• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Строк надання послуг: квітень - грудень 2023 року. Обсяг надання послуг: 1 послуга.

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період уточнення: 15.03.2023 19:08 - 20.03.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо документу про акредитацію

Номер: f25ea86adfb14581909ff7520da77acf
Дата опублікування: 17.03.2023 17:37
Опис: Вимогою Додатку 4 до тендерної документації встановлено: «2) Екологічні характеристики: 2.1) миючих засобів та засобів для чищення, зокрема для: чищення підлоги та інших поверхонь; чищення ванної кімнати; миття скла та/або дзеркал та/або посуду (надалі – мийні засоби) повинні виповідати вимогам екологічних критеріїв екологічного маркування І типу згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 для мийних засобів та засобів для чищення; 2.2) рідкого мила для рук, яке застосовується у санвузлах, повинні виповідати вимогам екологічних критеріїв екологічного маркування І типу згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 для косметичних засобів. Відповідність вимогам до екологічних характеристик повинна бути підтверджена копіями сертифікатів, виданих органом, який акредитований Національним агентством акредитації України, за схемою сертифікації згідно з ДСТУ ISO 14024:2018. У якості еквівалента національного стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 може бути роздягнута схема сертифікації згідно ISO 14024:2018 або EN ISO 14024:2018.» Питання: Чи може учасник надати копії сертифікатів, виданих органом, який акредитований Національним агентством акредитації України, за схемою сертифікації згідно з ДСТУ ISO 14024:2002? Чи потрібно надавати документ про акредитацію органу з оцінки відповідності?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Згідно з наказом ДП «УкрНДНЦ» від 17.12.2019 № 424 завершується період одночасної дії двох редакцій стандарту ДСТУ ISO 14024: припиняє дію ДСТУ ISO 14024:2002 (ISO 14024:1999, IDT), з 01.01.2022 року чинним залишається оновлена редакція ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT). Тому, сертифікат з вказаним ISO 14024:2002 є недійсним, так як стандарт анульований. Більше того, Учасник міг, і повинен був, звернутися до органу сертифікації, щоб замінити сертифікат з указанням діючого стандарту. Вимогами тендерної документації не передбачено надання документу про акредитацію органу з оцінки відповідності, крім випадку, коли сертифікат виданий зарубіжним органом сертифікації, до копії сертифікату відповідності необхідно надати копію атестату акредитації органу та копію договору, в якому орган його акредитації є стороною договору з Національним агентством акредитації України, про співробітництво та взаємне визнання акредитації органів з оцінки відповідності, оформленого відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», як зазначено в Додатку 4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.03.2023 10:26
Відповідь надана

Приведення у відповідність технічного завдання

Номер: fb0491fa5c6545b084117b4d7fed3e77
Дата опублікування: 17.03.2023 17:35
Опис: Вимогою Додатку 4 до тендерної документації встановлено: «Чисельність штату прибиральників має бути розраховано згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105 (надалі - Міжгалузеві норми), але не менше 5 прибиральників, 1 верхолаза (спеціаліста з верхолазних робіт), 1 інженера з охорони праці та 1 менеджера з адміністративної діяльності.» Загальна площа приміщень – 4678,0 м2. Відповідно до Міжгалузевих норм, для загальної площі прибирання - 4678,0 м2 та з врахуванням вимог Таблиці 1 Перелік основних послуг з прибирання приміщень Додатку 4 тендерної документації необхідно 11 (10,75) прибиральників службових приміщень за робочу зміну (8 годин). Отже, замовником невірно вирахувана потреба у кількості прибиральників «не менше 5 прибиральників», для щоденного вологого прибирання приміщень, тобто 935,60 м кв на одного прибиральника за 2-х годинну зміну (з 7:00 до 9:00), чим порушені Міжгалузеві норми та Кодексу законів про працю України. Крім того, при необхідності прибирання загальної площі приміщень – 4678,0 м2, з врахуванням рівня мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2023 рік» (Стаття 8. Установити з 1 січня 2023 року мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі - 6700 гривень; у погодинному розмірі - 40,46 гривні), з врахуванням Міжгалузевих Норм та з врахуванням Переліку основних послуг з прибирання приміщень, сума заробітної плати в місяць становить 73 700,00 грн. в місяць (11*6700,00). Враховуючи, вищевикладене, Замовником встановлені технічні вимоги та визначена очікувана вартість, в супереч вимог Міжгалузевих норм та Кодексу законів про працю України та Закону України «Про державний бюджет України на 2023 рік». Приведіть у відповідність Технічні вимоги до предмета закупівлі (технічну специфікацію) Додатку 4 тендерної документації, а саме: в Таблиці 1, у графі «Періодичність» зменшіть періодичність щоденного прибирання, з урахування Міжгалузевих норм, або збільшіть очікувану вартість на прибирання відповідно.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проведено в межах доведеного кошторису на 2023 рік. Крім того, за результатами проведеного моніторингу цін за укладеними договорами про надання послуг з прибирання між замовниками та надавачами аналогічних послуг у 2023 році (за даними інформаційного ресурсу Prozorro), середньомісячну вартість надання послуг з прибирання визначено на рівні середньоринкових пропозицій з урахуванням наявної площі приміщень та періодичності прибирання. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники повинні діяти за принципом максимальної економії та ефективності, особливо на період дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Дата відповіді: 20.03.2023 11:31