• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Системи відеоспостереження з монтажем (5 дирекцій)

УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%) Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.

Завершена

4 213 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 069.50 UAH
Період уточнення: 14.03.2023 16:40 - 28.03.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін в проект договору

Номер: ce4d8c74a2f4415f8f07c38e62c95bbc
Дата опублікування: 23.03.2023 22:50
Опис: Просимо внести зміни до умов відповідальності проекту договору, прирівнявши відповідальність обох сторін договору, а саме внести зміни до п. 6.2., виклавши його в наступній редакції: «6.2. Постачальник за порушення строків виконання зобов’язань передбачених Договором зобов’язується сплатити Покупцю пеню у розмірі 0,1% (відсоток) від вартості невиконаного за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків від ціни Договору, зазначеної в п.3.1 Договору.» У разі відмови від внесення змін, просимо законодавчо обгрунтувати доцільність умов щодо відповідальності Постачальника.
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що дана закупівля вкрай важлива для забезпечення контролю технологічних процесів, попередження позаштатних ситуацій, та можливості розслідування інцидентів та надання доказової бази, замовнику необхідно мати гарантії належного виконання договору Постачальником, у зв’язку с чим, замовником прийняте рішення встановлення розміру штрафних санкцій, зазначених у п. 6 Проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), що не суперечить вимогам чинного законодавства, а саме відповідно п 4. статті 231 Господарського кодексу України: «У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг)». Таким чином внесення змін в тендерну документацію є недоцільним. Додатково звертаємо увагу, що Тендерної документації було внесено зміни, при підготовці тендерної пропозиції необхідно керуватися новою редакцією Тендерної документації від 24.03.2023року. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 24.03.2023 20:00
Відповідь надана

Щодо роз'яснення вимог в проекті договору

Номер: e38637dc0ca44e3d94c4eb4b7fa14c9d
Дата опублікування: 23.03.2023 19:18
Опис: Умовами п. 1.6.3. вимагається наступне: «1.6.3. У Постачальника наявні всі документи на володіння та постачання Товару, в т.ч. виконання робіт з його установки і монтажу, при цьому якщо законодавством України передбачається обов’язкова наявність будь яких дозвільних документів, зокрема ліцензії на право торгівлі Товаром та/або виконання робіт, які будуть надавати законне право на поставку Товару на умовах Договору та/або виконання робіт, такі документи повинні бути зазначені Постачальником в Специфікації.» Просимо роз’яснити умови цього пункту та надати перелік документів, які підтверджують «володіння та постачання Товару».
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що підписуючи договір Постачальник визнає та підтверджує, що має документи, визначені у п. 1.6.3 проекту Договору (Додаток 6 до тендерної документації), а саме, у разі якщо в тендерній пропозиції Учасником запропоновано Товар, постачання якого передбачає наявність у Учасника відповідної ліцензії на право торгівлі цим Товаром, та / або законодавством передбачено наявність відповідної ліцензії та / або дозвільних документів на виконання робіт з установки та монтажу запропонованого Товару, Постачальник повинен мати ці документи та додатково зазначає ці документи в Специфікації на етапі підписання договору. На даному етапі проведення відкритих торгів (подання пропозицій) неможливо надати вичерпний перелік вищезазначених документів, оскільки Замовник не знає який Товар буде запропоновано Учасником в тендерній пропозиції, такий перелік може визначити тільки Учасник виходячи з переліку Товару та обсягу робіт, що планує запропонувати. Додатково звертаємо увагу, що Тендерної документації було внесено зміни, при підготовці тендерної пропозиції необхідно керуватися новою редакцією Тендерної документації від 24.03.2023року. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 24.03.2023 19:57
Відповідь надана

Щодо роз'яснення умов ТД

Номер: 0e22f49383ea46bd8d821193dcb30f71
Дата опублікування: 23.03.2023 19:18
Опис: Шановний Замовнику! Чи не буде вважатись помилкою надання сканованих документів з підписами та печатками учасника, проте КЕП/ЕЦП буде накладено на тендерну пропозицію в цілому, а не на кожен документ окремо?
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що у разі поданні в складі пропозиції документів, які мають власноручний підпис посадової особи та печатку Учасника, Замовником не встановлено окремих вимог щодо накладення електронного підпису на кожен такий документ. При цьому на тендерну пропозицію Учасника необхідно накласти кваліфікований електронний підпис (надалі – КЕП) або удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Додатково звертаємо увагу, що до Тендерної документації було внесено зміни, при підготовці тендерної пропозиції необхідно керуватися новою редакцією Тендерної документації від 24.03.2023року. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 24.03.2023 19:56
Відповідь надана

Щодо роз'яснення умов ТД

Номер: 2810b2155651457f85287285e5b10eb8
Дата опублікування: 23.03.2023 19:17
Опис: Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити, що мається на увазі під проходженням ЕЛЕКТРОННОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису…? (п. 1 розділу ІІІ тендерної документації).
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, при поданні тендерної пропозиції шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та заповнення електронних форм з окремими полями, Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (надалі – КЕП) або удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: Якщо учасником є юридична особа: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП або УЕП фізичної особи Повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції підтверджуються документально згідно додатку 4 до Тендерної документації. Додатково звертаємо увагу, що до Тендерної документації було внесено зміни, при підготовці тендерної пропозиції необхідно керуватися новою редакцією Тендерної документації від 24.03.2023року. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 24.03.2023 19:55
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: afe5a98573bc4f558bacec18b6c65fd4
Дата опублікування: 15.03.2023 09:41
Опис: Доброго дня! Яка сума банківської гарантії забезпечення виконання договру?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Шановний Учасник, стосовно Вашого запитання повідомляємо: - Відповідно п.6 розділу VI Тендерної документації: «Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації» - Відповідно п.п. 8.2. п. 8. Умови банківської гарантії Проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації, завантажено окремим файлом «Додаток 6 до тендерної документації-проєкт договору Відеоспостереження.docx»): «8.2. Розмір банківської гарантії становить 5% (п’ять) відсотків ціни Договору, з урахуванням п.8.9.1. Договору..» Додатково розмір банківської гарантії зазначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель у розділі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» , а саме: «Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору.» Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 15.03.2023 17:03