• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Завершена

7 201 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 019.86 UAH
Період уточнення: 14.03.2023 17:42 - 19.03.2023 00:00
Відповідь надана

інші вимоги

Номер: e5bdb9993bbf463e8b0d9070442b55ea
Дата опублікування: 18.03.2023 02:31
Опис: У відповіді на запитання замовник вказує: «На момент укладення договору на юридично-консультаційне обслуговування Сторонам не було відомо про вартість послуг, яку необхідно заплатити. Даний договір містить загальні положення про права та зобов’язання сторін, однак не містить загальної вартості договору, а отже не тягне за Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області обов’язку оплати послуг…» Замовник вказує, що на момент укладення договору сторонам не було відомо про вартість послуг….Проте в тендерній документації вартість послуг вказується. Прошу роз’яснити які умови в частині оплати послуг містить укладений замовником договір на юридично-консультаційне обслуговування??
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Оплата послуг може здійснюватися на підставі, зокрема, актів наданих послуг.
Дата відповіді: 20.03.2023 19:31
Відповідь надана

інші вимоги

Номер: 0e0d61a90c7f422f8455ac2e0056dafe
Дата опублікування: 18.03.2023 02:30
Опис: У відповіді на запитання замовник вказує: «На момент укладення договору на юридично-консультаційне обслуговування Сторонам не було відомо про вартість послуг, яку необхідно заплатити. Даний договір містить загальні положення про права та зобов’язання сторін, однак не містить загальної вартості договору, а отже не тягне за Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області обов’язку оплати послуг, а відтак і обов’язку здійснювати як і публікацію річного плану, так і звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Якщо за укладеним договором про надання юридично-консультаційних послуг в замовника не виникає обов’язку оплати послуг, то, відповідно, замовник не є боржником у цьому зобов’язанні. Прошу роз’яснити – яким чином за відсутності боржника у зобов’язанні можна провести його заміну та перекласти зобов’язання боржника, якого не існує, на учасника переможця ?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Обов’язок Замовника чи Учасника-переможця щодо здійснення оплати вказаних Вами послуг може здійснюватися, зокрема, на підставі актів наданих послуг. Вартість послуг юридично-консультаційного обслуговування визначається Сторонами окремо для кожної окремої процедури закупівлі. Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Дата відповіді: 20.03.2023 19:38
Відповідь надана

кваліфікаційні критреії

Номер: 0b61654154614c3ea25a9fb2d740b6ac
Дата опублікування: 18.03.2023 02:18
Опис: Відповідаючи на запитання, в частині необхідності підтвердження учасниками виконання двох аналогічних договорів, замовник цитує усім відомі норми законодавства та вказує про своє бажання встановлення саме такої вимоги, при цьому зазначає, що норми Закону ним не порушені. Судячи з відповіді, замовника не цікавить, що потенційний учасник має досвід виконання аналогічного договору, який за вартістю та обсягами виконання аналогічних видів робіт в декілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі та обсяги робіт, що визначенні технічним завданням. Замовника цікавить лише кількість договорів. Звертаю увагу, що рішення замовника не може ґрунтуватись на одному лише бажанні замовника і законодавчо визначеною можливістю прийняття такого рішення. Замовник може вимагати, хоч 10 аналогічних договорів, якщо таке рішення є обґрунтованим, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. Із відповіді безальтернативно зрозуміло, що замовника не цікавлять ні обсяги, ні вартість виконаних робіт лише за одним аналогічним договором, навіть якщо він (при його умовному дроблені) може відповідати п’яти-семи аналогічним договорам за критеріями замовника. Те, що закон не містить прямої заборони для замовника вимагати підтвердження виконання кількох аналогічних договорів замовник повідомив у своїй відповіді на попереднє запитання. Враховуючи все вищенаведене, ПРОШУ РОЗ’ЯСНИТИ (обґрунтувати) необхідність замовника в підтвердженні учасниками виконання саме ДВОХ аналогічних договорів ??
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Встановлення в тендерній документації саме такої вимоги дає змогу замовнику торгів переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом. Крім того, в Законі відсутня норма про те, що в разі встановлення в тендерній документації вимоги про надання двох і більше аналогічних договорів замовник торгів повинен її обґрунтовувати.
Дата відповіді: 20.03.2023 19:27
Відповідь надана

кваліфікаційні критреії

Номер: 4e05179d0f5345e2bccc4504f0edc64f
Дата опублікування: 18.03.2023 01:43
Опис: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані...Водночас, замовник вимагає підтвердження улаштування покриттів з ФЕМ в кількості не менше 1700 м.кв. за кожним аналогічним договором, тобто в загальній кількості не менше 3400 м.кв., в той час як технічним завданням передбачено улаштування покриття ФЕМ в кількості 2995 м.кв. Прошу роз’яснити навіщо замовник вимагає від учасників підтвердження досвіду виконання робіт з влаштування покриття із ФЕМ в КІЛЬКОСТІ ЗНАЧНО БІЛЬШІЙ НІЖ ПЕРЕДБАЧЕНО ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ??
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім цього, згідно абз. 2 п. 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Тобто, Замовник торгів має право: вимагати від учасника не один, а декілька аналогічних договорів; вимагати документи, що підтверджують наявність такого досвіду; аналогічним договір має бути тільки щодо предмета закупівлі, яку проводить замовник. Таким чином, враховуючи те, що технічною специфікацією передбачено виконання робіт, зокрема, щодо улаштування ФЕМ, вважаємо доцільною вимогу про те, що кожен з поданих в якості аналогічних договорів повинні бути пов’язані із укладенням покриттів з ФЕМ (бруківки) - не менше 1700 м2, що є по кількості меншою ніж передбачено в самій технічній специфікації.
Дата відповіді: 20.03.2023 19:17
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії

Номер: 70283180093a4251bb63ed99189eca81
Дата опублікування: 18.03.2023 01:40
Опис: Прошу роз’яснити, яку мету переслідував замовник, встановлюючи кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ??
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Кваліфікаційні критерії (в тому числі кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель, які дозволяють переконатися в тому, що учасник може виконати відповідні роботи якісно та у встановлені тендерною документацією строки. Окрім цього, цей критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом.
Дата відповіді: 20.03.2023 19:02
Відповідь надана

інші вимоги

Номер: 9e9e110c2ac04f69952b1d79679bc93f
Дата опублікування: 16.03.2023 10:34
Опис: У тендерній документації замовник зазначає: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 15000, 00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).» Відповідно до даних Електронної системи публічних закупівель Prozorro Замовником – Давидівська сільська рада Львівського району (код ЄДРПОУ: 04372313) закупівлі щодо придбання послуг з надання юридично-консультаційних послуг в частині проведення публічних закупівель загалом, та щодо даного предмету закупівлі зокрема, не оголошувались, і Договори на надання таких послуг не укладались. В електронній системі закупівель такі договори не оприлюднено. Більше того, відповідно до планів закупівель, інформація про які наявна в електронній системі закупівель, Давидівська сільська рада Львівського району (код ЄДРПОУ: 04372313) й не планувала закупляти такого роду послуги. Прошу роз`яснити який саме договір укладено замовником, яка вартість договору, і яку суму коштів, відповідно до цього договору, повинен сплатити замовник виконавцеві за надання юридично-консультаційних послуг за цією процедурою закупівлі ?? Прошу роз`яснити чому такий договір не оприлюднено в електронній системі закупівель ?
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Згідно з ч. 1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Згідно п.3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Тобто, для того, щоб замовник зміг внести закупівлю до річного плану, він повинен знати очікувану вартість такої закупівлі. На момент укладення договору на юридично-консультаційне обслуговування Сторонам не було відомо про вартість послуг, яку необхідно заплатити. Даний договір містить загальні положення про права та зобов’язання сторін, однак не містить загальної вартості договору, а отже не тягне за Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області обов’язку оплати послуг, а відтак і обов’язку здійснювати як і публікацію річного плану, так і звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Дата відповіді: 17.03.2023 16:34
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії

Номер: 559cf1ebf8cc46a987d5400cddb79a46
Дата опублікування: 16.03.2023 10:10
Опис: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані...Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше ніж 60% від очікуваної вартості даної закупівлі. Вимоги щодо встановлення кількісного критерію (не менше двох договорів) та вартісного (виконаний на суму не менше 60% очікуваної вартості) є дискримінаційними, такими, що штучно обмежують конкуренцію, про що неодноразово наголошувала Колегія АМКУ у своїх рішеннях. Підприємство має досвід виконання аналогічного договору, вартість і сума виконання якого в 7,5 рази перевищує очікувану вартість закупівлі. Об`'єми робіт, зокрема, щодо влаштування покриття з ФЕМ в 4,8 рази перевищують об`'єми такого виду робіт за предметом закупівлі. Проте, це один договір і підприємство немає змоги взяти участь в закупівлі. Отже вимога щодо підтвердження виконання 2-х договорів штучно обмежує конкуренцію. Кількість виконаних договорів не може свідчити про наявність досвіду, про це може свідчити обсяг виконаних аналогічних робіт і їх якість. Відповідно до викладеного прошу внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У разі залишення наведених дискримінаційних умов підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до Органу оскарження.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно цього ж пункту Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім цього, згідно абз. 2 п. 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відтак, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо Вашу увагу, що на законодавчому рівні регламентовано право Замовника вимагати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто Замовник має право вимагати як один, так і два та більше договорів. Отже, вважаємо, що встановлення вимоги про надання не менше двох аналогічних договорів ніяким чином не порушує норми чинного законодавства України, а відтак не вбачаємо необхідності у внесені змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 17.03.2023 16:30