• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Внесення змін до генерального плану с. Кам ' янопіль Львівського району Львівської області

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2023 12:55 - 08.04.2023 00:00
Відповідь надана

Відгук

Номер: e5cf7503817643c9a71505a1a4bc7951
Дата опублікування: 06.04.2023 17:11
Опис: Замовником у Тендерній документації встановлено вимогу про надання відгуків про співпрацю від контрагентів, датованих не раніше дати оголошення (не менше десяти). Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. На підставі вищевикладеного, просимо змінити вимогу, оскільки вона є дискрімінаційною.
Відповідь: Шановний Учасник, чинне законодавство у сфері публічних закупівель не містить заборони про зазначення в тендерній документації вимоги про надання відгуків про співпрацю, датованих не раніше дати оголошення торгів. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Враховуючи те, що вимога стосується всіх потенційних Учасників, вважаємо, що вона не носить дискримінаційних характер, а також, виходячи із змісту Вашої вимоги Замовнику торгів не зрозуміло підстав/причин неможливості її виконання.
Дата відповіді: 07.04.2023 18:49
Відповідь надана

Щодо вимог документації

Номер: 2da981101b10494bb23227acf4d25f97
Дата опублікування: 06.04.2023 00:13
Опис: Добрий день. В п. 8 ч.5.2.1. ч.2 розділу V Тендерної документації міститься наступна вимога: Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 6000.00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок). Повідомляємо Вам, що оплата юридичних послуг - обов’язок Замовника. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару, послуг або робіт. Учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Вважаємо, що зазначена вимога є незаконною. Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель не одноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі та положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 5 та статті 22 Закону. Просимо виключити вимогу щодо можливості оплати юридично-консультаційних послуг Учасником-переможцем з тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом. Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії. Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 06.04.2023 16:15
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c0912430474b414c92b45914c291eb16
Дата опублікування: 05.04.2023 15:04
Опис: Добрий день! В п.3.2 Додатку №1 до Тендерної документації міститься вимога щодо надання відгуку про Співпрацю: Відгуки про співпрацю від контрагентів, датованих не раніше дати оголошення (не менше десяти). Хочемо зазначити що, з 2014 року в Україні розпочато процес децентралізації. В результаті реформи децентралізації діяльність деяких замовників, яким були надані аналогічні послуги була припинена, а відповідно, це не дозволяє отримати відгуки про співпрацю за виконаними договорами. Просимо змінити вимогу щодо відгуків, оскільки вона є дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учаснику, Згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. Таким чином, для отримання відгуку ви можете звернутися до відповідного правонаступника.
Дата відповіді: 06.04.2023 16:12
Відповідь надана

Роз’яснення щодо відгуків

Номер: eea4bb6e16a444aa99cd40ebb2216374
Дата опублікування: 05.04.2023 15:03
Опис: Добрий день! П.3.2 Додатку №1 до Тендерної документації містить вимогу щодо надання відгуку про Співпрацю, а саме: Копії аналогічних* договорів (не менше десяти), акту(-ів) наданих послуг, підписаних сторонами, відгуки про співпрацю від контрагентів, датованих не раніше дати оголошення (не менше десяти). Просимо надати роз’яснення: чи є вірним, що Учасник має надати відгуки про співпрацю від будь-яких контрагентів, навіть які не стосуються наданих аналогічних договорів, які будуть зазначені в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Відповідь: Шановний Учаснику, відгуки мають бути надані від контрагентів по договорах, які надані Вами в якості аналогічних.
Дата відповіді: 06.04.2023 16:07