-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи блискавкозахисту на будівлі Комунального закладу "Мартинівський ліцей" Жмеринської міської територіальної громади
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами).
Завершена
299 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 496.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 496.96 UAH
Період оскарження:
10.04.2023 16:43 - 12.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника - Комунальний заклад «Мартинівський ліцей» Жмеринської міської територіальної громади
Номер:
1c02d7e09e1f4e2d80ec077e3d9a56b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-010830-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника - Комунальний заклад «Мартинівський ліцей» Жмеринської міської територіальної громади
Скарга:
Замовником під час проведення процедури закупівлі порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.docx 24.05.2023 14:01
- Скарга в АМКУ.docx.asice 24.05.2023 14:01
- Скарга в АМКУ.pdf 24.05.2023 14:01
- Рішення від 26.05.2023 № 7414.pdf 26.05.2023 16:17
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.06.2023 № 681.pdf 07.06.2023 13:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2023 № 8497.pdf 13.06.2023 18:49
- Рішення від 12.06.2023 № 8497.pdf 15.06.2023 19:08
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.05.2023 10:50
- Пояснення по суті скарги.docx 30.05.2023 10:50
- Протокол про скасування рішення УО про відхилення тендерної пропозиції учасника.pdf 16.06.2023 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 14:57
Дата розгляду скарги:
06.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2023 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.06.2023 19:08
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2023 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись рішенням АМКУ № 8497-р/пк-пз від 12.06.2023, Замовник скасовує рішення від 19.05.2023 року про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" (код ЄДРПОУ 35269494 ) код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту на будівлі Комунального закладу "Мартинівський ліцей" Жмеринської міської територіальної громади), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-04-10-010830-a.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
b03daf64bb6f440bbfa95c3744d2270c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-10-010830-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 2. Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 5. Додаток 3 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 14.04.2023 17:46
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-10-010830-a.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 3.2. Навчання з охорони праці.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 3.1. НПАОП 45.2-7.02-12, ДБН А.3.2-2-2009 ССБП. Охорона праці і промислова безпека у будівництві.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 4. Сертифікати ISO.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 6.1. Програма щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 7. Сертифікати ISO.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 1. Тендерна документація.pdf 14.04.2023 17:46
- Доказ 6.2. Сертифікат ДСТУ ISO 45001 2019.pdf 14.04.2023 17:46
- Скарга в АМКУ UA-2023-04-10-010830-a.docx 14.04.2023 17:46
- рішення від 18.04.2023 № 4917.pdf 18.04.2023 15:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2023 № 5484.pdf 27.04.2023 11:54
- рішення від 26.04.2023 № 5484.pdf 01.05.2023 16:13
- Додаток 2 - Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx 19.04.2023 16:45
- Додаток 2 - Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.pdf 19.04.2023 16:45
- Додаток 3 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 19.04.2023 16:45
- Додаток 7 - Проект договору про закупівлю.doc 19.04.2023 16:45
- Оголошення.doc 19.04.2023 16:45
- Додаток 6 - Форма Цінова пропозиція.pdf 19.04.2023 16:45
- Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.pdf 19.04.2023 16:45
- Тендерна документація з урахуванням змін від 25.02.2023р..docx 19.04.2023 16:46
- Додаток 4 - Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції..DOC 19.04.2023 16:46
- Додаток 3 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.DOC 19.04.2023 16:46
- Додаток 5 - Інша інформація.pdf 19.04.2023 16:46
- Тендерна документація.pdf 19.04.2023 16:46
- Додаток 6 - Форма «Цінова пропозиція».docx 19.04.2023 16:46
- Додаток 5 - Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців).DOC 19.04.2023 16:46
- Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.docx 19.04.2023 16:46
- Додаток 4 - Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції.pdf 19.04.2023 16:46
- Додаток 7 - Проект договору про закупівлю.pdf 19.04.2023 16:46
- Оголошення.pdf 19.04.2023 16:46
- Пояснення на скаргу.pdf 20.04.2023 11:36
- Пояснення на скаргу.docx 20.04.2023 11:36
- Протокольне рішення.pdf 08.05.2023 10:30
- Протокольне рішення.docx 08.05.2023 10:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2023 19:55
Дата розгляду скарги:
26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2023 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2023 16:13
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2023 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пунктом 51 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) (далі – Постанова), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Комунального закладу «Мартинівський ліцей» Жмеринської міської територіальної громади від 28 грудня 2022 року № 53-к,
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Для запобігання неправомірних та дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовник вирішив внести зміни до тендерної документації про проведення відкритих торгів з Особливостями (далі – Особливості) до предмета закупівлі «Встановлення системи блискавкозахисту на будівлі Комунального закладу «Мартинівський ліцей» Жмеринської міської територіальної громади», код національного класифікатора України ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - код ДК 45310000–3 – Електромонтажні роботи, та викласти її в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
2. Забезпечити оприлюднення тендерної документації в новій редакції та переліку змін у вигляді окремого документу через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Постанови.