• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210806 Старий Салтів - Гонтарівка км 0+000 - км 9+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)

Завершена

383 692 202.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 836 922.02 UAH
Номер: 8ed61420223f499e83fa9f5816fadf9e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-19-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.05.2023 14:01 - 10.06.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2023-03-13-008556-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Дороги Харківщини» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 № 41/Д, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.03.2023, від 16.03.2022 та відповіді Замовника від 16.03.2022, від 17.03.2022, від 20.03.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 27.03.2023 № 64/Д, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023, договір про закупівлю послуг від 07.04.2023 № 03/04-23 на суму 362 612 623,07 грн, пояснення Замовника, надані 26.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 «Про затвердження методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі – Методика) зі змінами, внесеними наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2022 № 887, визначений механізм формування вартості дорожніх робіт та послуг. Пунктом 3.9 Методики передбачено, що кошторисна вартість об’єкта дорожніх робіт та послуг відображається у складі проекту. Під час визначення вартості окремих видів дорожніх послуг (поточного ремонту та експлуатаційного утримання) кошторисна документація складається за дефектним актом, форма якого наведена в додатку 2 до цієї Методики, у якому визначаються фізичні обсяги дорожніх послуг. Склад інвесторської кошторисної документації для таких дорожніх послуг приймається за переліком, визначеним пунктом 3.8 цієї Методики для стадії «П» (проект), та може уточнюватись. Отже, формування вартості об’єкта дорожніх робіт можливе лише на підставі проекту, затвердженого в установленому порядку та за наявності позитивного висновку експертизи. Пунктом 3.26 Методики встановлено, що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг (далі – ЗКР) розробляється на стадіях техніко-економічного обґрунтування, проекту, робочого проекту за формою, наведеною в додатку 10 до цієї Методики, схвалюється на стадії техніко-економічного обґрунтування, затверджується на стадії проекту та робочого проекту в установленому порядку. Замовником у відповідь на запит Держаудитслужби 26.05.2023 в електронній системі закупівель оприлюднений ЗКР від 27.02.2023, який затверджений заступником директора Замовника. Однак зазначений ЗКР затверджений в супереч вимогам пункту 3.26 Методики, позаяк його затвердження може відбутись лише на стадії проекту та/або робочого проекту в установленому порядку. Слід зазначити, що до предмету закупівлі входить в тому числі розробка проектної документації (І етап), яка у подальшому буде використана для формування вартості дорожніх робіт та послуг саме по цій закупівлі (ІІ етап). Крім того, в таблиці 1 додатку №4 до тендерної документації в технічному завданні ціни на матеріальні ресурси визначені з урахуванням ПДВ та транспортної складової. Однак пунктом 3.12 Методики визначено, що прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації дорожніх машин та механізмів. Отже, технічне завдання Замовника не відповідає пункту 3.12 Методики. Відповідно до пункту 6.2 Методики для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до цієї Методики. Враховуючи викладене, визначена ціна тендерної пропозиції у відповідності до вимог Методики за відсутності затвердженого ЗКР на стадії проекту/робочого проекту так само й відсутність проекту є недотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, встановленого підпунктом 2 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушенням Методики та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та жилого-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Період усунення порушень: 08.06.2023 16:11 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2023 16:11

Запити/Пояснення