-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з IP-телефонії для потреб Держаної служби зайнятості
Торги не відбулися
2 115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 575.00 UAH
Період уточнення:
20.03.2023 19:22 - 25.03.2023 23:00
Відповідь надана
Термін надання послуг
Номер:
5d39db135c954e72b407feaa39a7de23
Дата опублікування:
24.03.2023 17:41
Опис:
Шановний замовнику!
Чи є обмеження по даті початку надання замовлених Замовником послуг?
В пункті 5.4 Проекту Договору зазначено наступне:
Датою початку надання замовлених Замовником Послуг вважається дата, яка визначена у відповідному акті та/або в наряді на підключення послуг.
Відповідь:
Датою початку надання замовлених Замовником послуг вважається дата підписання договору.
Дата відповіді:
27.03.2023 18:06
Відповідь надана
Щодо технічної підтримки
Номер:
fa292622040f478991b133fdb1880748
Дата опублікування:
24.03.2023 17:04
Опис:
В додатках 2 та 3 У додатку 3 до тендерної документації міститься наступна вимога: ""Оператор (Виконавець) повинен мати власний Центр Технічної Підтримки з україномовною службою, з можливістю цілодобового та щоденного звернення (протягом 9 години на добу, 7 днів на тиждень) за телефоном або електронною поштою для оперативного реагування та усунення аварійної недоступності послуг."" Прохання роз'яснити:
а) можливість звернень має бути цілодобова чи протягом 9 годин на добу;
б) чи обов'язково, щоб підрозділ виконавця мав саме таку назву, як зазначено у тендерній документації (""Центр Технічної Підтримки"")
Відповідь:
Щодо назви - вона може бути іншою. Щодо технічної підтримки сервісу, то Виконавець повинен мати власний центр технічної підтримки з україномовною службою, з можливістю приймання цілодобового щоденного звернення.
Відпрацювання звернень Замовника у робочий час в робочі дні, тобто протягом 9 годин на добу, телефоном або електронною поштою.
Дата відповіді:
27.03.2023 18:06
Відповідь надана
Стосовно звітів
Номер:
4e92cb3ad9c04ec6a4179298978854a1
Дата опублікування:
24.03.2023 17:03
Опис:
У додатку 3 до тендерної документації є вимога щодо необхідності відображення в аналітиці наступних даних "Ефективність співробітників", "Звіт по співробітникам". Просимо роз'яснити, що саме мається на увазі під цими поняттями (в розумінні вимог Замовника) і які саме дані мають відображатись у таких розділах.
Відповідь:
«Звіт по співробітникам» має відображати основні дані по дзвінкам обраних співробітників за обраний період:
- кількість здійснених дзвінків загалом;
- кількість прийнятих дзвінків загалом;
- кількість пропущених вхідних дзвінків;
- кількість недодзвонів по вихідних дзвінках;
- кількість вихідних дзвінків на які була відповідь;
- кількість успішних вихідних дзвінків.
Також аналітика по цим дзвінкам - відображення збільшення або зменшення показників.
«Ефективність співробітників» має відображати ефективність використання часу співробітників, тобто скільки часу обрані співробітники за обраний період провели у вихідних дзвінках, а скільки часу - у вхідних.
Дата відповіді:
27.03.2023 18:05
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
39b178bc14e04a1ba5d8ab73cbb6c9d5
Дата опублікування:
24.03.2023 17:03
Опис:
Просимо роз'яснити, чи можуть модулі/кнопки/інші функціональні можливості системи мати назви з відповідним змістовним відображенням їх функціоналу, але називатись не дослівно як зазначено в тендерній документації (і які є в дослівному варіанті тільки у двох пов'язаних конкретних учасників ринку, що очевидно ускладнює можливість інших суб'єктів брати участь у торгах).
Відповідь:
Так, назви можуть бути іншими. Важливо щоб функціонал був вказаний в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Дата відповіді:
27.03.2023 18:05
Відповідь надана
Роз'яснення щодо термінології
Номер:
b477a8b2dd7a41259005bbab74eb41ba
Дата опублікування:
24.03.2023 17:03
Опис:
"Просимо роз'яснити суть наступних понять (в розумінні Замовника, та відповідно вимог до послуг):
- Callback, «Активні дзвінки»"
Відповідь:
«Callback» - можливість автоматично засобами Віртуальної АТС «скидати» дзвінок (відхилити вхідний дзвінок) та автоматично передзвонювати на номер, який був «відхилений».
«Активні дзвінки» - дзвінки по організації (по номерам які підключені до АТС), які відбуваються безпосередньо в момент перегляду.
Дата відповіді:
27.03.2023 18:05
Відповідь надана
Уточнення щодо технічних вимог
Номер:
539394785e394207829b29d3715d4591
Дата опублікування:
24.03.2023 17:02
Опис:
Тендерна документація (Додаток 3) містить вимогу до системи щодо можливості перегляду аналітики. При цьому в цьому ж додатку є наступна вимога щодо наявності можливості " Статистика по дзвінкам компанії (без модуля аналітики, в журналі дзвінків)". Прохання роз'яснити: чим в розумінні Заомвника відрязняється розділ, в якому відображаєтсья аналітика, та розділ, в якому відображається статистика
Відповідь:
Повинна бути доступна вказана в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» аналітика, журналі дзвінків та статистика по співробітникам задля оцінки показника «Ефективність співробітників», щодо оброблених дзвінків з можливістю фільтрації та побудови аналітичних звітів.
Дата відповіді:
27.03.2023 18:04
Відповідь надана
Роз'яснення щодо невідповідності специфікації технічним вимогам
Номер:
050cef027c094a8597d31f7601981113
Дата опублікування:
24.03.2023 17:01
Опис:
В різних частинах тендерної документації згадується переадресація на номери 0800. Причому в одному місці є вимога щодо заборони переадресації на номери 0800 ("Виклики повинні направлятися ВИКЛЮЧНО на ІР-телефони та/або компьютерне обладнання Абонента БЕЗ використання/задіяння/підключення додаткових номерних каналів та переадресаціх на них"). А в специфікації у п. 8 є пункт "Вартість переадресації на номер "0800". Прохання пояснити, як корелюються ці два моменти і чи має бути переадресація на 0800, чи вона навпаки - заборонена.
Відповідь:
Тут мається на увазі, що виклики на номери 0800 повинні бути переадресовані на міські номери, що обслуговуються віртуальною ATC без використання будь якої додаткової транзитної нумерації. Така переадресація не заборонена.
Дата відповіді:
27.03.2023 18:04