-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Даунорубіцин 20 мг)
Торги не відбулися
4 515 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 577.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 577.00 UAH
Період уточнення:
17.03.2023 16:50 - 24.03.2023 23:00
Відповідь надана
Надати додаткові роз'яснення щодо вимоги UA-2023-03-17-010680-a.c8, а саме вказати, за яких умов Замовник обиратиме, в якій формі здійснювати оплату Постачальнику
Номер:
b7336658c73443c895367f881661b265
Дата опублікування:
24.03.2023 15:57
Опис:
просимо надати додаткові роз'яснення, адже в рамках вимоги UA-2023-03-17-010680-a.c8 ми не отрмали чіткої відповіді на питання, за яких умов Замовником буде обиратися форма оплати Постачальнику.
на сьогодні проектом договору передбачено 2 опції:
1. Передплата через 30 днів з моменту надання БГ.
просимо надати коментар, чи така форма оплати буде здійснюватися для нерезидентів у валюті і на рахунок обслуговуючого банку як базова опція у більшсті випадків (адже саме так зазначено у проекті договору)?
2. Акеридитив у гривні
Просимо надати коментар, у якому випадку\за яких обставин Замовник буде обирати цю форму оплати та чи буде це погоджуватися із Постачальником? адже для нерезидетна відриття рахунку у гривні, скористатися яким можна буде лише через 30 днів після здійснення постачання, блокує механізм мінімізації курсових ризиків
дякуємо за більш детальну інформацію
Відповідь:
"Шановний Учаснику, відповідь в рамках вимоги UA-2023-03-17-010680-a.c8 надана настільки чітко, наскільки це дозволяє зробити чіткість поставлених з Вашого боку запитань.
1. Так, за умови отримання банківської гарантії оплата постачальнику-нерезиденту буде здійснена в іноземній валюті (USD/EUR) на рахунок в обслуговуючому банку постачальника.
2. Про обрання форми оплати за акредитивом може повідомити постачальник - така форма оплати передбачає погодження з постачальником. Відкриття постачальником гривневого рахунку у такому випадку не вимагається. Оплата за акредитивом також може бути здійснена в іноземній валюті (USD/EUR) на рахунок постачальника в авізуючому банку. При цьому, замовником може бути відмовлено у здійсненні оплати за акредитивом у разі відмови банка-виконавця у відкритті акредитиву з підстав, вказаних у відповіді на вимогу UA-2023-03-17-010680-a.c8."
Дата відповіді:
24.03.2023 16:49
Відповідь надана
Надати роз'яснення щодо оформлення документів для подачі тендерної пропозиції згідно пункта 3 Додатку 2 до ТД
Номер:
37149e519ccc476ebdcc7058e51da29d
Дата опублікування:
24.03.2023 09:38
Опис:
Просимо надати роз'ясненння щодо пункту 3 Додатку 2 ТД, в якому зазначається, що: "Документи тендерної пропозиції, складені від імені учасника закупівлі, мають бути підписані уповноваженою особою, яка наділена повноваженнями представляти учасника та діяти від його імені на всіх етапах закупівлі..."
чи означає це, що завірятися підписом уповноваженої особи мають лише ті документи, які подаються у складі тендерної пропозиції від імені учасника, або складаються учасником, наприклад, переклад оригінального документу, листи відповідно до форм ТД, анкети, довільні листи учасника, тощо?
Також просимо надати чітке роз'яснення, чи необхідно в складі тендерної пропозиції завіряти такі документи як:
- досвід виконання аналогічних договорів
- реєстраційні документи, а саме : РС, СРР, інструкція, GMP
дякуємо за надану відповідь
Відповідь:
"Шановний учаснику! Пунктом 3 «Вимоги до підписання документів тендерної пропозиції» розділу І додатка 2 до тендерної документації встановлено, що документи тендерної пропозиції, складені від імені учасника закупівлі, мають бути підписані уповноваженою особою, яка наділена повноваженнями представляти учасника та діяти від його імені на всіх етапах закупівлі. Це означає, що завірятися підписом уповноваженої особи мають лише ті документи, які подаються у складі тендерної пропозиції від імені учасника (листи, довідки, анкета (за формою наведеною в тендерній документації або у довільній формі).
Від учасника не вимагається завіряти підписом уповноваженої особи документи, що надаються на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), документи, що підтверджують реєстрацію лікарського засобу, інструкції для медичного застосування, документи щодо якості лікарського засобу (пункти 6 та 7 розділу І додатка 2).
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою разом з перекладом.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Переклад має бути підписаний або засвідчений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або нотаріально засвідчений.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Разом з тим, згідно з частиною п’ятою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ""Про електронні довірчі послуги""."
Дата відповіді:
24.03.2023 17:54
Відповідь надана
Вимогу 7.2 Додатку 2 "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ" тендерної документації щодо зобов'язаня Постачальника надати висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництв
Номер:
9723add8adde41f9afa060744de22f59
Дата опублікування:
20.03.2023 18:29
Опис:
Прохання надати роз'яснення, чим регламентована вимога 7.2 Додатку 2 "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ" тендерної документації щодо зобов'язаня Постачальника надати висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництва лікарського засобу вимогам належної виробничої практики або сертифікат відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики, виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати укладення Договору про закупівлю?
Адже на сьогодні, згідно з положенням про воєнний час, така вимога спростована в рамках постанови 902 щодо імппорту ЛЗ і не вимагається при здійсненні постачання ЛЗ навіть для уркаїнської упаковки, тоді як така вимога ніколи не була чинною для постачання іноземних упаковок, зареєстрованих згідно із законодавством для постачання в рамках централізованих закупівельних процедур.
Відповідь:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України"".
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 закону України ""Про публічні закупівлі"" Замовник може вимагати інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога сформована відповідно до чинного наказу МОЗ України №1130 від 27.12.2012 ""Про затвердження Порядку проведення підтвердження відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики"" зі змінами.
Замовник вважає за необхідне встановити критерії якості до виробництва лікарських засобів затверджені нормативними актами України. "
Дата відповіді:
23.03.2023 18:04