-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вікон та дверей хірургічного блоку Чернівецької обласної клінічної лікарні
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2023 12:50 - 07.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
п. 44 Особливостей
Номер:
983dd1d6f4594c7ab6914e362d635f1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-004865-a.b4
Назва:
п. 44 Особливостей
Вимога:
Шановний Замовнику, дана закупівля здійснюється відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості).
Відсутність підстав для прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиленні такої пропозиції визначені у п. 44 Особливостей.
Учасник підтверджує відсутність підстав зазначених у п.44 шляхом самостійного декларування, тобто проставленням відміток у відповідних електронних полях щодо всіх вказаних пунктів, за винятком абзацу 14 пункту 44 Особливостей.
У Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі, п.2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у відповідності до вимог Особливостей», зазначено:
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
Уточніть який абзац Вам необхідно підтвердити і внесіть зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2023 17:01
Вирішення:
У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
1. Під час підготовки процедури відкритих торгів з особливостями визначено предмет закупівлі як роботи, процедуру закупівлі необхідно провести як послугу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник зобов’язаний, керуючись підпунктом 2 пункту 1 статті 32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути, торги за ідентифікатором закупівлі №UA-2023-03-29-004865-aпідлягають відміні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
внесення змін у проєкт договору
Номер:
497e92dccd5c47d380e5b3d3b885a194
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-004865-a.a3
Назва:
внесення змін у проєкт договору
Вимога:
Шановний Замовнику У проєкті договору доповніть розділ 6 «ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ» пунктом, який передбачав би надання авансу Підряднику, так як у 5.1. зазначено, що Термін надання послуги: з наступного дня після одержання авансу до 31 травня 2023 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2023 11:42
Вирішення:
У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
1. Під час підготовки процедури відкритих торгів з особливостями визначено предмет закупівлі як роботи, процедуру закупівлі необхідно провести як послугу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник зобов’язаний, керуючись підпунктом 2 пункту 1 статті 32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути, торги за ідентифікатором закупівлі №UA-2023-03-29-004865-aпідлягають відміні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
beb77b36bc7a445287482a53efed34c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-004865-a.a2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, паспорт якості на вікна та двері надається при відвантаженні їх Покупцю. Тому вимоги щодо надання паспорта якості на етапі подачі тендерної пропозиції, викладених у Додатку 2 до тендерної документації не правомірні. Вилучіть дану вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2023 21:05
Вирішення:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початково редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Конфігурація конструкцій
Номер:
3fae0f6c48f34f508259557af714e99c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-004865-a.b1
Назва:
Конфігурація конструкцій
Вимога:
Ви відписали, Уся необхідна інформація для прорахунку договірної ціни надана у Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічне завдання, там вказано кількість віконного блоку, підвіконь, дверних блоків необхідних для прорахунку, Технічне завдання, надане до закупівлі, складено згідноДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».. Цих даних достатньо. Але, для того, щоб подати паспорти виробів необхідні точні розміри конструкцій. Оскільки ці розміри зазначаються в тексті самого паспорта. Якщо ви не надасте точних розмірів та конфігурації надання паспорту на вироби стає неможливим . В такому випадку, ящо одни із Учасників надасть поспорт на вироби , це буде означати що він є пролобійованим Учасником і в свою чергу таким чином штучно зменшується можливісь виграшу небажаного Учасника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2023 13:08
Вирішення:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початково редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Статус вимоги:
Задоволено