• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони)

Завершена

1 430 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 152.75 UAH
Період уточнення: 16.03.2023 16:39 - 23.03.2023 00:00
Відповідь надана

Питання щодо Додатку 1

Номер: a103cbca7eb744559c5d28e543ec6d5e
Дата опублікування: 22.03.2023 17:20
Опис: Шановний замовник! 1. Питання щодо п.1.3., Додатку 1 Кваліфікаційних характеристик: Для контролю за прийняттям сигналів які надходять на ПЦС учасник повинен залучати працівників (не менше трьох осіб), що пройшли навчання /курси за програмою «Оператор технічних засобів контролю безпеки» ( надати документи про проходження навчання /курси за програмою « Оператор технічних засобів контролю безпеки). Охоронці при навчанні та підвищенні робітничої кваліфікації охоронник 3-4 розряду отримують знання з предмету «Технічні засоби безпеки» про що свідчить Додаток до свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації . Окрім того охоронники, які допускаються до контролю за прийняттям сигналів, які надходять на ПЦС проходять навчання та стажування на робочому місці Про які курси за програмою « Оператор технічних засобів контролю безпеки іде мова» ? На сьогоднішній день немає окремих курсів за програмою саме « Оператор технічних засобів контролю безпеки» , а навчання відбувається на робочому місці під керівництвом спеціалістів Орендодавця , якщо ПЦС орендується чи досвідченими охоронниками, які вже мають досвід роботи з ПЦС. . Просимо видалити даний пункт з кваліфікаційних критеріїв Додатку 1. 2. Питання щодо п1.3, Додатку 1 Кваліфікаційних характеристик: «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник повинен надати: - виписку з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо документа про професійну (професійно-технічну) освіту (Учасник повинен надати виписку на кожного працівника з кваліфікацією охоронник)». Шановний Замовник до 2015 року ніяких Реєстрів про освіту Єдиної державної електронної бази не було. Реєстр з’явився в середині 2016 року, а свідоцтва охоронця які були отримані після 2016 року є в відкритих джерелах Реєстрів ,які ви можете самостійно перевірити. Свідоцтва які отримані до 2016 року не можна знайти в цих Реєстрах так як деякі підприємства які надавали послуги з питань освіти про професійну (професійно-технічну) освіту можуть бути на окупованих територіях, деяких підприємствах закінчилась Ліцензія, а деякі підприємства просто перестали функціонувати. Просимо видалити даний пункт з кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 так як це дискримінаційна вимога. 3. Шановний Замовник в Тендерній Документації було змінена вартість послуг з охорони. Підкажіть, як тепер можливо розрахувати вартість послуг, адже Договір буде підписаний не з 1 числа? Таким чином сума буде іншою?
Відповідь: Шановний замовник! З приваду Вашого запитання повідомляємо наступне: 1. З приводу даного питання повідомляємо, що в даному випадку мова йде про працівників пульту централізованого спостереження на який надходят сигнали у разі необхідності. Програма оператор технічних засобів контролю безпеки вивчається при отриманні професії 4222 Черговий пульта. Враховуючи вище викладене, відсутні підстави для видалення даного пункту. 2. Відповідно до інформації зазначеної в Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти у Реєстрі містяться відомості та дані про документи про освіту, виготовлені з 2000 року, крім інформації про випускників військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти. Тобто, якщо охоронники проходили навчання в 2016 році, то ці дані мають відображатися в даному реєстрі. Враховуючи даний факт, дана вимога не є лискримінаційною та повністю відповідає ЗУ «Про публічні заекпівлі». 3. Відповідно до пункту 18 статті 4 Розділу 4 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції тендерної документації ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони) замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору, про що Учасником додатково гарантується відповідним листом у складі тендерної пропозиції. За такого, враховуючи вимоги частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір за результатами про закупівлю укладається відповідно до змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. В подальшому, після укладення договору, замовник-ініціатор може ініціювати зменшення суми договору, зберігаючи ціну за годину охорони, привівши до фактичних показників кількість годин охорони.
Дата відповіді: 24.03.2023 23:46
Відповідь надана

Пидання про радіостанції

Номер: 5388e65ff7e740b0b65f84aa2db9e0f4
Дата опублікування: 20.03.2023 14:53
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК ! У Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії у пункті 1.2. висувається вимога до Учасника надати документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони , групами швидкого реагування . А саме надати дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосередньо аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт з рівнем захисту не менше AES 256 у кількості 6 штук. Хочемо зазначити, що радіостанції з рівнем захисту АЕS 256 використовуються військовими та представниками спецслужб, де вимагається високий рівень надійності захисту даних, які передаються . Крім того такі радіостанції працюють у діапазоні частот 136-174 мГц. Вартість таких радіостанцій починається від 30 тис. грн. У кваліфікаційних критеріях мова йде про радіоелектронні засоби безпосередньо аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку. Цей тип зв'язку забезпечується роботою радіостанцій на частоті 446,0-446,1 мГц і відповідно максимальна потужність передатчика повинна складати 0,5 Вт, згідно Рішення Національної комісії регулювання зв’язку та інформації від 12.01.2012 №18. А у вимогах вказана потужність не менше 2 Вт. Отже вимоги до технічних характеристик радіоелектронних засобів у Кваліфікаційних критеріях є суперечливими і необґрунтованими . Специфіка охорони об’єкту не потребує радіоелектронних засобів такого рівня захисту. Просимо видалити даний пункт з кваліфікаційних критеріїв.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Також, відповідно до ч. 3 ст. 22 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того необхідно зазначити, що рівень захисту AЕS 256 вважається одним з самих надійних рівнів захисту, має найкращий рівень шифрування, тому інформація якою буде володіти охорона не стане загальнодоступною. Дана вимога є перевагою у воєнний час і це лише вимога про надійну безпеку персоналу. Рації з даним видом захисту не є обмеженими у використанні, та представлені на ринку багатьма торговими марками. Ніщо не обмежує будь кого в придбанні цифрових станцій радіозв’язку цього виду захисту. Стосовно вашого зауваження про роботу в діапазоні частот зазначаємо наступне, більшість радіостанцій, які є на рику працють, як при ОВЧ: 146–174, 300-308*, 336-344* МГц так і при УВЧ: 403-410, 417-422, 433-450, 469-470 МГц, тому відсутні будь-які розбіжності в тендерній документації. Стосовно кількості рацій, то зазначаємо настувне, відповідно до технічного завдання послуги надаються на 4 постах охорони та здійснення підсилення постів у складі не менше 2 осіб, які також повині мати радіоелектроні засобів радіозв’язку, тому кількість 6 засобів радіозвязку обгрунтована. Враховуючи все вищевикладене, відсутні інформаємо, що відсутні підстави для видалення данного пункту з кваліфікаційних критеріїв.
Дата відповіді: 23.03.2023 22:46
Відповідь надана

Питання стосовно ТД та Додатків

Номер: ae6b292b963a41299d33f00a58e4728f
Дата опублікування: 20.03.2023 14:44
Опис: Доброго дня. Для проведення точного розрахунку вартості послуг та якісну підготовку документів просимо Вас надати відповідь на наступні питання: 1. Додаток №2 «Перелік документів, сканкопії яких надаються учасником, на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмет закупівлі (охоронні послуги) , пункт № 14 «Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Договір страхування відповідальності перед третіми особами на суму не менше оголошеної закупівлі». На шо робити цей «Договір страхування»? Ви в ТД запропонували « Забезпечення тендерної пропозиції» в сумі 42916,50грн. з обов’язковим покриттям списанням (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. А також Переможець під час укладення Договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію для забезпечення виконання Договору в вартості 3% (три відсотки) Договору про закупівлю. Додаткове страхування Договору несе додаткові витрати підприємства, які будуть додані до загальних витрат при розрахунку вартості послуг. 2. Дотаток № 2 ««Перелік документів, сканкопії яких надаються учасником, на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмет закупівлі (охоронні послуги) , пункт № 3 « Довідка в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами», та пункт 5 «Довідка у довільній формі щодо наявності у охоронників (не менше ніж на двох), яких планується учасником задіяти у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) для посилення охорони». Ці два пункти майже ідентичні, чи ви мали щось інше в п.5? 3. Додаток № 1 «- дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт з рівнем захисту не менше ніж АЕS 256, у кількості 6 штук, видані Учаснику для користуванням ними в регіоні надання послуг де знаходиться об’єкт замовника» Чому « у кількості 6 штук» , а не 5шт. чи 8шт? Згідно Додатку №2 там 3,5 поста и треба 4 шт. 4. Додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії у пункті 1.2. висувається вимога до Учасника надати документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони , групами швидкого реагування . А саме надати дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосередньо аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт з рівнем захисту не менше AES 256 у кількості 6 штук. Хочемо зазначити, що радіостанції з рівнем захисту АЕS 256 використовуються військовими та представниками спецслужб, де вимагається високий рівень надійності захисту даних, які передаються . Крім того такі радіостанції працюють у діапазоні частот 136-174 мГц. Вартість таких радіостанцій починається від 30 тис. грн. У кваліфікаційних критеріях мова йде про радіоелектронні засоби безпосередньо аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку. Цей тип зв'язку забезпечується роботою радіостанцій на частоті 446,0-446,1 мГц і відповідно максимальна потужність передатчика повинна складати 0,5 Вт, згідно Рішення Національної комісії регулювання зв’язку та інформації від 12.01.2012 №18. А у вимогах вказана потужність не менше 2 Вт. Отже вимоги до технічних характеристик радіоелектронних засобів у Кваліфікаційних критеріях є суперечливими і необґрунтованими . Специфіка охорони об’єкту не потребує радіоелектронних засобів такого рівня захисту. 5. Додаток №1 п.п. 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» перший абзац «На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою, наведеною в додатку 2.1, яка має містити інформацію про наявність». В Додатку № 2 не має ФОРМИ 2.1. Може Учасник дати Довідку в довільній формі?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Також, відповідно до ч. 3 ст. 22 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стосовно Вашого питання зазначаємо наступне: 1. Договір добровільного страхування надає впевненість у тому, що збитки, які потенційно можуть бути отримані у разі неналежного вуиконання договору будуть сплачені, оскількі вартість майна яке знаходиться на обєкті замовника значно перевищує суму у Забезпечення договору. 2. Дані пунки дублюються, та мають однаковий характер. 3. Необхідно зазначити, що рівень захисту AЕS 256 вважається одним з самих надійних рівнів захисту, має найкращий рівень шифрування, тому інформація якою буде володіти охорона не стане загальнодоступною. Дана вимога є перевагою у воєнний час і це лише вимога про надійну безпеку персоналу. Рації з даним видом захисту не є обмеженими у використанні, та представлені на ринку багатьма торговими марками. Ніщо не обмежує будь кого в придбанні цифрових станцій радіозв’язку цього виду захисту.Стосовно вашого зауваження про роботу в діапазоні частот зазначаємо наступне, більшість радіостанцій, які є на рику працють, як при ОВЧ: 146–174, 300-308*, 336-344* МГц так і при УВЧ: 403-410, 417-422, 433-450, 469-470 МГц, тому відсутні будь-які розбіжності в тендерній документації. Стосовно кількості рацій, то зазначаємо настувне, відповідно до технічного завдання послуги надаються на 4 постах охорони та здійснення підсилення постів у складі не менше 2 осіб, які також повині мати радіоелектроні засобів радіозв’язку, тому кількість 6 засобів радіозвязку обгрунтована. 5. Так, учасник дати Довідку в довільній формі.
Дата відповіді: 23.03.2023 22:41