-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Даунорубіцин 20 мг)
Торги не відбулися
4 515 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 577.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 577.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2023 16:50 - 24.03.2023 23:00
Вимога
Відхилено
Спростити вимоги до супровідних документів, зазначених у пункті 6.7 Договору про постачання
Номер:
ed54aae135764d08b5db0acedda0f315
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.b9
Назва:
Спростити вимоги до супровідних документів, зазначених у пункті 6.7 Договору про постачання
Вимога:
Просимо розглянути можливість спростити вимоги до супровідної документації, зазначеної у пункті 6.7 Договору про постачання, адже такі вимоги є неаргументованими та суттєво впливатимуть на час випуску, погодження документів, а як результат - збільщують термін постачання ЛЗ, що є основним приорітетом у поточному закупівельному циклі:
1. Комерційний інвойс:
- просимо прибрати вимогу щодо надання перекладу оригінального документу, адже згідно законодавства такої вимоги немає
- прибрати вимогу щодо указання відомості про ро особу, відповідальну за складання рахунку-фактури, адже згідно законодавтсва такої вимоги немає, також неясно, щ саме та в якому форматі необхідно вказувати
2. GMP
- просимо прибрати вимогу щодо необхідності завірення документа, що надається у складі супровідної жокументації, адже це документ, що видається відповідним органом та є доступним у загальному доступі, завірення такого документу вимагає часу та не має додаткової цінності
3. Інструкція
- просимо прибрати вимогу щодо необхідності завірення документа, що надається у складі супровідної жокументації, адже це документ, що видається відповідним органом та є доступним у загальному доступі, завірення такого документу вимагає часу та не має додаткової цінності
дякуємо за розгляд вимоги, що суттєво спростить та пришвидшить процес погодження документів та постачання ЛЗ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2023 10:19
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до законодавства про публічні закупівлі Замовник має право при здійсненні закупівлі встановлювати вимоги щодо умов та предмета закупівлі, що не є дискримінаційними.
Зауважуємо, що тендерна документація складена Замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України ""Про публічні закупівлі"" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з викладеного,Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, включення таких вимог відбувається за наявності аргументованих підстав, зокрема з метою планування поставок, отримання підтверджень якості товару належним чином складеними документами, мінімізації затримок постачань товарів через зауваження контролюючих органів щодо кількості й якості товаросупровідних документів тощо.
Таким чином, Замовником правомірно встановлені вимоги щодо супровідної документації, зазначеної у пункті 6.7 проекту Договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до пункту 3.4 Договору про постачаня, а саме надання специфікації, у якому виадку Замовником буде здійснюватися передплата, а в якому буде застосовуватися опція акредитиву, адже на сьогодні немає чіткого розуміння, яка форма оплати та у яких випадках буде застосована. також просимо внести формулювання про погодження з Постачальником форми оплати, адже це є критичним пунктом для нерезидента.
Номер:
e9d1ccd7802e43469db2a56e31e90eee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.c8
Назва:
Внесення змін до пункту 3.4 Договору про постачаня, а саме надання специфікації, у якому виадку Замовником буде здійснюватися передплата, а в якому буде застосовуватися опція акредитиву, адже на сьогодні немає чіткого розуміння, яка форма оплати та у яких випадках буде застосована. також просимо внести формулювання про погодження з Постачальником форми оплати, адже це є критичним пунктом для нерезидента.
Вимога:
У поточній редакції положення 3.4 договору ствреджується наступне:
" Якщо інше не передбачено цим
Договором, за загальним правилом, оплата
Продукції за цим Договором здійснюється
ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої
оплати з урахуванням положень
бюджетного законодавства та
нормативно-правових актів, що регулюють
питання здійснення попередньої оплати.
Попередня оплата за цим Договором
здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30
(тридцяти) календарних днів з дня надання
ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення
повернення попередньої оплати у формі БГ..."
також далі за текстом цього положення викладено наступне:
"ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись
оплата Продукції за цим Договором на
умовах попередньої оплати у формі
безвідкличного документарного акредитива,
відкритого банком-виконавцем."
Але контрактом не зазначається у яких випадках чи за яких обставин Замовник обирає ту чи іншу форму оплати, також не зазначено право Потачальника погоджувати ту чи іншу форму оплати, адже для нерезидента важливо отримувати передплату у валюті задля мінімізації курсових ризиків. У разі, якщо форма оплати у вигладі акредитиву буде застосовуватися одностайним рішенням Замовника без права погодження Постачальником, такий підхід блокує можливість мінімізації курсових ризиків для нерезидента та встрачає сенс, адже переведені на рахунок кошти у гривні будуть заблоковані до здійснення постачання.
тому просимо внести можливість узгодження з Постачальником форми оплати та дательно пояснити у пункті 3.4 Догоовру, за яких умов буде застосована та чи інша форма оплати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2023 16:59
Вирішення:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Попередня оплата у разі надання Постачальником банківської гарантії повернення попередньої оплати здійснюється Замовником без попереднього узгодження такої оплати з обслуговуючим банком Замовника - Державним експортно-імпортним банком України (банк-виконавець).
Проектом договору передбачена можливість оплати на умовах попередньої оплати у формі безвідкличного документарного акредитива, відкритого банком-виконавцем. При цьому, відмова Постачальнику у здійсненні оплати за акредитивом може бути пов'язана з відмовою відкриття такого акредитиву банком-виконавцем у зв'язку із невідповідністю авізуючого банку вимогам до кредитного рейтингу, рейтингу надійсності, якості кредитного портфеля тощо."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Викласти пункт 4.2 Договору про постачання у новій редакції
Номер:
52855f74e12a4651b56fef37dc80a4a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.a7
Назва:
Викласти пункт 4.2 Договору про постачання у новій редакції
Вимога:
Поточне формулючання положення 4.2 Договору про постачання говорить: " Вказані у Специфікації (Додаток № 1) та/або заявках на поставку продукції строки поставки продукції можуть бути змінені за мотивованим зверненням ЗАМОВНИКА за наявності обґрунтованих на те підстав
та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому
випадку - за взаємною згодою Сторін." Таким чином згідно з запропонованої редакцією Замовник лишає за собою право переглядати строк постачання, як у сторону його скорочення, так і в сторону його подовження. одночасно з тим, тендерною процедурою встановлені чіткі строки постачання, які не мають бути перевищені Постачальником без накладання відповідно зазначених штрафних санкцій.
Тому просимо внести у формулювання положеня 4.2 більш чіткий опис процесу зміни строків постачання, а саме вказати, які можуть бути причини задля зміни строків, чи йдеться лише про скорочення строків постачання, за яких умов\обставин Замовник буде подовжувати строки постачання, та чи є така опція взагалі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2023 16:46
Вирішення:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (потреба, споживання та забезпеченість закладів охорони здоров`я, а також ризики руйнування інфраструктури на тлі ризику ракетних ударів з боку так званої РФ), пунктом 4.2 проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Замовника. При цьому, проектом Договору передбачено, що така зміна строку поставки продукції може здійснюватись виключно за взаємною згодою сторін Договору. Таким чином, без отримання згоди зі сторони Постачальника зміна строку поставки продукції буде унеможливлена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про збільшення строку на виплату БГ від 5 до 7 банківських днів, що прописана у пункті 3.9 договору про постачання
Номер:
50ea16b7e8844d9faafe6180d85940d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.c6
Назва:
Вимога про збільшення строку на виплату БГ від 5 до 7 банківських днів, що прописана у пункті 3.9 договору про постачання
Вимога:
У поточній редакції договору про постачання встановлена нова норма по часу здійснення виплати в рамках випущеної БГ, а саме термін скорочений із 7 до 5 банківскьих днів.
Згідно минулої практики взаємодії встановлений термін у 7 банківських днів є реалістичним та несуттєво впливає на процес. на сьогодні при консультації з банком було отримано застереження, що 5-ти денний термій є вкрай лімітованим.
з огляду на вищезазначене просимо збільшити строк з 5 до 7 банківских днів з дати отримання вимоги від Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2023 16:40
Вирішення:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Відповідно до абзацу першого пункту 2 Порядку зупинення операцій з бюджетними коштами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. № 21 (далі - Порядок), зупинення операцій з бюджетними коштами застосовується у разі виявлення факту порушення вимог бюджетного законодавства, передбаченого пунктом 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, і полягає у зупиненні будь-яких операцій із здійснення платежів з рахунків розпорядників та/або одержувачів, крім випадків, визначених абзацами третім - п'ятим пункту 3 цього Порядку.
Серед можливих підстав для зупинення операцій з бюджетними коштами є порушення вимог бюджетного законодавства при здійсненні попередньої оплати за товари, роботи та послуги за рахунок бюджетних коштів, а також порушення порядку і термінів здійснення такої оплати.
Звертаємо увагу, що всі закупівлі Замовника націлені на вчасне забезпечення хворих медичними товарами, а також на уникнення ризиків переривання лікування. Терміни, що стосуються виплат в рамках випущеної банківської гарантії, встановлені з метою уникнення зупинення операцій з бюджетними коштами, що може вплинути на вчасне забезпечення хворих ліками.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внести зміни до пункту 3.6. типового Договору
Номер:
c367c7f591ad416099a1598e5587d94b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.a5
Назва:
Внести зміни до пункту 3.6. типового Договору
Вимога:
Згідно з поточним формулюванням договору про закупівлю, а саме пункту 3.6.: "ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 15
(п’ятнадцяти) робочих днів з дати
укладення цього Договору зобов’язаний
надати ЗАМОВНИКУ забезпечення
повернення попередньої оплати у формі
Банківської гарантії, наданої
обслуговуючим банком
ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаним у розділі 16
цього Договору, при цьому сума Банківської
гарантії забезпечення повернення
попередньої оплати повинна дорівнювати
сумі такої попередньої оплати або її
еквіваленту в умовних одиницях, що
зазначені у Специфікації (Додаток № 1) за
замовлений Товар на відповідний
календарний рік. Наданий
ПОСТАЧАЛЬНИКОМ оригінал
безвідкличної і безумовної Банківської
гарантії забезпечення повернення
попередньої оплати повинен бути
виконаний у формі автентичного
повідомлення системою SWIFT та/або на
паперовому носії з урахуванням примірної
форми згідно з Додатком 4 до Договору. "
Данне формулювання про надання у 15 денний термін документу у форматі SWIFT ТА/АБО паперовоъ версії документу трактується неоднозначно та не дає повноцінного розуміння, що саме має надати Постачальник у зазначений термін. з огляду на встановлені вкрай сжаті строки для надання документу, фізична доставка якого для нерезидента може тривати понад 14 робочих днів, прсимо прибрати слово ТА та залишита АБО.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2023 13:57
Вирішення:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Банківська гарантія забезпечення повернення попередньої оплати може бути виконана на вибір Постачальника як у формі автентичного повідомлення системою SWIFT, так і на паперовому носії. Виконання банківської гарантії у формі автентичного повідомлення системою SWIFT не забороняє Постачальнику паралельно здійснити фізичну доставку банківської гарантії на паперовому носії. При цьому, відлік строку на здійснення попередньої оплати для Замовника почнеться з дати настання першої події - надходження SWIFT повідомлення або отримання паперового носія.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення встановленого для нерезидентів ліміту щодо можливості коригування ціни за одиницю товару в рамках максимально допустимих 10% у разі коливання курсу валют, пункт 3.1.2-3.1.3 Договору, вне залежності від зміни курсу.
Номер:
d3f8279c79414a4a9571f8d3549ecb3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.c4
Назва:
Вимога щодо усунення встановленого для нерезидентів ліміту щодо можливості коригування ціни за одиницю товару в рамках максимально допустимих 10% у разі коливання курсу валют, пункт 3.1.2-3.1.3 Договору, вне залежності від зміни курсу.
Вимога:
Контрактом встановлено дискримінуючу для нерезидентів вимогу, яка лімітує можливість коригування цінової пропозиції із відповідним зменшенням обсягу закупівлі у разі суттєвого (більше 10%) коливання курсу валют на рівні максимально допустимої зміни ціни за одиницю - 10%.
в той же час для резидентів немає встановленого ліміту щодо коригування ціни за одиницю товару, а прописаний чіткий механізм коригування ціни буз лімітування останньої, більше того для резидентів встановлена чітка формула розрахунку перегляду ціни у разі зміни курсу, у той час, як для нерезидентів такої опції Контрактом не передбачено.
таким чином, при поточному формулюванні контрактних вимог резидент отримує значні переваги, а саме всі ризики, пов'їяазні з ослабленням гривні будуть покриватися у повній мірі, у той час як максимальне покриття для нерезидентів складатиме лише 10%.,
задля усунення дискримінаційної умови вимагаємо усунути встановлений для нерезидентів ліміт для перегляду цінової пропозиції у разі значного коливання курсу в рамках максимально допустимих 10% та встановити чіткий механізм розрахунку, ідентичний минулорічній практиці, який би корелював зі зміною курсу та не був лімітований.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2023 13:52
Вирішення:
Шановний Учаснику, з врахуванням вашої вимоги та з метою уникнення дискримінації учасників замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунути вимогу 7.2 Додатку 2 "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ" тендерної документації щодо зобов'язаня Постачальника надати висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництва лікарського засобу вимогам належної виробничої практики або сертифікат відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики, виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати укладення Договору про закупівлю
Номер:
e773cdbe66234626bbe94c910a08cf83
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.c3
Назва:
Усунути вимогу 7.2 Додатку 2 "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ" тендерної документації щодо зобов'язаня Постачальника надати висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництва лікарського засобу вимогам належної виробничої практики або сертифікат відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики, виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати укладення Договору про закупівлю
Вимога:
в рамках оголошеної тендерної процедури Постачальником розглядається можливість постачаня іноземної упаковки, реєстрація якої проходила відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2022 р. № 471. така процедура режстрації не передбачає зобов'язання отримувати Українське підтвердження оригіналу GMP сертифікату. більше того, згідно з положенням про воєнний час було усунено вимогу, встановлену 902 постановою про ЛЗ, щодо необхідності надання Українського підтвердження GMP сертифікату для імпорту ЛЗ.
у разі відмови усунення данної вимоги Компанія буде вимушена не брати участі у оголошеній процедурі по моно-джерельному продукту Даунобластин, адже отримання Уркаїнського GMP сертифікату є безпідставної вимогою, та нездійсненною в умовах поточної реєстрації та наявного соку, що планується до постачння.
заздалегідь дякуємо за позитивний розгляд даної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 18:25
Вирішення:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України"".
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 закону України ""Про публічні закупівлі"" Замовник може вимагати інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога сформована відповідно до чинного наказу МОЗ України №1130 від 27.12.2012 ""Про затвердження Порядку проведення підтвердження відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики"" зі змінами.
Замовник вважає за необхідне встановити критерії якості до виробництва лікарських засобів затверджені нормативними актами України. "
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунути контрактну вимогу щодо 15 денного терміну для надання Банківської гарантії забзпечення виконання договірних зобов'язань та\або усунути штрафні санкції за прострочення 15 денного строку надання БГ у розмірі 20% від суми догоовру
Номер:
e8827c0485a24a479e45c91e5f3fb8b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.b2
Назва:
Усунути контрактну вимогу щодо 15 денного терміну для надання Банківської гарантії забзпечення виконання договірних зобов'язань та\або усунути штрафні санкції за прострочення 15 денного строку надання БГ у розмірі 20% від суми догоовру
Вимога:
Встановлена контрактом вимога щодо терміну надання Банківської гарантії забзпечення виконання договірних зобов'язань, а саме 15 днів з моменту підписання договору, не є реалістичною для учасників нерезиднтів, адже стандартний час, необхідний на підготовку, погодження випуск та надання документу займає 40 календарних днів. Враховуючи, що механізм передплати є основним в рамках договору, та призначений для мінімізації ризиків, пов'язаних з курсовими коливаннями, він не є робочим в умовах заданих часових проміжків, а також встановлених штрафних санкцій за несвоєчасну подачу документу.
такий підхід дискримінує учасників нерезидентів та призводить до того, що скористатися механізмом не є практично можливим.
З огляду на вищезначене, просимо усунути вимогу щодо часу на подачу БГ (або подовжити термін з 15 до 40 календарних днів) а також прибрати положення про накладення штрафних санкій за перевищення терміну надання документу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2023 14:37
Вирішення:
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Процедура випуску банківської гарантії повернення авансового платежу підпорядковується Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою, публікація Міжнародної торгової палати № 758, 2010 рік. Зазначені Уніфіковані правила є єдиними для банківських систем як України, так і зарубіжних країн. Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Звертаємо увагу, що всі закупівлі Замовника націлені на вчасне забезпечення хворих лікарськими засобами, а також на уникнення ризиків переривання лікування. Для реалізації цього встановлюються відповідні строки в тендерній документації. Строки постачання лікарських засобів, зокрема, формуються на основі інформації щодо їх потреби, споживання та забезпеченості в закладах охорони здоров`я України.
Терміни, що стосуються надання банківської гарантії та виконання пов'язаних з цим дій, безпосередньо впливають на строки поставки товарів, відповідно, вони визначені з урахуванням потреби у вчасному забезпеченні хворих лікарськими засобами."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Подовженя терміну постачання до 1.07.2023
Номер:
85b5b82fcb9142e1b237ce8040122e28
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-17-010680-a.b1
Назва:
Подовженя терміну постачання до 1.07.2023
Вимога:
Згідно з таймінгом оголошеної процедури, а саме подачі ТП до 28.03.2023, підписання договору про постачання у разі виграшу буде можливе не раніше18.04.23. У такому випадку на постачання моно-джерельного ЛЗ Даунобластина залишається близько 40 календарних днів, що не є реалістичним з огляду на вимоги до супровідної документації, процедури погодження постачання, логістичної операції ні її здійснення, а також проходження вхідного контролю та підписання акту прийому-передачі, що вважвється фактичною датою здійснення постачання ЛЗ.
Під час збору ринкової інформаціїї Компанією було чітко зазначено час, неохідний для здійснення постачання даного ЛЗ, а сам 2 місяці з моменту підписання договору.
На жаль, надана інформація не була врахована при оголошені тендерної процедури.
враховуючи вищезазначене, просимо подовжити термін постачання до 1.07.23 року, що дасть змогу поставити ЛЗ вчасно та в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2023 14:27
Вирішення:
"Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що строк постачання лікарських засобів формується на основі інформації щодо їх потреби, споживання та забезпеченості в закладах охорони здоров`я України.
Враховуюче це, для вчасного забезпечення хворих лікарськими засобами, а також для уникнення ризиків переривання лікування, Замовником був встановлений максимально можливий строк постачання продукції.
Звертаємо увагу, що, враховуючи скорочені терміни проведення процедури закупівлі, встановлені особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та за умови, що подана тендерна пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною і такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації, найближчим можливим строком для укладання договору є 5 квітня 2023 року."
Статус вимоги:
Відхилено