• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вуличного освітлення по проспекту Героїв (від ПК0+00 до ПК 7+12) у м. Могилеві-Подільському Вінницької області (Благоустрій населених пунктів)

Завершена

3 326 869.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 634.35 UAH
Період уточнення: 19.04.2023 10:31 - 27.04.2023 00:00
Відповідь надана

Акт обстеження об'єкту

Номер: 17c7c9ba8a0344739d726578fa4c54aa
Дата опублікування: 20.04.2023 15:40
Опис: Доброго дня шановний Замовнику. Ознайомившись зі змістом тендерної документації, просимо Вас видалити вимогу зазначену у п.11 додатку 2 стосовно того, що учасник зобов'язаний в період уточнень провести візуальний огляд об'єкта та за результатами огляду скласти акт обстеження об'єкта (в довільній формі), який підписується представником Учасника та Замовника та надається у складі пропозиції. Вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учасник. Пунктом 11 додатку 2 тендерної документації Замовником передбачено обов’язкове подання Учасником у складі комерційної пропозиції акту обстеження об’єкта. Дану вимогу Замовник зазначив у зв’язку із певними особливостями проведення робіт. Роботи будуть проводитись на магістральній дорозі міста Могилева-Подільського при інтенсивному русі транспортних засобів та пішоходів. Проведення земельних робіт, із постійною інтенсивністю руху транспортних засобів та наявністю інженерних мереж міста, ускладнить проведення робіт. Дані обставини суттєво впливають на технологічний процес виконання робіт та терміни виконання робіт. Учасник закупівлі зобов’язаний ознайомитись з об’єктом будівництва (фронтом робіт) для оцінки власних можливостей (наявності необхідної кількості кваліфікованих фахівців, спеціалізованого обладнання, тощо). Акт огляду об’єкту Учасником процедури закупівлі, дає можливість Замовнику вимагати від переможця процедури закупівлі виконання робіт згідно укладеного договору, а не проводити процедуру закупівлі повторно. Оголошення про проведення закупівлі опубліковано Замовником 19.04.2023 р., прийом пропозицій до 30.04.2023 р. (що значно більше ніж 7 днів), період уточнень до 27.04.2023 р. (включно), даного терміну достатньо щоб будь-який потенційний Учасник який має бажання проводити роботи згідно тендерної документації, оглянув об’єкт будівництва. В тендерній документації жодним чином не порушено статті 5 Закону України про публічні закупівлі, жодним чином не порушено права учасників (замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог). Для виключення корупційної складової в тендерній документації чітко написано, що акт огляду підписується представником учасника та представником замовника, щоб уникнути зустрічі учасника та Замовника до моменту оприлюднення оголошення про намір укласти договір.
Дата відповіді: 21.04.2023 15:10
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: a5ebca31f0a243039cbae3b598c89051
Дата опублікування: 20.04.2023 15:02
Опис: Доброго дня. Згідно умов ТД Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічного договору, аналогічний договір предмет якого капітальний ремонт, до того ж сума аналогічного договору має бути близько 1 млн (не менше 30% від вартості закупівлі). Враховуючи те, що роботи, які зазнчаються згідно технічного завдання так само виконуються і при реконструкції мереж вуличного освітлення просимо Вас не обмежувати коло потенційних учасників, прописуючу виконання виключно капітального ремонту та надати можливість учасникам подавати аналогічні договори також по реконструкції мереж вуличного освітлення.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учасник. Замовнику важливо, щоб роботи були виконані якісно та у визначений час згідно нормативів на даний вид робіт. Тому Замовнику важливо, щоб Учасник мав досвід виконання даних робіт. Замовником будуть прийняті до розгляду, належним чином завірені копії договорів з додатками на виконання робіт з капітального ремонту/ або реконструкції мереж вуличного освітлення, якщо перелік виконаних робіт є аналогічним роботам зазначеним в технічному завданні Замовника.
Дата відповіді: 21.04.2023 15:10
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 0918fe3902e344ef93917f8fc836d936
Дата опублікування: 19.04.2023 14:38
Опис: Доброго дня! У проекті договору зазначено наступне: "2.4. Замовник здійснює оплату протягом 180 (десять) календарних днів, після підписання Сторонами акта прийняття виконаних робіт". Просимо внести виправлення, вказавши однозначно, 180 чи 10 к.д. - термін розрахунку
Відповідь: Пункт 2.4. розділу 2 проекту договору викласти в наступній редакції: "2.4. Замовник здійснює оплату протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів, після підписання Сторонами акта прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в) у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. До акта прийняття виконаних робіт додається довідка про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3)."
Дата відповіді: 19.04.2023 16:37