• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення на території Великоолександрівської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою проектної документації)

Завершена

490 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450 000.00 UAH
Номер: 3a9470c5f6db42278dc1fbba50aec4fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 24.04.2023 14:59 - 16.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2023 №12-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 24.04.2023 №12-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-16-009399-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178. За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови №710, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам законодавства, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення учасників, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 №1266 (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання відповіді на звернення учасників; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини» (далі – Замовник) на 2023 рік; сайт Замовника (https://mdh.ks.ua/); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи зі змінами від 23.03.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь»; вимога про усунення порушень від 30.03.2023; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023; договір про закупівлю від 07.04.2023 №5/ДУ-23; відповідь Замовника на запит від 27.04.2023. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що Замовник повинен відхилити пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь», у зв’язку з не виконанням учасником вимоги Замовника щодо усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин. Так, Замовником в ході розгляду пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлені невідповідності в інформації та документах, що надані учасником та 30.03.2023 оприлюднена вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин, згідно якої Замовник вимагає від учасника підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору співвиконавця, залученого до виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації), а саме надання 4 наступних документів: копiю(ї) аналогічного(их) виконаного договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) по аналогічному (им) договору (ам); копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами); копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком (додатками), виданого/затвердженого експертною організацією по наданому аналогічного договору. На виконання зазначених вимог про усунення невідповідностей учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав файл «Усунення невідповідностей.pdf», в тому числі копію договору від 24.12.2020 №2412/2020-С-Дн, вартістю робіт 93 515 458 грн, предметом якого є розроблення проектної документації та робочої документації, разом з додатковими угодами, документальне підтвердження вартості виконаних робіт на 34 244 601,12 грн, позитивний відгук Замовника за вказаним аналогічним договором на виконані роботи на 34 244 601,12 грн та позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації. При цьому, згідно пункту 1 додаткової угоди від 22.12.2022 №3 до договору від 24.12.2020 №2412/2020-С-Дн визначено, що договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2023 або до повного виконання зобов’язань сторонами. У зв’язку з тим, що Замовником вимагалось надати копію аналогічного виконаного договору по розробці проектної документації, а не укладений договір, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не виконано вимогу Замовника щодо усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178 Замовник повинен відхилити пропозицію учасника, який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, проте не відхилив його чим порушив вимоги абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178, а визнав переможцем ТОВ «Автомагістраль-Південь» та уклав з ним договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 07.04.2023 №5/ДУ-23 ціною 479 100 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 10.05.2023 12:26 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2023 12:26

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надано до Одеського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 25.05.2023 14:59
Дата відкриття провадження: 20.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження: справа № 420/12637/23

Запити/Пояснення