• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

5 511 952.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 559.76 UAH
Період оскарження: 14.03.2023 17:34 - 23.03.2023 23:00
Вимога
Відхилено

просимо внести зміни до тендерної документації

Номер: 2945ba855c9941e89a85b5e19e583234
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-012121-a.a2
Назва: просимо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику! Вважаємо, що ряд положень Тендерної документації цієї закупівлі суперечать принципам публічних закупівель, не відповідають нормам чинного законодавства України та є дискримінаційними з огляду на вказане нижче. Додатком 2 до Тендерної документації, вказано: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг землевпорядних робіт та перебувають з учасником в трудових відносинах, за підписом службової (посадової)/ уповноваженої особи учасника. Дата складення довідки має бути не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». До неї відповідно надати: - довідка довільної форми про внесення до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, не більше двомісячної давнини, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Стаж роботи за фахом сертифікованих інженерів-землевпорядників не повинен бути меншим двох років з моменту отримання сертифікату; - довідка довільної форми про внесення інженерів-геодезистів до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів у довільній формі, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Стаж роботи за фахом сертифікованих інженерів-геодезистів не повинен бути меншим двох років з моменту отримання сертифікату; Учасник відповідає вимозі при наявності в учасника не менше 6 працівників, що перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: не менше 2-х сертифікованих інженерів - землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо; не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою, одного фахівця із геодезичною та/або землевпорядною освітою, одного юриста. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимога, щодо наявності в учасника не менше 4(чотирьох) сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованих інженерів-геодезистів та за основним місцем роботи є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки: 1. Згідно частини 2 статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; 2. Згідно статті 5 Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Тобто, чинне законодавство у сфері земельних відносин, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи. Це два сертифікованих інженери-землевпорядники та один сертифікований інженер-геодезист. З огляду на викладене вважаємо, що умови Тендерної документації повинні бути змінені шляхом включення зменшених вимог в Додатку 1 п 1.1. щодо кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованих інженерів-геодезистів в учасника за основним місцем роботи. Замовнику слід визначити наявність в учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 2-х осіб та сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1-ї особи. Зазначене вище свідчить про обмеження конкурентоспроможності для потенційного учасника закупівлі та встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації, що порушує права та інтереси такого учасника. В свою чергу Замовник встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників. З огляду на викладене вважаємо, що умови Тендерної документації повинні бути змінені, шляхом вилучення вимоги щодо наявності усіх кваліфікованих працівників в учасника. У Додатку 1 до Тендерної документації . Просимо Вас задовільнити цю вимогу та змінити умови Тендерної документації задля уникнення дискримінації учасників торгів та імовірного звернення таких учасників зі скаргами до Антимонопольного комітету України, що може призвести до відміни процедури закупівлі. Внесення перелічених вище змін до Тендерної документації дозволить нам та усім іншим потенційним учасникам закупівлі безперешкодно взяти у ній участь, а Вам – обрати найкращого та найбільш кваліфікованого переможця в умовах добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 1.2 Тендерної документації, Учасник відповідає вимозі при наявності в учасника не менше 6 працівників, що перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: не менше 2-х сертифікованих інженерів - землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо; не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою, одного фахівця із геодезичною та/або землевпорядною освітою, одного юриста. Визначені Замовником, згідно з цим пунктом кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Вимоги щодо наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів встановлені виходячи з наступного: - короткий термін надання послуг (протягом 75 календарних днів з моменту направлення разнарядки); - велика площа земельних ділянок та їх розгалуженість (685,5 га, які розташовані в двох не суміжних областях і 13 населених пунктах); - заборона використання повітряного простору України, в тому числі зйомка з дронів, квадрокоптерів, безпілотників (пункт 30 Положення про використання повітряного простору України). Також зауважуємо, що переважна більшість земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні АТ «Укрзалізниця» є лінійними об’єктами, а тому виконання топографо-геодезичних робіт ускладнюється великою кількістю будівель, споруд, світлофорів, стрілочних переводів, щоглів, переїздів, лінії електропередач, зв’язку та колій. Для створення належних умов експлуатації вказаних земельних ділянок, захисту їх від зсувів, обвалів, розмивів, підтоплень, селів, снігозанесень та інших небезпечних впливів можуть встановлюватися охоронні зони. Порядок їх установлення, розміри, режими та особливості умов землекористування необхідно визначати відповідно до вимог чинного законодавства України. Таким чином, вказані обставини пояснюють необхідність залучення більшої кількості фахівців, аніж передбачено законодавством, з метою виконання у стислі терміни значних обсягів топографо-геодезичних робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо виключити вимогу про надання забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового)

Номер: 8f3000e9c3f443159d21994207c7d352
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-012121-a.b1
Назва: Просимо виключити вимогу про надання забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового)
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 7.3. розділу 4 Тендерної документації: "Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) - внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти за наступними реквізитами: 03087, м.Київ, вулиця Єреванська, 1, АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, IBAN: UA 943204780000026001924858050, код ЄДРПОУ 40081347, Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»)". З цього приводу повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" "Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі". Відповідно до статті 546 ЦК України виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Відповідно до положень діючого законодавства та нормативно-правових актів України, депозит – це кошти, які надаються фізичними чи юридичними особами в управління резиденту, визначеному фінансовою організацією згідно із законодавством України, або нерезиденту на строк та під процент. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог до форми забезпечення виконання договору, проте статтею 546 Цивільним кодексом України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. В даному переліку відсутній такий вид забезпечення як «депозит». Саме визначення депозиту надано в статті 1058 ЦКУ "За договором банківського вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов’язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановлених договором". При цьому, виникають питання щодо внесення договірного забезпечення у формі депозиту. По-перше, порядок відкриття та використання рахунків для ведення депозитних з операцій. По-друге, оскільки Замовник є державною організацією, то відповідні фінансові зобов'язання повинні здійснюватися через органи Дерказначейства України. При цьому, для зберігання грошових сум, прийнятих на депозит, в органах Державного казначейства відкриваються відповідні рахунки для обліку депозитних сум. Депозитні рахунки — це рахунки, які відкриваються в органах Казначейства для операцій з коштами, які з настанням відповідних умов підлягають поверненню або перерахуванню за призначенням. При цьому, згідно з пунктом 1.2 розділом 1 Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов'язань бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 02.04.2014 № 372 депозитні рахунки належать до небюджетних рахунків. Такі кошти вносять на депозит без права користування ними, оскільки ці кошти не є коштами установи Замовника, їх не можна вважати коштами ані загального, ані спеціального фонду.Таким чином, така вимога Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства умова Документації стосовно надання забезпечення у формі депозиту (безвідсотковий) та внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Водночас повідомляємо, що на сьогодні є цілком логічний механізм забезпечення виконання договору - це банківська гарантія, відповідно до умов якої в разі порушення (неналежне виконання) зобов'язання Виконавцем Банк ГАРАНТУЄ Замовнику отримання суми забезпечення в найкоротший термін. Розміщення коштів на рахунку Замовника спричинить для потенційних Виконавців додаткові фінансові витрати, що з урахуванням військово стану та важкої фінансової ситуації в країні додатково створює фінансове навантаження на потенційних виконавців послуги. Просимо з розумінням віднестися до поточної ситуації в країні та внести зміни до пункту 7.3. розділу 4 Тендерної документації, шляхом заміни забезпечення виконання договору з "депозиту" на банківську гарантію, яка не передбачає передчасне перерахування коштів на рахунок Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Пунктом 7.3 розділу 4 Тендерної документації Замовником вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Також, у скарзі міститься посилання на частину 1 статті 546 Цивільного кодексу України, положеннями якої визначено, що виконання зобов`язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас вказана стаття містить і частину 2, відповідно до якої договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання. Тобто, норми законодавства щодо договірного забезпечення не обмежують Замовника в установленні конкретного виду забезпечення виконання договору. Таким чином, ані Закон України "Про публічні закупівлі", ані Цивільний кодекс, не містять обмежень щодо виду такого забезпечення як депозит, а отже Замовником, може застосуватись будь-який не заборонений законодавством вид забезпечення виконання зобов`язань за договором.
Статус вимоги: Відхилено