-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Строк надання послуг: квітень - грудень 2023 року. Обсяг надання послуг: 1 послуга.
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2023 19:08 - 20.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
e5038207436d41899e09c5222b570d2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-012562-a.a3
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником визнано переможцем торгів, про що 28 березня 2023 року об 15:42 год. оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", РНОКПП 2789403470. Уважно ознайомившись з пропозицією ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважаємо, що Замовник обрав переможця всупереч вимог тендерної документації та з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. У відповідності до розділу ІІІ тендерної документації передбачено таке:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей».
Тендерна пропозиція ФОП Царалунга В.О. містить і скановані, і електронні документи, а КЕП/УЕП накладено на тендерну пропозицію в цілому проте не накладено на кожен електронний документ окремо, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 08:45
Вирішення:
Тендерна пропозиція учасника ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) в цілому, оскільки містить і скановані, і електронні документи. Кожен електронний документ підписаний КЕП окремо. КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, а отже, засвідчує підписання відповідних документів. Крім того, усі документи, які надані Учасником не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі та відбиток печатки на кожній сторінці такого документа. Решта сканованих документів, що видані іншими підприємствами / установами / організаціями, містять підписи уповноважених осіб та печатки (у разі їх використання) відповідних підприємств / установ / організацій.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.»
Таким чином учасника ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» повністю відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника. Подану Вами вимогу вважаємо безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
3dc98515a9c245a097c880e1177d4be4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-012562-a.a2
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником визнано переможцем торгів, про що 28 березня 2023 року об 15:42 год. оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", РНОКПП 2789403470. Уважно ознайомившись з пропозицією ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважаємо, що Замовник обрав переможця всупереч вимог тендерної документації та з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. У відповідності до пункту 1.1. додатку №2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання) про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, техніки (інструментів) та інвентарю, що будуть використовуватись при прибиранні приміщень учасником, складену за відповідною формою.
На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази, обладнання, техніки (інструментів) та інвентарю, зазначеної в довідці, учасник має надати копію документа про право власності (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання тендерної пропозиції або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці майну) або договору оренди (суборенди), або іншого документа, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном.
У відповідній довідці, що була надана в складі тендерної пропозиції у розділі 2. «Техніка (інструмент), інвентар» по позиції №14 «Ємність з віджимом ганчірки, з пласт. матеріалу, віджим пластиковий роликовий» вказано кількість – 11 шт., а по позиціях №18 «Спеціалізований одяг для працівників» та №19 «Спеціалізоване взуття» вказано кількість по 30 шт. кожної із зазначених позицій.
Проте в оборотно-сальдовій відомості, що була надана на виконання вимог тендерної документації по позиції №14 «Ємність з віджимом ганчірки, з пласт. матеріалу, віджим пластиковий роликовий» вказано кількість – 11 шт., а 1 шт, а по позиціях №18 «Спеціалізований одяг для працівників» та №19 «Спеціалізоване взуття» вказано кількість не по 30 шт. кожної із зазначених позицій, а по 1 шт.
2. Підпунктами 2.1. та 2.2. пункту 2 додатку №2 до тендерної документації передбачено таке:
«2.1. Учасник надає довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням П.І.Б., посади, загального стажу роботи, а також правової підстави використання праці кожного окремого працівника, а саме: трудовий договір або цивільно-правовий договір надання послуг, або наказ про призначення.
В довідці необхідно також зазначити інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору про надання послуг, який є предметом цієї закупівлі.
Інформація в довідці визначена п. 2.1. повинна відповідати вимогам і умовам Технічних вимог до предмета закупівлі (технічної специфікації) (Додаток 4 до тендерної документації).
2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копію власного штатного розпису, а також наказу про призначення або цивільно-правового договору стосовно кожного працівника, зазначеного в довідці».
Окрім того, додатком №4 до тендерної документації передбачено, що чисельність штату прибиральників має бути розраховано згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше 5 прибиральників, 1 верхолаза (спеціаліста з верхолазних робіт), 1 інженера з охорони праці та 1 менеджера з адміністративної діяльності.
Отже, з огляду на положення тендерної документації 1 верхолаз (спеціаліст з верхолазних робіт), що має бути залученим учасником для надання послуг, які є предметом процедури закупівлі має мати статус найманого працівника або ж особи залученої на підставі цивільно-правового договору.
Проте, ФОП Царалунга В.О. у тендерній пропозиції зазначає, що він сам є верхолазом (спеціалістом з верхолазних робіт) та не зазначає про залучення інших осіб із такою кваліфікацією.
ФОП Царалунга В.О. в рамках його власної господарської діяльності не може виступати в статусі найманого працівника, а може мати статус роботодавця, що свідчить про порушення умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 08:35
Вирішення:
1. Надана Учасником ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, техніки (інструментів) та інвентарю від 22.03.2023 вих. № 22-03/23-12, складена у відповідності до форми, що вимагається Замовником згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. У наданій довідці ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» повідомляє, що інформація зазначена у довідці, відповідає вимогам і умовам Технічних вимог до предмета закупівлі (технічної специфікації), вказаної в Додатку 4 до тендерної документації. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, додано:
- копія договору оренду офісу + акт приймання передачі;
- свідоцтво про реєстрацію авто;
- завірена копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 1121 на дату 22.03.2023;
- лист-роз’яснення від 22.03.2023 вих. №22-03/23-26 з поясненням щодо переліку та обсягу послуг, які будуть надаватись Замовнику та Технічна специфікація ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» від 22.03.2023 вих. №22-03/23-25 з повним переліком послуг, які будуть використовуватись при виконанні Договору.
Оборотно-сальдова відомість – це документ, в якому для кожного бухгалтерського рахунку міститься інформація по залишках на початок і кінець періодів, а також обороти по дебету і кредиту за встановлений період в грошовій формі. «Сальдо на кінець періоду» показує суми на незакритих бухгалтерських розрахунках, які перейдуть на наступний період. Порівнюючи інформацію, зазначену в довідці від 22.03.2023 вих. № 22-03/23-12 вказану в кількісному значенні, та інформацію оборотно-сальдової відомості у грошовому виразі, то в ціновому розрахунку можна вважати ці значення тотожними. Слід зазначити, що Замовником у тендерній документації не визначено який саме кількісний склад повинна містити довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, техніки (інструментів) та інвентарю. Тобто Учасник на свій розсуд надає інформацію про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, техніки (інструментів) та інвентарю, що необхідні для забезпечення виконання умов договору про надання послуг.
Таким чином, копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 1121 на дату 22.03.2023, надана Учасником у складі пропозиції, підтверджує інформацію, зазначену в довідці про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, техніки (інструментів) та інвентарю від 22.03.2023 вих. № 22-03/23-12. Тому, слід вважати, що ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» виконав вимогу підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2. Учасником ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.03.2023 вих. № 22-03/23-11, в якій зазначено, що спеціалістом з верхолазних робіт є Царалунга Віктор Олександрович, який діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2000680010001034820 від 01.10.2020, тому копії наказу на призначення та/або цивільно-правового договору на Царалунгу Віктора Олександровича не надаються у складі пропозиції Учасника. Крім того, ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» надає Лист-роз’яснення від 22.03.2023 вих. №22-03/23-10 щодо штатного розпису, що підтверджує інформацію, зазначену в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.03.2023 вих. № 22-03/23-11.
Фізична особа — підприємець (ФОП) — згідно з українським законодавством, це фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик, діяльності з метою отримання прибутку. ФОП не є найманим працівником, а забезпечує себе роботою самостійно. Згідно з Кодексом законів про працю України (КЗпП України), Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України, ФОП не може укладати трудовий договір сам з собою. Проте, вимогами чинного законодавства не заборонено фізичній особі – підприємцю виконувати роботи самостійно, за умови, якщо він має дозвільні документи на їх виконання.
Для підтвердження інформації, наданої ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.03.2023 вих. № 22-03/23-11, в частині, що стосується спеціаліста з верхолазних робіт, Учасником додано:
- копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань;
- копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань від 20.03.2023;
- дозвільні документи на виконання верхолазних робіт (посвідчення №: W16022023D/46 та Витяг з протоколу W16022023D засідання комісії з перевірки знань з охорони праці ТОВ «НВК «ВЕКТОР»).
Таким чином, Учасник ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» виконує вимоги підпунктів 2.1. та 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та Додатку №4 до тендерної документації.
Подану Вами вимогу вважаємо безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
d7216fa8f1994fef91fd8bf6328f62da
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-15-012562-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником 23.03.2023 року об 17.18 год. оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", РНОКПП 2789403470, отже визнано переможцем даної закупівлі. Уважно ознайомившись з пропозицією ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважаємо, що Замовник обрав переможця всупереч вимог тендерної документації та з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
Відповідно до пункту 7: “Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” розділу І “Загальні положення” тендерної документації, документи, визначено: «Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу).»
У складі тендерної пропозиції ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" містяться, документи російською мовою без перекладу на українську мову, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: ТЕХНИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ТУ У 24.2-35291116-001:2009 (вводяться впервые) на СРЕДСТВО ДЕЗИНФЕЦИРУЮЩЕЕ «ШУМЕРСЬКОЕ СРЕДСТВО» подано російською мовою. Зазначені Технічні умови були надані в підтвердження відповідності вимоги тендерної документації: «Відповідність вимогам санітарного законодавства: рідкого мила для рук, дезінфекційних засобів, мийних засобів та засобів для чищення повинна бути підтверджена копіями висновків санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що дійсні на момент використання засобів. Якщо висновок дійсний на термін дії ТУ (технічних умов), то додатково потрібно надати копії ТУ на засоби, що зазначені у висновку, з відміткою про термін дії.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2023 12:09
Вирішення:
Рішення уповноваженої особи від 23.03.2023 № 5/2-вт про визначення ФОП Царалунги В.О. переможцем закупівлі скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено