-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2023 14:00 - 19.04.2023 00:00
Відповідь надана
2 формули
Номер:
588470cc14bc4ec6b88a9d170af4d9a7
Дата опублікування:
14.04.2023 23:27
Опис:
Шановний Замовнику, формула в техвимогах вказана з розподілом, а в проекті договору без розподілу. Яка ж
формула вірна?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Рдог =∑ (Ni * (Ц + М) + Ni * Тпер.)*1,2, грн з ПДВ - коректна формула.
До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
З повагою, уповноважена особа НЦ "МАНУ".
Дата відповіді:
17.04.2023 15:01
Відповідь надана
по строкам
Номер:
9bf0b5a3117547bca2a4e11bdbde17f4
Дата опублікування:
14.04.2023 23:11
Опис:
Доброго дня! Уточніть, чи точно початок постачання 1 травня? Відповідно до розділу 6 постанови НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 перевід до нового постачальника відбувається протягом 21 дня. Поки ви розглядатимете документи, договір буде укладено тіки 26 квітня чи пізніш. Неможливо зробити вчасний перевід у ОСр, чи можна перенести початок постачання на середину травня?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
З повагою, уповноважена особа НЦ "МАНУ".
Дата відповіді:
17.04.2023 14:08
Відповідь надана
Довідка про офіс
Номер:
7c9403f403fa4653915b040dfe047095
Дата опублікування:
14.04.2023 14:48
Опис:
Вимагаємо видалити наступну дискримінаційну вимогу "інформація про наявність приміщення із обов’язковим зазначенням з наданням підтверджуючого документу володіння/користування приміщенням. В разі наявного договору оренди, необхідно щоб термін дії такого договору дорівнював або перевищував термін поставки предмету закупівлі". Місцезнаходження постачальника та місце провадження його господарської діяльності є виключно рішенням Постачальника, Замовник не має права встановлювати будь-які строки до договорів оренди приміщення, адже це жодним чином не впливає на закупівлю - юо це не склад де зберігається товар.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо – до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни – зазначений пункт буде відкоригований наступним чином – «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий позачерговий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії в місті Києві, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між постачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії». Приміщення Замовника, електропостачання яких має бути забезпечено за результатами зазначеної закупівлі розташовуються на території міста Києва. Зазначена вимога додана до Тендерної документації виключно з метою реалізації права Замовника на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникати в процесі виконання договору, який буде укладено за результатами проведення процедури закупівлі.
З повагою, уповноважена особа НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
17.04.2023 16:14
Відповідь надана
помилка в строках оплати
Номер:
a1c9cbd6aafe4cf2b8c94fe7682d662e
Дата опублікування:
14.04.2023 14:22
Опис:
Шановний Замовнику, cтроки оплати в тендерній документації не відповідають строкам в оголошенні: оголошення визначає період післяплати в 10 робочих днів, а умови Договору – 5 робочих днів (п. 5.8. Договору).
Прошу вказати, який же строк оплати є правильним?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Коректний строк оплати становить 10 робочих днів.
Відповідні зміни будуть внесені до проекту Договору.
З повагою, уповноважена особа НЦ "МАНУ".
Дата відповіді:
17.04.2023 14:07