• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210806 Старий Салтів - Гонтарівка км 0+000 - км 9+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)

Завершена

383 692 202.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 836 922.02 UAH
Період уточнення: 13.03.2023 15:11 - 19.03.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 9c6f217ffec44bdea0a3397ab18a344f
Дата опублікування: 16.03.2023 23:48
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2023 року. Вважаємо цю умову дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників з огляду на таке. Законодавство в сфері публічних закупівель не зобов’язує Замовника надавати цей позитивний відгук та, відповідно, не встановлює терміни надання, форму та зміст. Також діюче законодавство не містить визначення в терміну «позитивний відгук». Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційни критерії для Учасників закупівлі. Таким чином, Замовник вимагає від Учасника надання від сторонньої третьої особи документ, видача якого взагалі не регламентована жодним нормативно-правовим актом, тим більше за строком надання, за змістом, за формою. Це явно протирічить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, Замовник у тендерній документації ставить не передбачені законодавством вимоги. Більше того, учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів та позитивні відгуки, оформлені раніше 2023 року та не відповідають за змістом, дискриміновані та незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі, що явно протирічить статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимоги Замовника відносно надання позитивного відгуку з обов’язковим дотриманням дати, змісту абсолютно протирічить законодавству України у сфері публічних закупівель. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі UA-2019-04-24-002741-b (РІШЕННЯ № 7572-р/пк-пз від 11.06.2019). Враховуючи вищенаведене, вимогу Замовника щодо часу видачі, змісту позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною. Вимагаємо від Замовника усунути вимогу тендерної документації щодо часу видачі, змісту позитивного відгуку, як дискримінаційну.
Відповідь: Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та Наказу Мінекономіки від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлення Замовником вимоги відповідно до пункту 3 Додатку №2 до Тендерної документації «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2023 року.» надає Замовнику інформацію на поточну дату, задля підтвердження Учасником якості робіт/ надання послуг при виконанні аналогічних договорів, що гарантує якість надання послуг та можливість експлуатації об’єкта до умов затвердженої кошторисної документації з дотриманням вимог Додатку Д СОУ 42.1-37641918-128:2019 протягом наступних періодів: - основа дорожнього одягу – 8 років - асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років; - інші послуги, передбачені кошторисною документацією – 1 рік; - функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців згідно ДСТУ 2587:2021.
Дата відповіді: 20.03.2023 12:44
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 371fd261e2be4b0ab807a4299f1e5211
Дата опублікування: 16.03.2023 23:47
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до додатку 2 тендерної документації аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору. Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: - Холодне фрезерування та/або розпушення покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 52 381,00 м2 - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 18724,36 т - Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 63 452,60 м2 - Улаштування вирівнюючих шарів основи та/або улаштування шарів основи із щебенево-піщаної суміші та/або щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – 8 636,20 м3. Таким чином Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, для потенційних учасників. Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання робіт за таким договором та його певного виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами в менших обсягах. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт, що є дискримінаційною вимогою, які дозволяють прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників. Окрім цього, зазначаємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічних скарг постановлюються на користь Учасників. Прикладом цього є рішення № 5746-р/пк-пз від 25.03.2020 (номер закупівлі) UA-2020-02-06-001733-c) З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВКАЗАНЕ, ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, З МЕТОЮ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗОКРЕМА: 1. УСУНУТИ ВИМОГУ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ РОБІТ В ЧІТКО ВИЗНАЧЕНИХ ОБСЯГАХ В НАТУРАЛЬНИХ ВЕЛИЧИНАХ; 2. УСУНУТИ ВИМОГИ ЩОДО ВИКОНАННЯ КОНКРЕТНИХ ВИДІВ РОБІТ ЗА АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ.
Відповідь: Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та Наказу Мінекономіки від 17.08.2020 №1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей закупівель у сфері дорожнього господарства» (далі – Рекомендаційна методологія). Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: - один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; - підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі Рекомендаційної методології та положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також ГБН, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного та капітального ремонтів, будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме: - п. 16 ч. IV Рекомендаційної методології рекомендовано Замовнику в тендерній документації зазначати перелік основних (ключових) видів робіт; - ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги України» Автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі(технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях; - СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» ДБН В.2.3 - 4:2015«Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Роботи з поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення виконуються згідно з діючими на даний час державними нормативними документами у галузі дорожнього будівництва та поточного ремонту та мають чітко визначені сфери застосування окремо для доріг загального користування. У СОУ, які розроблені для доріг загального користування, враховані лінійний характер робіт, технологія і організація їх виконання (віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше). Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору на дорогах загального користування, необхідно для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/надати послуги за предметом закупівлі враховуючи лінійний характер робіт, технології організації їх виконання(віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше) відповідно до Технічного завдання, яке надано у Додатку №4 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 20.03.2023 12:43
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: c3353e9900be4c3991e74962ba43b748
Дата опублікування: 16.03.2023 23:46
Опис: Відповідно до додатку 2 тендерної документації замовник встановив вимогу, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №2.3. Таким чином, Замовник фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, умова має бути виключена з тендерної документації як дискримінаційна по відношенню до потенційних учасників. Виходячи з вищевикладеного вимагаємо: 1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції. 2. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Відповідь: Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Наказу Мінекономіки від 17.08.2020 №1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей закупівель у сфері дорожнього господарства». Відповідно до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності 01.09.2019 року, чітко визначено допустимий час на транспортування асфальтобетонної суміші (АБС), який обов’язково має бути дотриманий від моменту випуску до укладання АБС, – не більше 3 годин, тому що це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття в цілому на 30%, продовжить строк служби таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин та бітумних плям. При тривалому транспортуванні на великі відстані суміш зазнає підвищеного впливу вібрацій і стає неоднорідною, як наслідки – це вибоїни та тріщини, крім цього, при збільшенні часу транспортування на суміш більш суттєво впливає температура повітря. Тому у будівельних нормах є обмеження щодо часу на транспортування асфальтобетону – не більше 3 годин, оскільки науковцями і експертами дорожньої галузі визначено, що цей час є оптимальним, щоб суміш не застигала і потім укладалася однорідно. Крім того, у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” визначаються максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей: в межах населеного пункту – 75 км; на ґрунтових дорогах або дорогах з каменю чи бруківки поза населеним пунктом – 110 км; на асфальтобетонних, цементобетонних дорогах або з чорного щебеню поза населеним пунктом – 150 км. Замовник, при розробленні Тендерної документації, керувався Державними будівельні норми (ДБН), які є обов’язковими до виконання нормативних актів та які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. У пункті 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ) та зазначений перелік додаткових документів у разі залучення стаціонарного (их) та/або мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання.
Дата відповіді: 20.03.2023 12:42
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 6c8942e35d14403f9cdf1e30f4697342
Дата опублікування: 16.03.2023 15:24
Опис: Відповідно до умов тендерної документації Аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Тобто Учаснику потрібно надати договір на виокнання ремонтних робіт на дорохаг державного та місцевого значення одночасно? Чи це має бути мінімум один договір на виокнання ремонтних робіт на дорохаг державного значення і один на виконання ремонтних робіт на дорохаг місцевого значення? Просимо деталізувати дану умову тенедрної документації для її однозначного розуміння учасниками шляхом внесення змін до неї.
Відповідь: Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного ТА/АБО місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Дата відповіді: 17.03.2023 14:55
Відповідь надана

Щодо порядку зміни умов договору

Номер: 29a0182019c7479298c13f37f2ebe838
Дата опублікування: 15.03.2023 22:37
Опис: Доброго дня. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору не містить порядку змін його умов. Просимо внести зміни.
Відповідь: Проєкт договору містить п.3.5. «Істотні умови договору (в тому числі договірна ціна) не можуть бути змінені до виконання Сторонами своїх зобов'язань в повному обсязі, крім випадків зазначених в п.19.3. розділу XIX «Інші умови» даного Договору.», п.19.3. «Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 19.3.1.Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 19.3.2.Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 19.3.3. Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 19.3.4. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 19.3.5. Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. 19.3.6. Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»» та п. 19.4. «Зміни і доповнення до Договору здійснюється з урахуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", шляхом укладання додаткових угод, які є її невід'ємною частиною і мають силу, якщо вони підписані уповноваженими на те особами Сторін Договору.»
Дата відповіді: 16.03.2023 15:01
Відповідь надана

Невідповідність умов тендерної документації

Номер: 1cac483604d7467e80e861c8b0a37a67
Дата опублікування: 15.03.2023 22:35
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.2 р.3 тендерної документації Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №7 до Тендерної документації. У п.3 додатку 7 тендерної документації зазначається, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). Вказана умова суперечить п.п.10 п.4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628, яким передбачено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Просимо виправити невідповідність.
Відповідь: Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». Форма забезпечення тендерної пропозиції, що наведена у Додаток 7 до тендерної документації, затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». Відповідно до пп 10 п. 4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628, яким передбачено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях, оскільки відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580, БАНКІВСЬКИЙ день це робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції у системі електронних платежів національного банку України.
Дата відповіді: 16.03.2023 15:00
Відповідь надана

строк дії тендерної пропозиції

Номер: 86ebc7fe86844b34bc7da57c2490b727
Дата опублікування: 15.03.2023 22:32
Опис: Пунктом1 додатку 1 тендерної документації вказується "Дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття", що не відповідає п.4 р.3 тендерної документації, де зазначено тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Який строк дії тендерної пропозиції?
Відповідь: Вважати фразу «протягом 90 днів з дня розкриття» тотожною фразі «протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Дата відповіді: 16.03.2023 15:00
Відповідь надана

Невідповідність умов тендерної документації

Номер: d1f0aea6e59140c89f5438d2aca906dd
Дата опублікування: 15.03.2023 22:30
Опис: П.1 додатку 1 тендерної документації вказується "Підписати договір відповідно до проєкту договору наведеного в Додатку №8 до Тендерної документації на загальну вартість за результатами аукціону та зобов’язаємося надати всі необхідні документи та розрахунки до договору, відповідно до вимог тендерної документації", що не відповідає п.1 р.5 ТД - Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Просимо виправити невідповідність.
Відповідь: Пункт 1 додатку 1 тендерної документації викладений у наступній редакції «Дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття пропозицій», та не містить посилання на застосування електронного аукціону.
Дата відповіді: 16.03.2023 14:59
Відповідь надана

Щодо забезпечення виконання договору про закупівлю

Номер: 59e99c0419ed4c07b58e68e20988ec85
Дата опублікування: 15.03.2023 22:26
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.п.16 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю в п.п.5 р.6 тендерної документації не зазначено. Також у цьому підпункті вказуються умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, де зазначено посилання на статтю 43 Закону. Проте, п.21 Особливостей викладає цю умову в іншій редакції. Просимо привести умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідність до вимог Особливостей.
Відповідь: Пунктом 16.8. проєкту Договору (Додаток 8 до Тендерної документації) передбачені умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, або розірвання Договору з ініціативи Підрядника.
Дата відповіді: 16.03.2023 14:59