-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
5 511 952.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 559.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 559.76 UAH
Період уточнення:
14.03.2023 17:34 - 23.03.2023 23:00
Відповідь надана
Просимо внести зміни до Тендерної документації
Номер:
f22b4dd1014447e987c702a14d8a69c9
Дата опублікування:
23.03.2023 19:43
Опис:
Відповідно до Додатку №3 до Тендерної документації Замовником зазначено "Наявність арифметичних помилок або невідповідностей умовам Додатку № 3 тендерної документації в ціновій пропозиції учасника призводить до її відхилення".
Водночас повідомляємо, що згідно пункту 41 Особливостей відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції, як "наявність арифметичних помилок або невідповідностей умовам тендерної документації".
Водночас, згідно пункту 40 Осбливостей кщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, просимо привести Тендерну документації у відповідність до законодаства шляхом виключення умови про відхилення тендерної пропозиції з Додатку №3.
Відповідь:
Замовником прийнято рішення щодо недоцільності внесення змін Додатку № 3 тендерної документації оскільки п. 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачено право замовника при виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій
Дата відповіді:
24.03.2023 15:59
Відповідь надана
Невідповідність Додатку №6 Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178"Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії (пункту 44).
Номер:
b2f2ed41d106471bb1ea57473750633e
Дата опублікування:
23.03.2023 19:37
Опис:
Відповідно до Додатку №6 Замовником передбачено перелік Документів для переможця Закупівлі.
Водночас повідомляємо, що Додаток №6 не відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а саме в частині встановлення вимоги щодо надання документів згідно статті 17 Закону, оскільки відповідно до Особливостей підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі для учасника та ПЕРЕМОЖЦЯ передбачені наразі пунктом 44 Особливостей (зміни від 25.02.2023 року). Оскільки закупівлю оголошено 14.03.2023, тобто після внесення змін до Особливостей (зміни від 25.02.2023), Тендерна документація має відповідати чинній редакції нормативно-правового акту.
Зауважимо, що підстави в п. 44 Особливостей відрізняються від ст. 17 Закону, зокрема документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 особливостей надаються саме щодо керівника учасника, а не службової (посадової) особи, як в статті 17 Закону.
Так, відповідно до п. 44. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування":
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Відповідь:
Замовник повідомляє, що Додаток №6 передбачає надання переможцем Закупівлі документів для укладення договору. Отже, посилання учасником на п. 44. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" є некоректним оскільки стосується іншого етапу закупівлі та статусу учасника на етапі подачі пропозицій
Дата відповіді:
24.03.2023 15:56
Відповідь надана
Питання щодо визначення ціни тендерної пропозиції учасників не платників ПДВ.
Номер:
91dac00479c44eb0acce08886cb9f4b2
Дата опублікування:
23.03.2023 19:18
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №3 "Цінова пропозиція" до Тендерної документації Замовником зазначається, що
** цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівель без урахування ПДВ.
Зауважимо, що в Тендерній документації Замовником не визначено орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Просимо надати пояснення, як саме Учасник не платник ПДВ має вказати суму своєї тендерної пропозиції, а саме:
1. тендерна пропозиція має не перевищувати очікувану вартість закупівлі згідно оголошення? або
2. тендерна пропозиція має не перевищувати очікувану вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Якщо варіант №2, то просимо зазначати в Тендерній документації очікувану вартість закупівлі без урахування ПДВ або правила її визначення, оскільки законодавством передбачено різні розміри ПДВ.
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін до Додатку №3 "Цінова пропозиція" до Тендерної документації оскільки рядок «Разом без ПДВ**» для не платника податку буде дорівнювати рядку «Всього з ПДВ*», при цьому рядок «ПДВ*» буде дорівнювати «0».
Дата відповіді:
24.03.2023 15:55
Відповідь надана
Повірка на геодезичні прилади
Номер:
6837b33511974dd5abdd0a08818c1338
Дата опублікування:
17.03.2023 15:02
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п. 1.3 Додатку №2 до Тендерної документації «До зазначеної довідки необхідно надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) про наявність наступного обладнання:
- не менше 2-х двочастотних GPS приймачів (копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування), копії свідоцтв на повірку GPS приймачів;
- не менше 2-х тахеометрів (копія відповідних документів, які підтверджують право власності або користування, копія свідоцтва на повірку тахеометра);
- плоттер (або аналог) та сканер (не менше 1 високоточного плоттера формату А1 (або аналогу) формату А1, (копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування);
- комп'ютерів/ноутбуків (не менше 5 одиниць) (копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування);
- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення ArcGIS (або аналог), Digitals (або аналог) необхідного для надання Послуг (копія ліцензії не менше ніж на 3 робочих місця; у випадку, якщо підтвердження ліцензії відповідного продукту доступне лише в електронному форматі – надати лист-пояснення).
- транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію та іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права).
В разі закінчення повірки на геодезичні прилади чи ліцензії програмного забезпечення до кінцевого терміну надання послуг, учасник надає лист гарантію про їх поновлення.»
Звертаємо увагу, що Постановою Кабінету міністрів України від 5 квітня 2022 р. № 412 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного стану» установлено що позитивні результати періодичної, позачергової повірки та повірки після ремонту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, засвідчені відбитком повірочного тавра на таких засобах чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлені свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, строк дії яких закінчився у період воєнного і надзвичайного стану та протягом місяця після його припинення чи скасування, чинні на період воєнного і надзвичайного стану та протягом трьох місяців після його припинення чи скасування на всій території України або в окремих її місцевостях.
У зв’язку із вищевикладеним, ПРОСИМО: Виключити з тендерної документації вимогу «В разі закінчення повірки на геодезичні прилади чи ліцензії програмного забезпечення до кінцевого терміну надання послуг, учасник надає лист гарантію про їх поновлення»
Відповідь:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:14