• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з впровадження автоматизованої системи електронного документообігу

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 09.08.2016 16:51 - 15.08.2016 16:00
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: 220a25587fdd4e7192af566ccf767c30
Дата опублікування: 11.08.2016 16:34
Опис: Доброго дня! Надане Вами роз'яснення стосовно того, що "учасник повинен передбачити надання замовнику прав адміністрування клієнт-серверної СУБД", не надає чіткої відповіді щодо необхідності придбання ліцензій на право користування програмним забезпеченням системи керування базами даних. Надайте будь-ласка відповідь, чи є у Замовника у наявності ліцензії на право користування програмним забезпеченням системи керування базами даних, і якщо ні, то чи повинен Учасник передбачити постачання ліцензії на право користування СУБД у складі своєї пропозиції?
Відповідь: У Замовника відсутні ліцензії на право користування програмним забезпеченням СУБД. Відповідно до п.4 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо).
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: 0b8dbc29843e4b8f9085d0f530c88da5
Дата опублікування: 10.08.2016 17:39
Опис: 1. У Технічних вимогах (додаток 3 до тендерної документації) відсутня інформація стосовно вимог до програмного забезпечення системи керування базами даних. Чи повинен Учасник у складі своєї пропозиції передбачити видання ліцензій на право користування програмним забезпеченням системи керування базами даних? 2. Пунктом 2.32 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) передбачена вимога: "Система має бути інтегрована з почтовим програмним забезпеченням, що повинне забезпечувати автоматизоване переміщення в каталог повідомлень електронної пошти і Інтернет сторінок… " Надайте будь-ласка роз'яснення, що означає вимога стосовно автоматизованого переміщення в каталог повідомлень Інтернет сторінок, про які «повідомлення» і яких «Інтернет сторінок» йдеться мова . 3. Пунктом 3 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) передбачена вимога: "Кількість робочих місць: не менше 100 одиниць з можливістю їх подальшого збільшення. Конкурентний принцип взаємодії користувачів з сервером". Надайте будь-ласка інформацію стосовно кількості одночасно працюючих користувачів СЕДО із сервером.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першого питання: учасник повинен передбачити надання замовнику прав адміністрування клієнт-серверної СУБД. Стосовно другого питання: мається на увазі можливість інтеграції з веб-сайтом. Стосовно третього питання: всі користувачі в системі повинні мати можливість одночасно працювати з СЕДО без затримок та збоїв у роботі.
Відповідь надана

запитання щодо технічної частини

Номер: 4c30b0eb98a244c1b0318870f2d9f7db
Дата опублікування: 10.08.2016 17:25
Опис: Просимо надати більш детальну інформацію, щодо вимог: - П.2.22 Можливість створення ієрархічного дерева каталогів з необмеженим рівнем складності а саме, цікавить, що мається на увазі під поняттям «Дерева каталогів» журнали реєстрації з видами документів, чи папки користувачів з групованими документами в цих папках? - П. 2.28 зазначена вимога «Можливість масового сканування документів з автоматичним розпізнаванням (типу ABBY Fine Reader) та збереженням сканованого тексту для контекстно-залежного пошуку;» просимо надати інформацію щодо кількості місць реєстраторів на яких планується здійснювати сканування та розпізнавання документів, для підрахунку вартості ліцензій ABBYY FineReader Engine; - П.2.30 зазначена вимога «Підписання документів за допомогою криптографічних засобів та електронного цифрового підпису (ЕЦП) безкоштовного акредитованого центру сертифікації ключів». Просимо надати інформацію сертифікати якого АЦСК ви плануєте використовувати? - Також просимо надати інформацію на якій СУБД планується розгортання Системи;
Відповідь: Доброго дня! Стосовно п 2.22. Під "деревом каталогів" мається на увазі каталоги користувачів з угрупованими резолюціями та документами. Стосовно п.2.28. 4 місця реєстраторів. Стосовно п. 2.30. ЕЦП АЦСК ІДД Міндоходів. Стосовно четвертого питання: клієнт-серверні СУБД: Oracle, MS SQL Server, MY SQL або еквівалент.
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: fb2c1978de884cca889fbcae71f19e29
Дата опублікування: 10.08.2016 16:30
Опис: Доброго дня! Надайте будь-ласка роз'яснення з наступних питань: 1. У пункті 4 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначено "... усі документи повинні бути завірені належним чином (на кожній сторінці повинна міститись відмітка про те, що документ відповідає оригіналу, підпис керівника або уповноваженої особи та відбитки печатки організації-учасника за наявності, а для фізичної особи – власний підпис)." Яким чином вимога проставляти відмітку відповідності оригіналу стосується тих документів у складі пропозиції, які по суті і є оригіналами (довідки у довільній формі, тендерна пропозиція, виписки з протоколу про призначення та ін.)? 2. Згідно пункту 2.28 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) зазначена вимога щодо "Можливості масового сканування документів з автоматичним розпізнаванням (типу ABBY Fine Reader) та збереженням сканованого тексту для контекстно-залежного пошуку" Надайте будь-ласка інформацію стосовно кількості сторінок на рік, які планується розпізнавати в системі. 3. Додаток 1 Проекту договору про надання послуг (додаток 4 до тендерної документації), а саме "СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" окрім переліку ліцензійного програмного забезпечення (розділ 1) містить перелік послуг по обстеженню, консультуванню та інсталяції (розділ 2). На нашу думку перелік послуг розділу 2 не має відношення до специфікації ліцензійного програмного забезпечення і повинен бути виділений в окремий додаток "Послуги з впровадження автоматизованої системи електронного документообігу".
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першого питання: оригінали документів (тендерна пропозиція, довідки у довільній формі тощо) подаються за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності). Всі сторінки копій документів повинні бути засвідчені належним чином (на кожній сторінці повинна міститись відмітка про те, що документ відповідає оригіналу, підпис керівника або уповноваженої особи та відбитки печатки організації-учасника за наявності, а для фізичної особи – власний підпис). Стосовно другого питання: відповідно до п.2.2 Технічних вимог (додаток № 2 до тендерної документації) кількість документів для опрацювання на рік становить не менше 50 000, середня кількість сторінок одного документу - 4. Стосовно третього питання: специфікація предмету закупівлі є додатком до проекту договору та буде додатково узгоджуватися під час підписання договору з переможцем торгів.