-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення на території Великоолександрівської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою проектної документації)
Завершена
490 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 450 000.00 UAH
Період уточнення:
16.03.2023 15:22 - 24.03.2023 23:00
Відповідь надана
Досвід
Номер:
36cb9a2fbc6d4b879f57c5ab12205b40
Дата опублікування:
20.03.2023 19:13
Опис:
В зв'язку з тим, що з визначеного переліку видів робіт, більше половини не є визначальними при встановленні спроможності учасника успішно виконати роботи за предметом закупівлі, відсутність детальних обсягів по видах робіт та, враховуючи те, що предмет закупівлі передбачає проектування, першим етапом якого буде розробка варіантів і обрання найбільш доцільного з них, після чого буде відбуватись, власне, проектування на основі обраного варіанту споруди, вказані в Технічному завданні (Додаток 2, ІІ етап) види та обсяги робіт будуть безумовно суттєво змінені.
Враховуючи це, доцільним вбачається введення критерію для оцінки підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору - площа мостового полотна.
Також, пропонуєм виділити основні види робіт без зазначення обсягів окремих видів робіт.
Відповідь:
Добрий день!
Враховуючи, що остаточне проектне рішення залежатиме від виконання I етапу (розробка проектної документації), в результаті чого площа мостового переходу може бути змінена, вважаємо за недоцільне введення такого критерію для оцінки підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Дата відповіді:
22.03.2023 11:45
Відповідь надана
Техніка
Номер:
385ba7648e2641e7a511be74c00866b7
Дата опублікування:
20.03.2023 18:35
Опис:
Передбачений Вами перелік насосного обладнання, що розміщено врозкид окремо двома блоками за переліком необхідної техніки, сформовано з ресурсної частини елементних кошторисних норм, які сьогодні не враховують сучасних та ефективних методів виконання робіт.
Насоси для водозниження є допоміжними механізмами, які залучатимуться вже при виробничій необхідності, проте заявлена кількість, типи і потужність насосів не є доцільними.
Враховуючи наявний досвід у будівництві мостів на аналогічних об'єктах з використанням шпунтової огорожі в руслі ріки, практика показує, що для виконання передбачених видів робіт необхідно максимум 5 (п'ять) насосів потужністю від 2,5 кВт до 10 кВт.
Просимо внести зміни з урахуванням викладеного.
Відповідь:
Добрий день!
Зауваження прийнято до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
22.03.2023 11:37
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
3406414692f74ec48b134e9c366c9ef8
Дата опублікування:
20.03.2023 17:04
Опис:
Тендерною документацією встановлені наступні вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
І етап: Аналогічним буде вважатися виконаний договір з розроблення та/або коригування проектної документації на будівництво або реконструкцію середньої та/або великої мостової споруди (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009), укладений протягом останнiх 3-х рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi.
ІІ етап: Аналогічним вважається договір на виконання робiт з будiвництва (нове будівництво або реконструкція) середніх та\або великих мостових споруд (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009) на автомобільних дорогах загального користування через водну перешкоду, укладений протягом останнiх 3-х рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi.
Тобто, з цього вбачається, що Замовником встановлюються різні вимоги для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в рамках проведення однієї закупівлі.
Не секрет, що з поміж національних підрядників одиниці, якщо взагалі не один єдиний підрядник має досвід виконання саме таких «різних» договорів в по І і ІІ етапах виконання робіт.
Тому, встановлення саме таких вимог для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору значною мірою звужує конкуренцію.
Тому, вважає за доцільне внести відповідні зміни до тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
1. Розширити дату укладення аналогічних договір до 5-ти років, адже із-за військової агресії росії 2022 рік взагалі «випав» та досвід у національних підрядників за цей рік майже відсутній. Доречно вказати, що відповідати вимогам Замовника буде договір, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При чому така вимога є звичайною для тих закупівель, де предметом закупівлі є роботи з реконструкції, нового будівництва та капітального ремонту.
2. Розширити коло видів робіт, якими можна підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору та дати можливість надавати учасникам договори не лише з нового будівництва та/або реконструкції, а і з капітального ремонту.
3. Прибрати вимогу щодо підтвердження виконання робіт аналогічним договором через водну перешкоду. ДБН В.2.3-22:2009 поширюється і на мости пішохідні, і на пішохідні тунелі під залізницями, автомобільними і міськими дорогами, що будуються не через водну перешкоду, тому що вони нічим не відрізняються.
Таким чином, ця умова має бути виключена з тендерної документації.
4. Ви вимагаєте по І і ІІ етапах підтвердити досвід на середніх та/або великих мостових спорудах (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009). Однак, у багатьох учасників наявний досвід реконструкції мостової споруди довжиною до 24 метрів, що жодним чином це завадить підряднику виконати роботи, передбачені предметом закупівлі.
Доцільним буде прибрати дану вимогу з умов документації.
Відповідь:
Добрий день!
Щодо розширення дати укладання аналогічних договорів до 5-ти років.
Не вважаємо за доцільне розширяти дату укладення аналогічних договорів до 5-ти років з наступних підстав: лише під час реалізації урядової програми «Велике будівництво» (2020-2021 роки) було відновлено та збудовано понад 500 мостів та мостових переходів.
Також, тривають роботи з відновлення мостів на деокупованих територіях. Тобто, протягом останніх трьох років доволі активно тривало будівництво мостів та мостових переходів, з’явилися нові матеріали та технології, що дає підстави замовнику визначити аналогічний договір укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Щодо розширення кола видів робіт, якими можнна підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору.
За визначенням, наведеним у державних будівельних нормах капітальний ремонт відрізняється від реконструкції певним ступенем зміни об'єкта. Якщо виконується капітальний ремонт, об'єкт повертають до того стану, яке придатне для його оптимальної експлуатації. Коли проводиться реконструкція, змінюються основні економічні та технічні параметри об'єкта. Отже, хоча мета здійснення реконструкції та капітального ремонту майже однакова, але відмінності все ж є.
Враховуючи, що замовник має право встановити в тендерній документації своє поняття «аналогічний договір», окремі вимоги до того, що буде вважатися «аналогічним договором, та з огляду на те, що Замовник не бажає отримувати можливий негативний досвід, з потенційним Підрядником, в якого відсутній досвід з виконання аналогічних робіт, не вважаємо за доцільне розширяти коло видів робіт, якими можнна підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо підтвердження виконання робіт аналогічним договором через водну перешкоду.
Виконання робіт на мостах через водну перешкоду, зокрема через повноводну річку, має свої особливості та технологічні відмінності від виконання робіт на мостах, шляхопроводах через суходоли та транспортні мережі. Особливості та технологічні відмінності стосуються виконання як надводних так і підводних робіт при улаштуванні опорних частин мосту, прогонових будов із застосуванням специфічних технологічних методів та матеріалів. Тобто, виходячи з вищезазначеного, Замовник повинен бути впевнений, що Підрядник має досвід та можливості виконати роботи через водну перешкоду.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на середніх та/або великих мостових спорудах.
Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою своєчасно і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки предметом даної закупівлі є досить великий обсяг виконання робіт. Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки та якість виконання робіт.
Дата відповіді:
22.03.2023 11:31
Відповідь надана
Щодо досвіду виконання робіт
Номер:
a13e4c7d842c47b0b558050ee616a340
Дата опублікування:
20.03.2023 13:55
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 3 Додатком №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» визначено, що для підтвердження інформації наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає наступні документи:
1.3.1. Копії виконаних договорів (з усіма додатками) Учасника (не менше одного);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму виконання договору;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму виконання договору;
- лист-відгук від Замовника з інформацією про належне виконання договору.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Разом з тим останнім абзацем цього розділу передбачено, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Просимо дати роз’яснення стосовно документів, які будуть належним доказом досвіду об’єднання учасників (консорціум, корпорація тощо). Чи є підтвердженням відповідності Учасника сумарний показник обсягів виконаних робіт членами об’єднання?
Відповідь:
Добрий день!
Умовами тендерної документації на закупівлю зазначених робіт визначено, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, для прийняття рішення про відповідність кваліфікаційним критеріям такого об’єднання замовник враховуватиме узагальнену інформацію стосовно об’єднання як учасника та не матиме підстави для відхилення пропозиції, якщо у сукупності у підприємств — учасників об’єднання матеріально-технічна база, працівники, досвід та фінансова спроможність є у наявності, а саме:
Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій може надаватись інформація одночасно від декількох суб’єктів об’єднання (різних підприємств, що входять до його складу).
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можуть надаватись дані стосовно працівників декількох суб’єктів — учасників об’єднання, а не лише об’єднання як окремої юридичної особи.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі пропозиції, поданої учасником-об’єднанням, можуть надаватись аналогічні договори різних підприємств, що входять до складу такого учасника.
Для підтвердження наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасника (або сукупно підприємств, що входять до складу об’єднання), така спроможність визначатиметься замовником на підставі поданих документів з урахуванням того, що замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Враховуючи наведене, сумарний показник обсягів виконаних робіт членами об’єднання є підтвердженням відповідності Учасника досвіду виконання аналогічних робіт.
Дата відповіді:
22.03.2023 11:15
Відповідь надана
Щодо техніки, досвіду, умов проекту договору
Номер:
2df91a5567ed4c59aa6de1f917c95880
Дата опублікування:
18.03.2023 17:04
Опис:
Недоречно при проведенні закупівлі за форматом проектуй-та-будуй встановлювати обмеження у вигляді готового проектного рішення, оскільки під час розробки ПКД необхідно розробити варіанти проектного рішення (наприклад, металевий міст, збірно-монолітний, монолітний або збірний). Після розроблення варіантів ПКД погоджується оптимальний варіант та продовжується проектування згідно визначеної моделі проекту. Враховуючи зазначене, пункт 11 Додатку 2 (Технічне завдання) суперечить умовам проведення процедури закупівлі, оскільки цим пунктом вже передбачене готове проектне рішення.
Враховуючи викладене, ІІ етап Додатку 2 (Технічне завдання) також суперечить умовам тендеру, так як фактичний варіант конструкції може бути змінений в ході проведення геологічних вишукувань, розрахунків конструкції.
Навіть якщо орієнтуватись на обсяги згідно ІІ етапу Додатку 2 (Технічне завдання) неможливо виконати розрахунки, так як зазначена деталізація не дає можливості визначити необхідну кількість таких видів робіт як армування, монтаж/демонтаж опалубки, обсяги тросів для пост-натягу.
Крім того, не визначені марки бетонів, встановлено невідповідність ДБН В.2.3-4 щодо влаштування нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетонної суміші 6 см.
1.1. Враховуючи вищезазначене, визначення в ТД основних видів робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є безпідставними. Буде логічним та доцільним встановлення замість підтверджуючих видів робіт виконання робіт з будівництва або реконструкції мостової(-х) споруд(-и) загальною площею у відповідності до пункту 15 Додатку 2 (Технічне завдання): 1470,26м2 (S=(10+2x1.52)x112,75).
1.2. Умовами ТД встановлено специфічний перелік техніки, яка передбачена відповідно до визначеного проектного рішення (самоскиди в/п 40 т, всупереч передбаченої законодавством України, за умови 4-осного вантажного автомобіля – 38т, враховуючи вагу тягача, також необхідно зазначати про вагу котків, зазначаючи «не менш», та у відповідності до технології виконання робіт).
1.3. Враховуючи місце проведення робіт, зважаючи на обставини військової агресії, просимо Вас внести зміни до вимоги щодо місцезнаходження бетонного заводу, надавши можливість перебазування найближче до об'єкту реконструкції у розумні строки.
1.4. Вважаємо за необхідне збільшити термін розробки ПКД, що передбачений пунктом 2.18.6 Проекту договору "Вимоги до терміну виконання робіт з розробки проектної документації" якнайменш - до трьох місяців, оскільки попередньо необхідно здійснити обстеження об'єкту, провести інженерно-геологічні та геодезичні вишукування, визначитись з варіантом конструкції та саме виконання розробки проекту.
Відповідь:
Добрий день!
1. Щодо ІІ етапу Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації:
Зауваження прийнято до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни. Додаток 2 (технічне завдання) до тендерної документації ІІ етап буде викладено без деталізації, з урахуванням основних видів робіт.
2. Щодо переліку та кількості обладнання, необхідних для виконання робіт.
Зауваження прийнято до уваги. Зазначений перелік буде уточнено, до тендерної документації будуть внесені зміни.
3.Щодо наявності бетонного заводу.
Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» Великоолександрівська ОТГ Бериславського району відноситься до території можливих бойових дій. Вимоги до бетонного (их) заводу (ів) визначені Замовником в тендерній документації залишаються без змін.
Звертаємо Вашу увагу, що час транспортування бетонних сумішей не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) хвилин відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-96-2000.
4. Щодо терміну виконання робіт з розробки проектної документації: Враховуючи, що міст є важливим інфраструктурним об'єктом та має стратегічне значення для області, проекті та підготовчі роботи на об’єкті необхідно виконувати одночасно. Тому вимоги до терміну виконання робіт з розробки проектної документації, зазначені в п.2.18.6 Проєкту договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів залишаються без змін.
Дата відповіді:
21.03.2023 11:04
Відповідь надана
Щодо підтвердження досвіду
Номер:
76c277885b6d43db9a1912276401d010
Дата опублікування:
17.03.2023 16:05
Опис:
Шановний Замовник!
Просимо пояснити чому у Вас різні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
І етап: Аналогічним буде вважатися виконаний договір з розроблення та/або коригування проектної документації на будівництво або реконструкцію середньої та/або великої мостової споруди (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009);
ІІ етап: Аналогічним вважається договір на виконання робiт з будiвництва (нове будівництво або реконструкція) середніх та\або великих мостових споруд (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009) на автомобільних дорогах загального користування через водну перешкоду.
Тобто по І етапу не важливо, щоб учасник підтвердив це договором саме через водну перешкоду, а по ІІ етапу, виходить, що вже і важливо.
А чому так?
Крім того, ви посилаєтесь на ДБН В.2.3-22:2009, а це ДБН поширюється і на мости пішохідні та пішохідні тунелі під залізницями, автомобільними і міськими дорогами, як бачите не через водну перешкоду, тому що вони нічим не відрізняються.
Поясніть, будь-ласка, таку різницю у визначенні вимог для підтвердження досвіду аналогічного договору.
Відповідь:
Добрий день!
До тендерної документації будуть внесені зміни та уточнено поняття аналогічний договір при виконанні II етапу, а саме: Аналогічним вважається договір на виконання робiт з будiвництва (нове будівництво або реконструкція) середніх та\або великих мостових споруд (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009) на автомобільних дорогах загального користування.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:20
Відповідь надана
Щодо тендерної документації
Номер:
af67ab0be0f0462a9132cf2bfaa34935
Дата опублікування:
17.03.2023 15:58
Опис:
Тендерною документацією передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В той же час, Замовник вимагає подання у складі пропозиції договірної ціни на базі зведеного кошторисного розрахунку відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753
Вид договірної ціни – тверда (за укрупненими показниками вартості).
У нинішніх умовах, та, дивлячись на «методи» проведення закупівель деякими Замовниками, тут з’являються можливості для маніпуляцій та зловживання правом.
Тому виникає питання: у разі невідповідностей у договірній ціні, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником, найменування товару, марки, моделі тощо, чи буде Замовник надавати 24 голини для виправлення таких помилок?
Для більш ґрунтовного заглиблення Замовника у відповідь на це питання хочемо нагадати про зміст п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», де наводиться визначення предмету закупівлі і говориться, що ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ, ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА, ЗАТВЕРДЖЕНОГО У ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПОРЯДКУ.
Відповідь:
Добрийй день!
Про можливість виправлення невідповідностей у документації йдеться в п.40 Постанови №1178.
Якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявив невідповідності в документах учасників, він має розмістити повідомлення з вимогою їх усунення у строк не менший двох робочих днів до закінчення розгляду пропозицій.
Під невідповідністю мається на увазі відсутність інформації/документів, які передбачені тендерною пропозицією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Якщо невідповідність виявлено на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, то виправляти можна помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У такому разі Замовником буде надано 24 години для виправлення таких помилок.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:19
Відповідь надана
Короткий строк підготовки тендерних пропозицій
Номер:
bd8775c91bd945e9b8f3d1386ec7eca7
Дата опублікування:
17.03.2023 14:16
Опис:
Шановний замовнику, розумію, що терміни надані Вами для підготовки цінових пропозицій Учасників відповідають законодавству, але ж об'єм робіт величезний і щоб все нормально порахувати потрібно декілька днів, тим більше, що Ви вимагаєте від Учасників надати Кошторис в складі пропозиції. А нашвидку провести такі розрахунки, це значить допустити помилки, і за це Учасники будуть дискваліфіковані.
Строк будівництва до кінця 24 року, а підготувати пропозицію необхідно за тиждень. Ну це ж абсолютно не логічно і не правильно.
Прошу Вас продовжити строк подання пропозицій до 31.03.2023.
Відповідь:
Добрий день!
Строк для подання тендерних пропозицій передбачений п.34 Особливостей. Враховуючи, що до тендерної документації будуть внесені зміни, строк для подання тендерних пропозицій буде продовжено.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:18
Відповідь надана
Щодо надання дозволів
Номер:
3ca11c4288454855bd34a56af41c1641
Дата опублікування:
17.03.2023 10:44
Опис:
Тендерною документацією передбачено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію(-ї) діючого дозвіл(-оли) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація(-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В той же час тендерна документація надає учасникам право залучати техніку за договорами оренди і надання послуг тощо.
Чи має учасник право надавати відповідний дозвіл на право експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий орендодавцю техніки та/або надавачу послуг?
Крім того, чинним законодавством не передбачена видача такого дозволу учаснику закупівлі у випадку залучення на тендер машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Дана вимога є такою, що не відповідає чинному законодавству України, а саме: пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107
Відповідно, вимогам чинного законодавства відповідає дефініція про можливість надання, у складі пропозиції, відповідного дозволу орендодавця та/або надавача послуг за договором у разі залучення машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день!
До Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (група А), затвердженого Постановою КМУ від 26.10. 2011 року №1107 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки входить декілька видів зазначених робіт, які матимуть місце на будівельному майданчику об’єкта реконструкції. Тому, у відповідності до Ст.21 Закону України «Про охорону праці», учасник повинен мати вищезазначений дозвіл.
Крім того, у разі залучення до виконання робіт техніки, що входить до переліку з підвищеною небезпекою (група А), інших надавачів послуг, останні мають надавати дозвіл на застосування даної техніки якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічним регламентом.
У зв’язку з наведеним, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:17