• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони)

Завершена

1 430 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 152.75 UAH
Період оскарження: 16.03.2023 16:39 - 23.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 571a3a03d0084324bad8102281a17797
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-011271-a.b2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI (із змінами), ПП «Кордон-2005» звертається зі скаргою щодо незаконного рішення Замовника, оформленого у вигляді протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою за результатами оцінки та розгляду пропозиції учасника № 1-03/04/23 від 03.04.2023 року. ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ. Відкриті торги. Предмет закупівлі: ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони). Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-011271-a, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-16-011271-a. НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ". Адреса: 07801, Україна, Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157. Код ЄДРПОУ: 02125740. Оберемчук Дмитро Володимирович, тел./факс +380672396837, е-mail: tendener522@gmail.com. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. ПП "Кордон-2005", код ЄДРПОУ: 33788729. Місцезнаходження: 03148, м. Київ , вул. Академіка Корольова, 2-А кв. 75; тел.: +39067259-84-14 Е-mail: korbast2016@ukr.net ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. Рішення Замовника, оформлене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою за результатами оцінки та розгляду пропозиції учасника №1-03/04/23 від 03.04.2023р., а саме щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" переможцем процедури закупівлі, є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню. ОБҐРУНТУВАННЯ. Із рішенням щодо визначення учасника ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" переможцем погодитися не можемо з огляду на наступне: 1. Згідно п.1.2 кваліфікаційних критерій Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати скан-копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю/реагування, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та, у разі користування чи залучення обладнання, надання гарантійного листа/ів від учасника про вжиття заходів щодо продовження відповідного/них договору/ів на час надання Послуг). Учасник закупівлі ТОВ «Про Секьюріті» не надав скан-копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт з рівнем захисту не менше ніж АЕS 256. 2. Згідно п.14 розділу «Перелік документів, скан-копії яких надаються учасником, на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (охоронні послуги)» до Тендерної документації, учасник повинен надати Договір страхування відповідальності перед третіми особами на суму не менше оголошеної закупівлі. Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, який надав Учасник тендеру ТОВ «ПРО CЕКЬЮРІТІ», не забезпечує виплату страхової суми третім особам при настанні страхового випадку, тому що, згідно Договору, загальна страхова сума 5 млн.грн., але субліміт за одним страховим випадком складає 50 тис.грн., при цьому франшиза – 1% від страхової суми (тобто 50 тис.грн.). Отже при настанні страхового випадку за цим Договором, страхова компанія повинна зробити виплату в розмірі 50 тисяч гривень., але, якщо відняти франшизу, отримаємо 0 грн. Тобто страхова компанія не повинна робити виплату. Керуючись підпунктом 3.15 пункту 3 Розпорядження ДЕРЖАВНОЇ КОМІСІЇ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ №565 «Про затвердження Характеристики та класифікаційних ознак видів добровільного страхування» даний вид страхування передбачає обов’язок страховика за встановлену договором страхування плату (страховий внесок, страховий платіж, страхову премію) здійснити виплату страхового відшкодування відповідно до умов договору страхування за шкоду, яка була заподіяна життю, здоров’ю і працездатності та/або майну третьої особи особою, цивільна відповідальність якої застрахована, внаслідок здійснення нею діяльності, яка визначена в правилах та договорі страхування. В наданому договорі такі обов’язки відсутні, а сам договір має всі ознаки недійсного, адже не спрямований на реальне настання обумовлених ним наслідків. Крім цього, даний Договір не покриває страхові випадки в разі нанесення шкоди життю, здоров’ю третьої особи. 3. ТОВ «ПРО СЕКЬЮРІТІ» у складі тендерної пропозиції надало скан-копію «Фінансової звітності малого підприємства» станом на 31.12.2022 року і відповідно повинно було надати скан-копію квитанції №2, яка підтверджує, що даний звіт є дійсним та був зданий до Державної Податкової служби України. Натомість ТОВ «ПРО СЕКЬЮРІТІ» разом із звітом надає квитанцію, яка підтверджує надання до Державної Податкової служби України Податкової декларації платника єдиного податку третьої групи «юридичні особи» за 2021 рік. Отже немає підтверджуючого документу, щодо надання ТОВ «ПРО СЕКЬЮРІТІ» «Фінансової звітності малого підприємства» за 2022 рік до Державної Податкової служби України. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою за результатами оцінки та розгляду пропозиції учасника №1-03/04/23 від 03.04.2023р.
Дата розгляду скарги: 12.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2023 14:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.04.2023 16:20
Автор: ПП "Кордон-2005", Иван Васильевич Шаранов +380672598414 korbast2016@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимоги щодо дискваліфікації

Номер: 60da04aab6e74f12ae75a4afc5a60d9e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-16-011271-a.c1
Назва: Вимоги щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику! Вимагаємо надати більш детальні роз’яснення щодо пунктів Протоколу рішення за результатами оцінки та розгляду нашої пропозиції. Зокрема відповідно до п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації нами надано довідки щодо освіти працівників охоронників окремо на кожного , у яких зазначено всі дані і вказано рік навчання. Всі охоронники, документи яких надані нами навчались у 2000-2015 роках, коли Реєстр Бази ЄДЕБО ще не функціонував. База ЄДЕБО була створена 13 липня 2011 року Постановою Кабінету Міністрів №752 «Про створення Єдиної державної електронної бази з питань освіти», замовляти документи про освіту через ЄДЕБО заклади професійно-технічної освіти почали фактично вже тільки у 2016 році. Отже Виписку з Реєстру ЄДЕБО про професійно-технічну освіту тих осіб, які навчались до 2016року, отримати неможливо! Вносить дані і робить замовлення документів про освіту заклад освіти. Нами було надано Виписку з реєстру ЄДЕБО на охоронника Чуперко Ю.П., так як він навчався в 2019 році. Кваліфікація охоронників підтверджується відповідно до пунктів 15 та 17 Кадрових вимог в Постанові Кабінету Міністрів Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності. Підтвердженням того, що працівник здобув кваліфікацію охоронник, є відповідне свідоцтво з додатком, які є у всіх працівників залучених нами. Яким чином окрім Виписки з реєстру можна підтвердити свідоцтва, які видані до 2016 року? Додатком 1 тендерної документації передбачено надання дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосередньо аналогового ультракороткохвильового радіо зв’язку потужністю не менше 2 Вт з рівнем захисту AES256. Хочемо наголосити що використання AES 256 шифрування можливе тільки у цифровому режимі роботи радіоелектронних засобів, аналогових радіоелектронних засобах використання такого виду шифрування неможливе. У ПП «Кордон-2005» наявні радіоелектронні засоби безпосередньо ультракороткохвильового зв’язку, потужністю 2 Вт, у кількості 10 шт. з дозволами на експлуатацію, видані УДЦР в регіоні надання послуг. Також ми надали гарантію щодо закупівлі радіоелектронних засобів з рівнем захисту AES 256 і відповідно отримаємо необхідні дозволи на їх експлуатацію. Відповідно зв’язок між постами охорони може бути забезпечений, до моменту придбання нами радіоелектронних засобів з АЕS 256, наявними в нас радіоелектронними засобами. Об’єкт, що підлягає охороні не є військовим об’єктом і не перебуває в безпосередній зоні військових дій і певний час зв’язок між постами охорони може забезпечуватися без задіяння AES 256 шифрування. ПП « Кордон-2005» отримало лист підтвердження від ТОВ «Тірас-12» щодо подальшого технічного обслуговування ними СПТС «МОСТ» та виконання зобов’язань згідно договорів купівлі-продажу, до переходу на платформу СПТС «MISTO Security Platform” (можемо надати). У подальшому ПП «Кордон-2005» може перейти на СПТС «MISTO Security Platform”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у зв’язку із поданою Вами вимогою щодо отримання більш детального роз’яснення змісту Протоколу рішення уповноваженої особи за результатами оцінки та розгляду пропозиції учасника № 1-29/03/23, зокрема вимоги п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації, яким вимагалося надання в складі пропозиції виписки з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДБЕО) щодо документа про професійну (професійно-технічну) освіту за яким Учасник повинен надати виписку щодо кожного працівника з кваліфікацією охоронника, яка містяться відомості та дані про документи про освіту, виготовлені з 2000 року та надає можливість перевірки достовірності документів про освіту, факту навчання для здобуття професійної (професійно-технічної) освіти за освітньо-кваліфікаційними рівнями. Учасником в складі пропозиції не надано виписки з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо документа про професійну (професійно-технічну) освіту охоронників. Натомість учасник надав довідки щодо освіти працівників охоронників пояснюючи це тим, що у 2000-2015 роках, Реєстр Бази ЄДЕБО ще не функціонував, а освіту вони отримали саме у ті роки. Натомість згідно з інформацією, що подається на офіційному сайті ЄДЕБО «У Реєстрі містяться відомості та дані про документи про освіту, виготовлені з 2000 року, крім інформації про випускників військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти».В свою чергу Міністерство освіти і науки України роз’яснює, що якщо: «в ЄДЕБО немає інформації щодо документа про вищу освіту, відповідальна особа закладу освіти завантажує до ЄДЕБО скановані копії документів, що підтверджують здобуття особою відповідного ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти або факт видачі документа про вищу освіту, якими є архівна довідка про навчання особи та виписка з журналу реєстрації виданих дипломів (титульної сторінки журналу та сторінки, на якій зроблено відповідний запис, що засвідчує факт отримання особою документа про вищу освіту) або акт знищення первинного документа про вищу освіту.» Або: «У разі якщо інформація про факт видачі первинного документа про вищу освіту відсутня в ЄДЕБО та недоступні, втрачені, знищені архіви закладу освіти, відповідальна особа закладу освіти завантажує до ЄДЕБО рішення суду, що набрало законної сили, про встановлення відповідного юридичного факту здобуття особою відповідного ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти із зазначенням номера судової справи». Тому вимога, щодо отримання виписки з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти на кожного працівника з кваліфікацією охоронник, яку Замовник вимагає у тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони) жодним чином не обмежує права ПП «Кордон-2005», відповідає чинному законодавству України в частині перевірки достовірності документа про освіту та не може бути виконана іншим чином. Що ж стосується вимоги тендерної документації по забезпеченню радіо зв’язком із рівнем захисту AЕS 256, що має захист від прослуховування використовують два способи шифрування сигналу і інформація якою буде володіти охорона не стане загальнодоступною. Окрім того, у рацій з даним видом захисту не має обмежень по використанню, представлені на ринку багатьма торговими марками. Стосовно зауваження про роботу в діапазоні частот зазначаємо, що більшість радіостанцій, які представлені на ринку працюють, як при ОВЧ: 146–174, 300-308*, 336-344* МГц так і при УВЧ: 403-410, 417-422, 433-450, 469-470 МГц, тому відсутні будь-які розбіжності в тендерній документації. Щодо гарантії, яку надав ПП «Кордон-2005» у своїй тендерній пропозиції про майбутню закупівлю радіоелектронних засобів з рівнем захисту AES 256 та майбутнім отриманням на їх експлуатацію дозволів, вона не може відповідати кваліфікаційним критеріям Додатку 1 тендерної документації, оскільки наявність кваліфікаційних, технічно-якісних документів вимагається тендерною документацією на дату оголошення закупівлі/розкриття пропозицій, зокрема, самих засобів радіозв’язку та дозволів на експлуатацію.
Статус вимоги: Відхилено