-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Завершена
7 201 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 019.86 UAH
мін. крок: 1% або 72 019.86 UAH
Номер:
e9cacb4633a44f5298caafdf25a58da8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 14:46 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-03-14-012101-a 14.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, що призвело до порушення норм пункту 48 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір від 23.03.2023 № ВТ23/03/23/02, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023, договір від 04.04.2023 № Т-9/23, додаткову угоду від 04.04.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.06.2023.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» вимогам тендерної документації Замовника.
Так, пунктом 3.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком № 1 до тендерної документації).
Відповідно до розділу 1 Додатку № 1 до ТД (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника) задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність матеріально-технічної бази та технологій, Замовник установлює вимоги, щодо надання учасниками Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за встановленою у Таблиці «А» до ТД формою).
Крім того, згідно з пунктом 1 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками).
- у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо)
На виконання зазначених вище вимог Замовника, Переможець у складі тендерної пропозиції надає Довідку про наявність матеріально-технічної бази від 20.03.2023 № 3411 (далі – Довідка МТБ), відповідно до пунктів 1.2. та 1.3. якої зазначено, зокрема:
1.2. ТЗ-загальний вантажний, платформа (Бортовий автомобіль, облаштований маніпулятором ATLAS 100.1) – 1 шт. – виробництва Німеччина, MAN 18.224, AC6406BM – користування на підставі договору оренди (ФО Дудка В.Я., договір б/н від 11.04.2019р.);
1.3. Спеціалізований вантажний сідловий тягач обладнано краном-маніпулятором (FASSI F175А.24) – 1 шт. – виробництва Швеція, VOLVO FM 440 BC1973OI – власний.
На підтвердження наявності документів, які посвідчують право ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» користування зазначеними вище машинами та механізмами, Переможець у складі тендерної пропозиції надає, крім іншого, довідку від 20.03.2023 № 3412 про основні засоби на балансі підприємства, типову форму № ОЗ-9 (Інвентарний список основних засобів), відповідно до якої за інвентарним номером 00056 обліковується Спеціалізований вантажний сідловий тягач, обладнаний краном-маніпулятором VOLVO FM 440, технічний паспорт СТХ № 437126 на VOLVO FM 440 (BC1973OI), а також нотаріально посвідчений договір найму (оренди) транспортного засобу від 11.04.2019 б/н щодо передачі в строкове володіння ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» автомобіля марки - MAN, (облаштований маніпулятором) модель 18224, рік випуску 2000, колір – жовтий; тип ТЗ – загальний вантажний платформа; номер шасі (кузова, рами) - WMAL88ZZZYY059701, реєстраційний номер - AC6406BM.
Однак, слід зазначити, що ані зазначені вище документи, ані жоден інший документ наданий Переможцем у складі тендерної пропозиції на підтвердження права користування машинами та механізмами, зазначеними у заповненій формі Таблиці «А», не підтверджує право ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» на користування та залучення до надання послуг, що є предметом процедури закупівлі, безпосередньо маніпулятора ATLAS 100.1 та крана-маніпулятора FASSI F175А.24 – інформація про які, зазначена Переможцем у Довідці МТБ, що не відповідає вимогам розділу 1 Додатку № 1 до ТД.
Відповідно до пункту 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначене, Замовником не виявлено невідповідність в документах тендерної пропозиції ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» та/або неоприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію чим порушено вимоги пункту 40 Особливостей.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Тож, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а, натомість, укладено з ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» договір від 04.04.2023 № Т-9/23 на суму 6 902 000,00 гривень.
Зазначене вище призвело до порушення норм пункту 48 Особливостей, відповідно до якого відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
22.06.2023 16:40 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».) (UA-2023-03-14-012101-a) від 22 червня 2023 року повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №Т-9/23 від 04 квітня 2023 року. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Виконавця письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №Т-9/23 від 04 квітня 2023 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
28.06.2023 12:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.06.2023 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
7af74e293f9544d7a6b9657d6054b124
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.05.2023 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт), замовником якої є Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-012101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d29ae02d8e0b4c869c4da0de62357807
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснення від 30.05.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
01.06.2023 14:05
Опис:
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту «Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Пасічна, вул. Мазепи, вул. Коцюбинського в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України.
Обґрунтування розміру витрат: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області №23-17/2022 від 15.12.2022р. (із змінами).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області за посиланням: https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1678870945/