-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вікон та дверей хірургічного блоку Чернівецької обласної клінічної лікарні
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
29.03.2023 12:50 - 07.04.2023 00:00
Відповідь надана
Вид закупівлі
Номер:
d25edbbfd324441b83ebcc50001eeec7
Дата опублікування:
04.04.2023 11:51
Опис:
Шановний замовнику!Уточніть будь ласка: який вид предмету закупівлі? В оголошенні зазначений Роботи, а проекті договору послуги.
Відповідь:
Предмет закупівлі - послуги
Дата відповіді:
06.04.2023 12:21
Відповідь надана
Ще раз
Номер:
f87553953773415194f9890956584f58
Дата опублікування:
31.03.2023 16:50
Опис:
Кошторисна документація повинна бути зроблена у останньої версії редакції програмного комплексу АВК-5. Просимо пояснити нам , тим що користуються АС-4 потрібно купляти програму АВК-5 , чи Ви може зміните свою вимогу?
Так Ви не дали нам відповідь, нам купляти програму АВК-5 ЧИ НІ. ЧІТКО вкажіть причини такої вимоги .По Вашій відповіді що Ви нам надали нічого не підходить до встановлення вікон та дверей ні на що не впливають Ваші інвесторські та транспортні показники. По Вашій вимозі Ви вже похоронили програму АС-4. а це вже з Вашої сторони дискримінація учасників, Ви маєте напевно частку у цьому програмному комплексі. Так що відповідь ми від Вас не маємо купляти чи не купляти?
Відповідь:
Шановний, Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Також, з огляду на рекомендації Міністерства розвитку громад та територій України програмний комплекс «АВК-5» дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення.
Таким чином, програмний комплекс АВК-5 є програмним продуктом для автоматизованого визначення вартості будівництва, яке виконується в Україні. Він призначений для реалізації положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при складенні інвесторських кошторисів, договірної ціни та звітної виробничої документації. Тобто АВК-5 є програмою, яка використовується виключно при здійсненні проектних та будівельних робіт.
Маємо зазначити, Замовник не вимагає ліцензії на вищезазначений програмний комплекс.
У відповідь на Ваші питання, зазначаємо, що прийняття участі у закупівлі, є сугубо індивідуальним побажанням Учасника, як і придбання будь-якого засобу МТБ для участі у закупівлі. Кожен Учасник приймає участь у закупівлі, враховуючи свої можливості.
Дата відповіді:
02.04.2023 19:21
Відповідь надана
Вимога
Номер:
87b57d3c84054598b2b88fe3240513ed
Дата опублікування:
31.03.2023 12:39
Опис:
Кошторисна документація повинна бути зроблена у останньої версії редакції програмного комплексу АВК-5. Просимо пояснити нам , тим що користуються АС-4 потрібно купляти програму АВК-5 , чи Ви може зміните свою вимогу?
Відповідь:
Дякуємо за питання, та повідомляємо наступне, вимога щодо надання програмного комплексу не є дискримінаційною, У програмному комплексі АВК-5 редакції передбачені такі оновлені показники:
1. У нормативно-довідковій інформації (НДІ):
1.1 Приведені у відповідність до КНУ збірники РЕКН на будівельні роботи, монтажні та пусконалагоджувальні роботи. Наказ Мінрегіону про затвердження КНУ № 374 від 31 грудня 2021 р. та самі збірники оприлюднені на офіційному сайті Мінрегіону.
1.2 Згідно з листом Мінрегіону «Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України» №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р змінені умовні позначки для кошторисних норм України.
2. Прийняті оновлені значення середньомісячної тривалості робочого часу:
3. Враховані усереднені показники вартості експлуатації дорожніх машин та механізмів станом на 20.12.2022 рік.
4. В параметрах для розрахунку заробітної плати, що надається у Класифікаторі виконувачів, змінений розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 01 січня календарного року.
5. Внесені зміни до розрахунку розміру коштів на здійснення технічного нагляду (П116) та коштів на надання послуг інженера-консультанта (П117): в розрахунковій базі не враховується загальна вартість технологічного устаткування. У перелік вихідних документів до Зведеного кошторисного розрахунку додані нові документи для П116 та П117.
6. Впроваджений новий формат ІБД редакції 6.0. Ця редакція вже має узгоджений з іншими розробниками опис інвесторської документації для «дорожніх» будов. Так як опис тендерних пропозицій (договірних цін) та актів виконаних робіт, складених з використанням УПВ (у тому числі і для «дорожніх» будов) ще не узгоджений, то функція виведення/уведення ІБД для будов УПВ та ДР в підсистемах ДЦ та ПД заблокована. Крім того, звертаємо увагу, що файли ІБД редакції 6.0 мають наступне розширення:
Ibs – для інвесторської документації;
Idc – для тендерних пропозицій/договірних цін;
Iрd – для взаєморозрахунків.
Через значні зміни в НДІ уведення файлів ІБД попередніх редакцій не передбачено.
7. Згідно з листом Мінекономікивід 29.10.2022 р. № 3011-05/72231-03, у розрахунку інфляції (П145) значення показника КС1451, та інші.
Дата відповіді:
31.03.2023 15:35
Відповідь надана
Стаття 17
Номер:
dcc07ca3dcc44847b949119f88f7e9ea
Дата опублікування:
30.03.2023 10:59
Опис:
Чому в вас вимоги по ст.17 коли зараз діють вимоги визначені п.44 Особливостей
Відповідь:
Уточніть, які саме вимоги?
Дата відповіді:
30.03.2023 11:26
Відповідь надана
Специфікація прорізів
Номер:
6f5b2c1ed42548aa8de089f98e6cee53
Дата опублікування:
29.03.2023 16:03
Опис:
Для точного прорахунку вартості металопластикових виробів необхідна специфікація прорізів. Як можна з нею ознайомитися?
Відповідь:
Уся необхідна інформація для прорахунку договірної ціни надана у Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічне завдання, там вказано кількість віконного блоку, підвіконь, дверних блоків необхідних для прорахунку, Технічне завдання, надане до закупівлі, складено згідноДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Дата відповіді:
30.03.2023 09:23