• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)

Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: закупівля відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації та додатків до неї

Завершена

1 180 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 904.94 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 22:43 - 06.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2bde665562af41678cdfc480219676a0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.a9
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 14.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2023 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2023 14:52
Дата виконання рішення Замовником: 27.06.2023 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасоване рішення від 01.06.2023р. згідно з яким визначено учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" переможцем Закупівлі
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: c9446de0d3474a8fa8dc675b0f2e0cf4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.b8
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Обгрунтування у вкладеннях
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.04.2023 17:17
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В", Голованов Володимир 380674126243 cezarovich1965@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Повторна скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 1c8c3edbb69a46d7b25cbf9f43ac3bea
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.c7
Назва: Повторна скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2023 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2023 15:38
Дата виконання рішення Замовником: 02.05.2023 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 6a33e7f99c0547b29a90d18acbab5669
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 10.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2023 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.04.2023 10:48
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2023 23:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: e23b432b5a774369a9df19fe9183b608
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарги
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 31.03.2023 00:03
Автор: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Володимир Обломєй +380507221209 systemybezpeky@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

скарга

Номер: cb6a8b8e05724e09abaee55ba288df15
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.b4
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127) ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 08.12.2022 року оголосив закупівлю щодо Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-010440-a сума закупівлі становить 1 180 .988.00 грн. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноважено особою у від 24.03.2023 року зі змінами (далі- Тендерна документація). Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги. 1. . Відповідно до пункту 6, п.п. 6., Розділ ІII. Тендерної документації: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Акт огляду об’єкту, з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції. ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта огляду об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим, також існують проблеми з паливом для автомобілів (що в свою чергу створюють ще додаткові витрати для учасників). Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Обстеження (Огляд) об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження (огляду) об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учас- ників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог пору- шують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими перед-бачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників. Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення від 29.03.2021 №6298. Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, шляхом видалення вимоги, щодо обстеження об’єкту з підписанням відповідного Акту здійснення такого огляду. Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційну, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, та просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу з тендерної документації. Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Докази до скарги: 1. Указ Президента України від 14.02.2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; 2. Аналогічне рішення АМКУ від 13.10.2020 року №19212. Директор ТОВ «В.П.Е.М» Л.П.Порохнюк 30.03.2023 року
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2023 14:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся +380673450109 vpem17@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: f838db98e8f34ea381ae83e39801bf79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.a3
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2023 14:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2023 13:00
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2023 23:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження умов тендерної документації.

Номер: a20f1f7cd61447af81738ce9713a97b4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.c2
Назва: Оскарження умов тендерної документації.
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 10.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2023 14:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2023 18:15
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2023 23:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено зміни до тендерної документації і продовжено строки подання тендерних пропозицій
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ», Виталий Марченко +380509606757 0953724516@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: cb5d243db41c4238bd29d3d1fefe6b41
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-010440-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
ПП «АЯКС» вважає вимогу Замовника щодо «Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: електромонтери у кількості не менше 4 (чотирьох) осіб.» необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною. Порушення прав нашого підприємства цією умовою пояснюється наступним. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №4). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.» Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Просимо прибрати данну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! На Вашу вимогу до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Водночас, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, на які Ви посилаєтесь, як на обґрунтування визначення кількості необхідних працівників, визначає перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Однак, умовами тендерної документації Замовником визначена мінімальна кількість працівників, необхідних для надання послуг згідно Технічного завдання на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах по об’єкту будівництва враховуючи значні обсяги виконання робіт. Враховуючи вищезазначене, вносити зміни до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за запитання
Статус вимоги: Відхилено