-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи блискавкозахисту на будівлі Комунального закладу "Мартинівський ліцей" Жмеринської міської територіальної громади
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами).
Завершена
299 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 496.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 496.96 UAH
Період уточнення:
10.04.2023 16:43 - 12.05.2023 00:00
Відповідь надана
Корд Fipron (3)
Номер:
8ec7db6ae3ce4012af37ca41f576e20e
Дата опублікування:
14.04.2023 15:33
Опис:
В п.26 Технічної специфікації зазначений Корд Fipron (3) Фірма «Fipron іпс» для СПС. Виключіть дану позицію, адже предмет закупівлі (встановлення системи блискавкозахисту ) не має відношення до СПС та Корд Fipron (3) при монтажу застосовуватись не буде.
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про те, що зазначене обладнання передбачене робочим проектом.
Дата відповіді:
17.04.2023 09:56
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
17aabef282244e41aa381073cae08350
Дата опублікування:
13.04.2023 16:58
Опис:
Вимога: Надати договір про вивезення відходів. Дана вимога є дискримінаційною, порушує права потенційних учасників, оскільки не стосується предмета закупівлі. Для надання послуг з "ВСТАНОВЛЕННЯсистеми блискавкозахисту" достатнім є наявність працівників відповідної кваліфікації. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, інакше змушені будемо звернутися в АМКУ
Відповідь:
При наданні послуг учасники обов’язково мають передбачати заходи з захисту довкілля, а сміття та відходи, які виникатимуть під час надання послуг не повинні складуватись на території замовника, а одразу вивозитися та утилізуватися, що потрібно підтвердити копією договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право).
Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною та такою, що обмежує учасника в участі у даній закупівлі, адже учасником може укладатися договір на майбутнє щодо вивезення сміття тощо, зазначений договір якраз не несе ніяких фінансових навантажень на суб’єкт господарювання та водночас є гарантією відповідних господарських відносин.
Дата відповіді:
14.04.2023 12:23
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
e8eaf6f5df1d41cdbd6671dadd9a6863
Дата опублікування:
12.04.2023 17:44
Опис:
Вимога: Сертифікати відповідності:
- ISO/PAS 45005:2020 «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Загальні рекомендації щодо безпеки праці під час пандемії COVID-19» (ISO/PAS 45005:2020 Occupational health and safety management — General guidelines for safe working duringthe COVID-19 pandemic.»
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною, з огляду на те, що існує також впроваджений стандарт щодо COVID-19, але він має дещо іншу назву. Вимога тендерної документації носить імперативний характер, а тому невідповідність у буквальному вираженні назви стандарту, який вимагається та який ми маємо може стати підставою для відхилення нашої пропозиції.
Існує сертифікатом SIC.Covid-Free:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організації» (з урахуванням рекомендацій ISO/PAS 45005:2020 Occupational health and safety management — General guidelines for safe working duringthe COVID-19 pandemic), Водночас нам не зрозуміло чим впроваджений стандарт ISO/PAS 45005:2020 є відмінним, або навіть кращим за своєю суттю від SIC.Covid-Free:2020, коли кожен із них спрямований на запобігання поширенню COVID-19. Тендерна документація також не містить відповідного обґрунтування, але і не містить альтернативи щодо підтвердження відповідності учасника зазначеній вимозі.
Отже, претендувати на перемогу зможуть лише ті учасники, сертифікати яких в точності у буквенному вираженні відповідають вимогам Замовника.Просимо відредагувати вимогу. а саме передмачити можливість учасникам надати сертифікатом SIC.Covid-Free:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до тендерної пропозиції визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону та керуючись принципами здійснення закупівель. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Карантин на території України спричинений коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19) діє до 30.04.2023 (Постанова Кабінету Міністрів України; Порядок, Перелік від 09.12.2020 № 1236), тому встановлення вимоги, щодо наявності в документах учасника Закупівлі Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» з урахованням ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» є досить логічною та є скоріше вимогою обставин навколишнього середовища, а не Замовника. Наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Таким чином, вимоги тендеру щодо надання учасниками сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
14.04.2023 12:23
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
c242fd94dd6641d4a722978ec435ad80
Дата опублікування:
12.04.2023 17:07
Опис:
Вимога:Сертифікат на систему управління пожежною безпекою об'кту захисту відповідно до ДСТУ 8965:2019. Обгрунтуйте вашу вимогу та надайте посилання на нормативно-правовий акт, відповідно до якого Учасникам необхідно (тобто зобов'язані) мати даний Сертифікат.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до тендерної пропозиції визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону та керуючись принципами здійснення закупівель. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Таким чином, вимоги тендеру щодо надання учасниками сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
14.04.2023 12:22