• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)

Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: закупівля відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації та додатків до неї

Завершена

1 180 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 904.94 UAH
Період уточнення: 24.03.2023 22:43 - 06.05.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: b84a45d7021d457d859e7c923f8adc09
Дата опублікування: 17.04.2023 15:51
Опис: Шановні, вимагаємо видалити вимогу з ТД щодо наявності 2-х електромонтерів. В противному випадку буде подана скарга!
Відповідь: Шановний учаснику! На Вашу вимогу до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Водночас, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, зокрема в пункті 15 визначає, що «виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; -налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.» Замовником, на виконання вказаних вище вимог до потенційних учасників в тендерній документації визначена мінімальна кількість виконавців таких робіт (електромонтерів) не менше 2 (Двох) осіб, необхідних для надання послуг та враховуючи значні обсяги виконання робіт згідно Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) і на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах по об’єкту будівництва (витрат труда робітників, люд.год) з урахуванням вимог в додатках 1 та 3 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Отже, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації, враховуючи значні обсяги виконання робіт. Таким чином, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (виконавців таких робіт (електромонтерів) не менше 2 (Двох) осіб) цілком правомірна та обґрунтована. Враховуючи вищезазначене, вносити зміни до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 20.04.2023 22:22
Відповідь надана

Корупція під час ВІЙНИ!!!

Номер: 571a3be195474f188784c0403261a5ab
Дата опублікування: 30.03.2023 16:59
Опис: Шановний Сергій Васильович, що ви чудите. В країні ВІЙНА, кожного дня гинуть наші воїни і мирні люди. А ви продовжуєте займатися корупцією, і проводити закупівлі по "договорняках". Уже не буде дак як раніше, потрібно змінювати себе і країну. Сьогодні нами направлено звернення до Офісу Президента України, щодо корупційної змови під час проведення закупівлі ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Гроші котрі вам пропонує учасник, в інтересах якого вами складена тендерна документація, в КРОВІ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ, котрі загинули внаслідок війни. Ви особа котра не має жодних моральних принципів. Напевно, доки кожному корупціонеру на голову не впада російська ракета, вони не не зміняться і не зрозуміють що в країні уже рік як іде війна
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), нормами якого регламентовано проведення тендерних закупівель з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 ст. 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 31.03.2023 13:46
Відповідь надана

Приховані довідки?

Номер: b4793d0f0e914aa7b2f8ca685276a31c
Дата опублікування: 30.03.2023 15:32
Опис: Навіщо вам так багато прихованих довідок по всій документації? Наразі відповідно до особливостей проведення закупівель вони не можуть бути підставою для відхилення, оскільки не мають відношення до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Учасники просто можуть ігнорувати усі ваші приховані довідки. В той же час ви будете змушені висувати учаснику вимогу про усунення порушень стосовно усіх ненаданих довідок. Так навіщо так ускладнювати та затягувати процес кваліфікації? Вам все одно доведеться вносити зміни до документації, полегшіть собі роботу.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), нормами якого регламентовано проведення тендерних закупівель з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 ст. 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 31.03.2023 13:44
Відповідь надана

АКТ обстеження об'єкту?!

Номер: 684499e18f5949cea5fd52ae48161c1a
Дата опублікування: 30.03.2023 11:56
Опис: Шановний замовнику, з огляду на внесені вами вчора зміни, ви замість того щоб врахувати питання та вимоги від потенційних Учасників, додали дискримінаційну вимогу щодо надання акту огляду. Дана вимога є дискримінаційною з огляду чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також визначена такою багатьма рішеннями АМКУ. Так, розуміючи ваше небажання вносити зміни в тендерну документацію ( з огляду очікування «свого» учасника) будуть подані скарги на умови тендерної документації. Про яку «максимальну економію, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням» може йти мова, якщо зараз замовник отримає скарги від учасників, тож строки проведення закупівлі затягнуться на півтора місяці!? Шановний, Сергій Васильович, внесіть зміни в документацію! Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції сканкопії документа (акт обстеження (огляду) об'єкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції цілком правомірна та обґрунтована. Акт обстеження (огляду) об'єкта складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод і іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт (встановлення обладнання), з урахуванням встановлених замовником строків, формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а тендерну документацією складеною у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Таким чином, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторисну документацію, складену згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, який без фактичного обстеження об’єкту об’єктивно не можливо учаснику відобразити належним чином з урахуванням чинних Настанов і будівельних норм. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 31.03.2023 13:34
Відповідь надана

Щодо кошторисів

Номер: f02761d9c4f44aca84e3e49c2e886d92
Дата опублікування: 29.03.2023 22:46
Опис: Шановний Замовнику! Вами зазначено: "Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації) подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків". Як це розуміти: "Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації) подається у програмному комплексі АВК "? Як можна надати інформацію у програмному комплексі? Програмний комплекс це система засобів та методів, які допомагають згенерувати інформацію в певному вигляді та видати її в певному форматі ЕЛЕКТРОННОГО ФАЙЛУ: PDF наприклад, doc тощо. Відредагуйте тендерну документацію відповідно до здорового глузду.
Відповідь: Шановний учаснику! Вказаною вимогою тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1 до тендерної документації) подається у форматі PDF, яка оформлена (розроблена) у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 30.03.2023 21:23
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: f21f99c3fd5942f19ba3beff310ea3d5
Дата опублікування: 29.03.2023 18:17
Опис: Шановний Замовнику, чи можливе подання на підтвердження наявності виконаного договору, договору укладеного із комерцйними контрагентами? Тобто договір не із Замовником у розумінні Закону "Про публічні закупівлі"?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація не містить підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником із Замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 30.03.2023 21:13
Відповідь надана

Наявність запитань в проекті догвору

Номер: 839a5e228ba44b4e80ddd650f613b1b5
Дата опублікування: 29.03.2023 15:02
Опис: Шановні, на яких підставах проект договору містить вимоги про надання якихось дивних та сумнівних довідок??? Вимагаємо внести зміни та видалити з проекту договору вимоги до учасника закупівлі. Вимоги до учасників мають міститися в документації, додатках до неї...але аж ніяк не в проекті договору!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), нормами якого регламентовано проведення тендерних закупівель з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості). Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 ст. 22 вказаного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож проект договору є невід’ємною частиною тендерної документації, а отже може містити певні вимоги до потенційних учасників закупівлі. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 30.03.2023 21:09
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 4e003e66377c4ee79f474e49b9da6e49
Дата опублікування: 27.03.2023 13:05
Опис: Шановний Замовнику! в ТД встановлена вимога "додатково на працівників-електромонтерів, яких перераховано в довідці, Учасник повинен надати копії дипломів, що підтверджують їх кваліфікацію", яка є неправомірною, так як кваліфікацію працівників можуть не лише дипломи, а й свідоцтва, посвідчення чи сертифікати!!!! Вимагаємо не дискримінувати учасників, та відкорегувати дану вимогу, аби всі охочі, та ті хто мають кваліфікованих працівників мали можливість прийняти участь у закупівлі!!!!!
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції на працівників-електромонтерів копії дипломів зумовлена тим, що згідно стандарту професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (код 7241), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 289 від 04 березня 2019 року, здобувачу освіти, який опанував освітню програму й успішно пройшов кваліфікаційну атестацію за двома і більше професійними кваліфікаціями, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії та видається диплом державного зразка. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 30.03.2023 20:33
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 581cab71a7ae4b3790e94df4c7d64e45
Дата опублікування: 27.03.2023 13:02
Опис: Доброго дня, в ТД встановлена вимога "Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).", яка є дискримінаційною!!!!! Яким нормативно правовим актом передбачено, що відгук до аналогічного договору в учасника повинні бути датовані тією датою, яку заманеться поставити замовнику?????? Відгук видається учаснику після виконання договору, а не в період встановлений замовниками інших торгів!!!!! Навіщо учаснику брати новий відгук, яко він уже має відгук до виконаного договору????? Ви навмисно дискримінуєте цчасника тому що вже маєте на меті майбутнього переможця??? Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу з ТД, а в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи!!
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно встановлення умови про строки видачі відгуку повідомляємо, що інформація зазначена в ньому з часом може стати недостовірною. Задля уникнення подібних ситуацій встановлено умову про дату видачі відгуку. Замовник має бути впевнений, що до Учасника відсутні зауваження протягом періоду виконання договору, що ним, належним чином надавалися послуги по договору тощо. І така інформація має бути актуальною на час проведення процедури закупівлі. Якщо Учасник належним чином виконував/виконує умови договорів та звернеться за отриманням відгуку заздалегідь (часу на це більш ніж достатньо), тому ніяких проблем з отриманням такого документу у нього не буде. Адже Замовники навпаки будуть раді порекомендувати відповідального, надійного виконавця, який якісно, дотримуючись умов договору надавав/надає відповідні послуги (виконував роботи). До того ж, надання відгуків надає можливість замовнику в повному обсязі отримати інформацію щодо строків та якості наданих учасником послуг (виконаних робіт), тим більш, якщо вони виконані декілька років тому. На законодавчому рівні встановлений відповідний механізм щодо звернень та відповідальності за не надання відповіді на такі звернення, тобто, чітко передбачена юридична відповідальність, що спонукатиме замовників надання позитивних відгуків потенційним учасникам. Замовник вважає, що включення Замовником до Документації вимог є цілком правомірним, виправданим та не містить ознак дискримінації. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 30.03.2023 19:57
Відповідь надана

Ліцензія ДСНС

Номер: 3dde5dfa37d0433e85ed246e81f8fb99
Дата опублікування: 27.03.2023 11:51
Опис: Шановний замовнику, Додатку встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога: «що Ліцензія повинна бути видана саме Державною службою з надзвичайних ситуацій України» Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023 Просимо внести зміни до умов тендерної документації, та передбачити можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! Дійсно, тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає Ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме монтаж, технічне обслуговування систем пожежогасіння, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу. Однак, зважаючи на норми Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", передбачається декларативний спосіб отримання відповідного дозвільного документу, який оформлюється у встановленому порядку протягом дії воєнного стану. Однак, пунктом 1.6 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. Крім цього, пунктом 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, крім ліцензії, учасники можуть надавати відповідні дозвільні документи згідно Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" із відповідним листом-роз’яснення в довільній формі. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 30.03.2023 20:44