у складі пропозиції. Товариство у 2019 році надавало послуги з розробки проекту землеустрою (Договір №0025/19 від 05.03.2019 року) щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Палагичі, Тлумацького району Івано-Франківської області (додається до скарги). Роботи виконані у повному обсязі, що підтверджується актами виконаних робіт. Договір укладено 05.03.2019 р., а останній акт виконаних робіт підписано Замовником 13.06.2019 року. Тобто послуги Товариство надало за три місяці. Чи може це свідчити про факт неможливості виконання робіт (надання послуг) Товариством за предметом закупівлі? На нашу ствердну думку – ні. Водночас, ми позбавлені можливості взяти участь в процедурі закупівлі, через встановлення Замовником дискримінаційного критерію – саме трьох договорів, які за кількістю у нас відсутні. Вважаємо, що визначення Замовником ознак аналогічності договорів в кількості трьох є дискримінаційним. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які можуть надати аналогічні договори саме в кількості трьох. Аналогічну практику Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймала в ряді аналогічних скарг, зокрема за процедурами закупівель: UA-2023-03-03-009762-a, UA-2022-02-08-008339-b, UA-2023-03-22-003913-a (копії рішень додаємо). Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону Вважаємо, що Замовник при формуванні тендерної документації Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є потенційним Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію, шляхом усунення описаних дискримінаційних умов в скарзі порушень, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Дата розгляду скарги: 02.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.04.2023 14:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2023 16:22
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2023 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Інформація на рішення №5777-р/пк-пз від 02.05.2023
Автор: ТОВ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Підгородецький Вадим Володимирович +380975532569 info@zenith.expert