-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо відновлення (встановлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)
Завершена
798 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 991.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 991.52 UAH
Період уточнення:
13.04.2023 21:15 - 30.04.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
64513c9b99c34125b1315c1064618ec4
Дата опублікування:
21.04.2023 10:39
Опис:
Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції:
- Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.
- Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018.
- Сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника учасника, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора.
Шановний Замовнику, Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VIII втратив чинність Декрет КМУ "Про стандартизацію і сертифікацію" від 10.05.1993 № 46-93. Таким чином, державна сертифікація є добровільною. Разом із тим, частина 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" регламенту, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, Замовник не має права вимагати сертифікати, які видають у межах державної системи сертифікації. Разом із тим, відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Просимо внести зміни до тендерної документації, або ж відразу вказати, хто має стати переможцем торгів! Залишаємо за собою право звернутись до Державної аудиторської служби з приводу проведення моніторингу даної закупівлі, як такої, що не відповідає вимогам Закону та Особливостям визначених в Постанові КМУ 1178, для притягнення уповноваженої особи до відповідальності.
Відповідь:
1) У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність в учасника діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час надання послуг. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Додатково повідомляємо, що сфера акредитації, що вимагається замовником повністю відповідає предмету закупівлі.
2) Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Водночас у статті 1 Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі — Закон про акредитацію) зазначено, що акредитація органів з оцінки відповідності (далі — акредитація) — засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Оцінка — процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та / або інших нормативних документів.
Закон про акредитацію регулює відносини, пов’язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності.
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, він приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п’ять років.
Наказом № 5 від 04.01.2002 Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України (сьогодні Міністерство економіки України) було утворено державну неприбуткову організацію — Національний орган з акредитації України.
Наказом Мінекономіки від 13.07.2020 № 1318 затверджено Положення про Національне агентство з акредитації України (НААУ), яким визначено, що НААУ є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності.
Тобто на сьогодні єдиним національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності є Національне агентство з акредитації України (НААУ).
З іншого боку, Закон зазначає, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати можуть бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством. Додатково повідомляємо, що законодавство не містить інших способів підтвердження, крім акредитації.
Отже, підсумовуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Дата відповіді:
24.04.2023 12:27
Відповідь надана
Добавьте будь ласка ще кадастрові номери
Номер:
f1f593680ac24de7bed40a9abcd72be2
Дата опублікування:
14.04.2023 14:01
Опис:
На підтвердження факту належного виконання послугучасникомнеобхіднонадати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесенняу 2023 роцівідомостей про земельні ділянки на території колишнього Красилівського району Хмельницької області.При цьому, інформація продокументацію ізземлеустрою, напідставі якої здійсненадержавна реєстраціяземельної ділянкимає підтверджуватифакт виконаннятаких робіт/надання послуг саме учасник
Відповідь:
У разі незгоди із умовами тендерної документації ви маєте право оскардити її до Органу оскарження!
Дата відповіді:
18.04.2023 09:52
Відповідь надана
Вам залишилось вказати назву фірми виконавця
Номер:
48991cfabdfb4e0ab76fd8d3941b1b41
Дата опублікування:
14.04.2023 13:59
Опис:
Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме:-сертифікованих інженерів-землевпорядників –не менше 5-тиосіб (за основним місцем роботи);-сертифікованих інженерів-геодезистів –не менше 1-їособи(за основним місцем роботи);-інших працівників:-бухгалтерабо головний бухгалтер(за основним місцем роботи);-економіст(за основним місцем роботи);-топограф (за основним місцем роботи),-технік-землевпорядник (за основним місцем роботи),необхідних для виконання умов договор.
Відповідь:
У разі незгоди із умовами тендерної документації ви маєте право оскардити її до Органу оскарження!
Дата відповіді:
18.04.2023 09:52