-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання та вивезення великогабаритних відходів
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
31.03.2023 13:15 - 06.04.2023 00:00
Відповідь надана
строки виконання заявки
Номер:
82194e8cd73e4a1aac8b6b8224817579
Дата опублікування:
04.04.2023 17:49
Опис:
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Проект договору про закупівлю Вами включені такі пункти:
П.2.5. Техніка надається Замовнику за його заявкою не пізніше 2 (двох) годин після приймання відповідної заявки Виконавцем до виконання. …..
П.2.6. Техніка надається цілодобово, не виключаючи святкові та вихідні дні по заявці.
2.10. Вивіз заповнених відходами контейнерів здійснюється Виконавцем за заявкою Замовника. Вивіз відходів здійснюється Виконавцем протягом 2 годин з моменту отримання заявки або відповідно до погодженого графіка.
П. 6.4. За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань, передбачених цим Договором, Сторонами можуть застосовуватися такі оперативно-господарські санкції:
- одностороння відмова від виконання свого зобов'язання управленою Стороною, із звільненням її від відповідальності за це - у разі порушення зобов'язання другою Стороною;
- відмова від оплати за зобов'язанням, яке виконано неналежним чином;
Просимо роз’яснити та обґрунтувати з чим пов’язаний такий маленький строк (2 години) для надання техніки Замовнику та для вивозу заповнених відходами контейнерів? Є очевидним, що це строк майже не можливо дотриматись для об’єктів, що знаходяться у центрі міста та інших важкодоступних місцях через постійні транспортні затори. Тому відповідно до умов пункту 6.4 Проекту договору вбачається недобросовісна поведінка Замовника щодо розірвання договору за найменшу прострочку (в буквальному розумінні навіть на 5 хвилин) виконання заявки Виконавцем та неоплати його послуг.
Відповідь:
Доброго дня. Вимога Замовника, щодо надання техніки Замовнику за його заявкою не пізніше 2 (двох) годин після приймання відповідної заявки Виконавцем до виконання, пов’язане з особливістю розташування об’єктів Замовника, а це центр міста, та особливістю осіб та об’єктів, які знаходяться на обслуговуванні у Замовника. Замовник несе персональну відповідальність перед містом за додержання санітарних норм, та має право вимагати від надавачів послуг регресивних вимог. Учасники які мають на меті взяти участь у закупівлі повинні розраховувати свої технічно-логістичні можливості під вимоги Замовника.
Дата відповіді:
05.04.2023 16:18
Відповідь надана
документи Додатку 5 для переможця чи для всіх учасників закупівлі?
Номер:
1408f06341084d59a8fd2a498e71911c
Дата опублікування:
04.04.2023 17:22
Опис:
Згідно підп.1.1 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним(ому) критеріям(ю), про наявність/відсутність підстав, встановлених п.44 Особливостей і тендерною документацією, та шляхом завантаження необхідних документів (файлів у форматі, доступному для загального перегляду, який не потребує придбання спеціального програмного забезпечення), через ЕЗС, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, які повинні містити, зокрема, Додаток 5 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам п. 44 Особливостей.
Однак Додаток 5 до Тендерної документації визначає перелік документів, які має надати ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто цей Додаток містить вимоги лише для учасника, який визнаний переможцем закупівлі, та щодо якого Замовник вже розмістив повідомлення про намір укласти договір, та при цьому вказаний додаток не визначає жодних документів, які має надати учасник закупівлі на етапі подачі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, просимо роз’яснити чи повинен УЧАСНИК У СКЛАДІ ДОКУМЕНТІВ ПРОПОЗИЦІЇ надавати документи згідно Додатку 5 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам п. 44 Особливостей?
Також просимо привести тендерну документацію у відповідність: або виключити Додаток 5 з переліку документів, що визначені підп.1.1 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації та які мають надати учасники на етапі подання пропозиції, або ж включити до Додатку 5 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам п. 44 Особливостей вимоги для учасників закупівлі, що мають бути виконані ними на етапі подання пропозиції.
В противному випадку Ваша Тендерна документація містить подвійне трактування та створює поле для зловживань під час оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, що прямо заборонено вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня. Відповідною вимогою Замовника є, що Учасник надає завірений підписом уповноваженої особи останнього лише Додаток 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам п. 44 Особливостей», як свідчення ретельного вивчення Учасником відповідного додатку та надання, у разі визначення його Переможцем документів у встановлені строки, що запевнить Замовника про не затягування закупівлі. Учаснику не потрібно надавати в складі тендерної пропозиції документи передбачені Додатком 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам п. 44 Особливостей» - це вимога лише для Переможця.
Дата відповіді:
05.04.2023 16:18
Відповідь надана
підтвердження договірних відносин
Номер:
b42181d6558d4370ad5bc48794bcd9a2
Дата опублікування:
04.04.2023 17:04
Опис:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження того, що транспортні засоби повинні бути обладнані супутниковими системами GPS навігації, а також на підтвердження спроможності учасника здійснювати захоронення відходів учасники мають надати, зокрема
копії актів виконаних робіт (наданих послуг) про отримання учасником цих послуг за останні три місяці (з підтвердженням договірних відносин), що передують даті виходу оголошення.
Щодо вищенаведених вимог просимо Вас роз’яснити наступне :
1. Оголошення про проведення закупівлі опубліковане 31.03.2023р. Уточніть, будь-ласка, за який період учасник має надати акти виконаних робіт (наданих послуг): січень-березень 2023р. чи грудень 2022р. – лютий 2023р.?
2. Під «підтвердженням договірних відносин» Вами мається на увазі підписаний обома сторонами договору акт виконаних робіт (наданих послуг) чи учасник має надати на підтвердження договірних відносин додатковий документ? Якщо так – що це має бути за документ(и)?
Відповідь:
Доброго дня. Ви вірно підмітили, що оголошення про проведення закупівлі опубліковане 31.03.2023р., і це свідчить про те що, документи що передують даті виходу оголошення це саме за період: грудень 2022р. – лютий 2023р. Учасник підтверджує договірні відносини між останнім та надавачами відвідних послуг укладеним правочином (договором).
Дата відповіді:
05.04.2023 16:17
Відповідь надана
адреси надання послуг
Номер:
9c31159968634cdea6c6fe360a459c2d
Дата опублікування:
04.04.2023 15:07
Опис:
Доброго дня!
В Тендерній документації на закупівлю, а також в Технічних вимогах (Додаток 2) та в Проекті договору (Додаток 4) відсутня інформація про конкретні адреси надання послуг, а вказано лише: « м.Одеса, об’єкти, що знаходяться в управлінні КП «ЖКС «Порто-Франківський»».
Вказана інформація важлива для визначення відстані перевезення контейнерів, що лягає в основу розрахунку учасником своєї цінової пропозиції (витрати палива, часу роботи водія и т.п.), а також для розрахунку часу, що необхідний для виконання заявки Замовника.
У зв’язку з цим просимо Вас надати адреси всіх об’єктів, що знаходяться на управлінні КП «ЖКС «Порто-Франківський».
Відповідь:
Доброго дня. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі-Особливості), зазнала певних змін та відповідно в змінах до Постанови передбачено, що замовник може не зазначати в договорі про закупівлю інформацію про точне місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо оприлюднення несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника.В такому разі може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). В Технічних вимогах (Додаток 2) та в Проекті договору (Додаток 4) Замовник передбачив, що: «Місце надання послу㬬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬: м. Одеса, об’єкти, що знаходяться в управлінні КП «ЖКС «Порто-Франківський». Точна адреса подачі автомобіля зазначається Замовником у заявці». Учаснику рекомендовано перейти за посиланням https://porto-franko.od.ua/budynky/ та ознайомитися з об’єктами, що знаходяться в управлінні КП «ЖКС «Порто-Франківський».
Дата відповіді:
05.04.2023 16:16