• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з впровадження автоматизованої системи електронного документообігу

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2016 16:51 - 21.08.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення замовника

Номер: 6bc1f74fcc53463688bc2eb4fa2dd940
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-09-000611-b.c2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Орган оскарження Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження Приватне акціонерне товариство «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» 02660, місто Київ, вулиця Євгена Сверстюка, 15 Тел.: +38(044)517-78-45; +38(044)517-78-65 E-mail: office@infoplus.com.ua Замовник Виконавчий комітет Нікопольської міської ради ЄДРПОУ 04052198 53213, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 Тел.: +38(0566)25-06-26 E-mail: nataliyatopp@gmail.com Ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-09-000611-b СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року) На веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-09-000611-b) про проведення конкурсних торгів на закупівлю Послуг з впровадження автоматизованої системи електронного документообігу 72263000-6 - Послуги з впровадження програмного забезпечення, 62.01.1 - Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (надалі – Закупівлі). Замовник: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради. Процедура закупівлі: відкриті торги. Відповідаючи встановленим кваліфікаційним критеріям та маючи досвід реалізації аналогічних проектів, Приватним акціонерним товариством «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» (надалі – АТ «ІнфоПлюс», Суб’єкт оскарження) підготовлена та подана пропозиція конкурсних торгів, оформлена в установленому порядку (відповідно до вимог тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі»). 30.08.2016 о 15 год. 58 хв. Замовником на веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки (www.dzo.com.ua) опубліковано протокол засідання тендерного комітету № 64, згідно з яким встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» відповідає умовам тендерної документації Замовника та прийнято рішення визнати ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» переможцем Закупівлі. Уважно ознайомившись із пропозицією ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН», яка розміщена на веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин: 1. Згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 17) зазначено, що учасник повинен надати «Керівництво користувача по встановленню та адмініструванню СЕДО та керівництво по роботі користувачів». Учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» не надано у складі своєї пропозиції керівництво користувача по встановленню та адмініструванню СЕДО та керівництво по роботі користувачів. 2. Згідно з підпунктом 5.2. пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 17) зазначено, що «Комплекс засобів захисту інформації СЕДО має відповідати вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. Рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2». Учасник ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» у складі своєї пропозиції пропонує для впровадження автоматизованої системи електронного документообігу (СЕДО) програмне забезпечення «Система електронного документообігу FossDoc» (файл «06-Відповідність», стор. 1). Але учасник ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» не надавав у складі своєї пропозиції документальне підтвердження відповідності комплексу засобів захисту інформації програмного забезпечення «Система електронного документообігу FossDoc» вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з рівнем гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 не нижче Г-2. Крім того, інформація щодо чинного експертного висновку, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, для програмного забезпечення «Система електронного документообігу FossDoc» відсутня на офіційному сайті Держспецзв’язку (напрямок «Діяльність» розділ «Сертифікація» підрозділ «Технічний захист інформації» реєстр «Перелік засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом») за посиланням: http://www.dstszi.gov.ua/dstszi/control/uk/publish/article?art_id=234237&cat_id=39181&mustWords=%D0%90%D0%A1%D0%9A%D0%9E%D0%94&searchPublishing=1 3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 7) зазначено: «….. Також учасник у складі тендер¬ної пропозиції надає завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо).» Учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» у складі своєї пропозиції (файл «06-Відповідність», стор. 1) пропонує програмне забезпечення: «В якості бібліотеки крипто захисту використовується Бібліотека функцій криптографічних перетворень „UaLib” розробки Науково – виробничого центру «Безпека інформаційних технологій і систем». Разом з тим, учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» не надано завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо) «Бібліотека функцій криптографічних перетворень „UaLib”» від розробника – Науково-виробничого центру «Безпека інформаційних технологій і систем», як це вимагається тендерною документацією. Окрім того, бібліотека функцій криптографічних перетворень „UaLib” не відповідає вимозі пункту 5.1 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації, а саме: «Рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2», що підтверджується інформацією на офіційному сайті Держспецзв’язку (напрямок «Діяльність» розділ «Експертиза» підрозділ «Криптографічний захист інформації» реєстр «Перелік засобів КЗІ, які мають експертний висновок за результатами державної експертизи у галузі КЗІ») за посиланням: http://www.dstszi.gov.ua/dstszi/control/uk/publish/article?art_id= 11185 &cat_id=72110&mustWords=UaLib&searchPublishing=1 4. Підпункт 2.28 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 16) містить вимогу: «Можливість масового сканування документів з автоматичним розпізнаванням (типу ABBY Fine Reader) та збереженням сканованого тексту для контекстно-залежного пошуку;». У пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 7) зазначено: «… Також учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо)». На запит «Надайте, будь-ласка, інформацію стосовно кількості сторінок на рік, які планується розпізнавати в системі, здійснений під час обговорення», Замовником було надано роз'яснення наступного змісту: «Стосовно другого питання: відповідно до п. 2.2 Технічних вимог (додаток № 2 до тендерної документації) кількість документів для опрацювання на рік становить не менше 50 000, середня кількість сторінок одного документу - 4». Учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» у складі своєї пропозиції (файл «06-Відповідність», стор. 7) зазначено, що «…Система дозволяє масове сканування документів з автоматичним розпізнаванням (використовується ABBY Fine Reader) та збереженням сканованого тексту для контекстно-залежного пошуку» (правильна назва: ABBYY Fine Reader). Разом з тим, учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» не надано завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія тощо) ABBYY Fine Reader, як це вимагається тендерною документацією. Крім того, учасник ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» не включив до складу свої пропозиції постачання ліцензій на програмне забезпечення ABBYY Fine Reader, яке дозволяє розпізнавати 50000 сканованих документів (з середньою кількістю сторінок в одному документі - 4), чим зменшив вартість своєї пропозиції. Крім того, у Державному реєстрі виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення інформація стосовно наявності у ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» прав на розповсюдження програмного забезпечення ABBYY Fine Reader відсутня. В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Суб’єкта оскарження повідомляємо наступне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (надалі – Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Наведена у преамбулі Закону мета його прийняття розкрита у статті 3, в якій визначені базові принципи здійснення закупівель, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням наведеної у Скарзі мотивації, вважаємо, що тендерна пропозиція переможця - ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» - не відповідає умовам тендерної документації Замовника, що згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції. Таким чином, у діях Замовника вбачаємо порушення ч. 3 ст. 11 Закону, у відповідності до положень якої на тендерний комітет покладені обов’язки, зокрема щодо «забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця». Замовник, всупереч наведеним нормам, оголосив ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» переможцем тендеру, чим порушив права АТ «ІнфоПлюс», оскільки в результаті такого неправомірного рішення тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження не могла бути визнана найбільш економічно вигідною під час проведення електронного аукціону в порядку ст. 28 Закону. Вважаємо, що прийняте Замовником рішення є упередженим та порушує базові принципи проведення державних закупівель. Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», приймаючи до уваги усунення АТ «ІнфоПлюс» недоліків Скарги, визначених Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 552-р/пк-пз від 02.09.2016 року ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Виконавчий комітет Нікопольської міської ради) скасувати рішення про визнання учасника ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету № 64 від 30.08.2016 року). 3. Відхилити пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Додаток: Квитанція про сплату збору (на 1 арк.). Матеріали, необхідні для розгляду скарги, знаходиться у відкритому доступі на веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.09.2016 19:20
Автор: ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс", Мокряков Артем Миколайович +380445177845 a.mokryakov@infoplus.com.ua http://infoplus.kiev.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення замовника

Номер: 32965c460ad143f195203713a902e91d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-09-000611-b.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» 02660, місто Київ, вулиця Євгена Сверстюка, 15 Тел.: +38(044)517-78-45; +38(044)517-78-65 E-mail: office@infoplus.com.ua Замовник: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради ЄДРПОУ 04052198 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 Тел.: +380566250626 E-mail: nataliyatopp@gmail.com Ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-10-000750-b СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року) На веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-10-000750-b) про проведення конкурсних торгів на закупівлю Послуг з впровадження автоматизованої системи електронного документообігу 72263000-6 - Послуги з впровадження програмного забезпечення, 62.01.1 - Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (надалі – Закупівлі). Замовник: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради. Процедура закупівлі: відкриті торги. Відповідаючи встановленим кваліфікаційним критеріям та маючи досвід реалізації аналогічних проектів, Приватним акціонерним товариством «Центр комп’ютерних техно-логій «ІнфоПлюс» (надалі – АТ «ІнфоПлюс», Суб’єкт оскарження) підготовлена та подана пропозиція конкурсних торгів, оформлена в установленому порядку (відповідно до вимог тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі»). 30.08.2016 о 15 год. 58 хв. Замовником на веб-порталі акредитованої Уповноваже-ним органом з питань закупівель торгової площадки (www.dzo.com.ua) було опубліковано протокол засідання тендерного комітету № 64, згідно з яким встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» відповідає умовам тендерної докумен-тації Замовника та прийнято рішення визнати ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» переможцем Закупівлі. Уважно ознайомившись із пропозицією ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН», яка розміщена на веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua, ми дійшли висновку, що пропозиція ТОВ «Підприєм-ство «ФОСС-ОНЛАЙН» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин: 1. Згідно з підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 17) зазначено, що учасник повинен надати «Керівництво користувача по встановленню та адмініструванню СЕДО та ке-рівництво по роботі користувачів.» Учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» не надано у складі своєї пропозиції керівництво користувача по встановленню та адмініструванню СЕДО та керівництво по роботі користувачів. 2. Згідно з підпунктом 5.2. пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 17) зазначено, що «Комплекс засобів захисту інформації СЕДО має відповідати вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. Рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2.» Учасник ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» у складі своєї пропозиції пропонує для впровадження автоматизованої системи електронного документообігу (СЕДО) прог-рамне забезпечення «Система електронного документообігу FossDoc» (файл «06-Відповідність», стор. 1). Але учасник ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» не надавав у складі своєї пропозиції документальне підтвердження відповідності комплексу засобів захисту інформації програмного забезпечення «Система електронного документообігу FossDoc» вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з рівнем гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 не нижче Г-2. Крім того, інформація щодо чинного експертного висновку, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, для програмного забезпечення «Система електронного документообігу FossDoc» відсутня на офіційному сайті Держспецзв’язку (напрямок «Діяльність» розділ «Сертифікація» підрозділ «Технічний захист інформації» реєстр «Перелік засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом») за посиланням: http://www.dstszi.gov.ua/dstszi/control/uk/publish/article?art_id=234237&cat_id=39181&mustWords=%D0%90%D0%A1%D0%9A%D0%9E%D0%94&searchPublishing=1 . 3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 7) зазначено: «….. Також учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо).» Учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» у складі своєї пропозиції (файл «06-Відповідність», стор. 1) пропонує програмне забезпечення: «В якості бібліотеки крипто захисту використовується Бібліотека функцій криптографічних перетворень „UaLib” розробки Науково – виробничого центру «Безпека інформаційних технологій і систем». Разом з тим, учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» не надано завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо) «Бібліотека функцій криптографічних перетворень „UaLib”» від розробника – Науково-виробничого центру «Безпека інформаційних технологій і систем», як це вимагається тендерною документацією. Окрім того, бібліотека функцій криптографічних перетворень „UaLib” не відповідає вимозі пункту 5.1 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації, а саме: «Рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2», що підтверджується інформацією на офіційному сайті Держспецзв’язку (нап-рямок «Діяльність» розділ «Експертиза» підрозділ «Криптографічний захист інформації» реєстр «Перелік засобів КЗІ, які мають експертний висновок за результатами державної експертизи у галузі КЗІ») за посиланням: http://www.dstszi.gov.ua/dstszi/control/uk/publish/article?art_id=111853&cat_id=72110&mustWords=UaLib&searchPublishing=1 4. Підпункт 2.28 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 16) містить вимогу: «Можливість масового сканування документів з автоматичним розпізнаванням (типу ABBY Fine Reader) та збереженням сканованого тексту для контекстно-залежного пошуку;». У пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації (файл «ДКТ Нікополь 2016 документообіг відкриті торги.doc», стор. 7) зазначено: «… Також учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та використання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо).» На запит «Надайте будь-ласка інформацію стосовно кількості сторінок на рік, які планується розпізнавати в системі, здійснений під час обговорення, Замовником було надано роз’яснення: «Стосовно другого питання: відповідно до п.2.2 Технічних вимог (додаток № 2 до тендерної документації) кількість документів для опрацювання на рік становить не менше 50 000, середня кількість сторінок одного документу - 4.» Учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» у складі своєї пропозиції (файл «06-Відповідність», стор. 7) зазначено, що «…Система дозволяє масове сканування документів з автоматичним розпізнаванням (використовується ABBY Fine Reader) та збереженням сканованого тексту для контекстно-залежного пошуку» (правильна назва: ABBYY Fine Reader). Разом з тим, учасником ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» не надано завірену належним чином копію документу, що підтверджує право на розповсюдження та викорис-тання програмного забезпечення (рішення, дозвіл, ліцензія, тощо) ABBYY Fine Reader, як це вимагається тендерною документацією. Крім того, учасник ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» не включив до складу свої пропозиції постачання ліцензій на програмне забезпечення ABBYY Fine Reader, яке дозволяє розпізнавати 50000 сканованих документів (з середньою кількістю сторінок в одному документі - 4), чим зменшив вартість своєї пропозиції. Крім того, у Державному реєстрі виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення інформація стосовно наявності у ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» прав на розповсюдження програмного забезпечення ABBYY Fine Reader відсутня. Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Виконавчий комітет Нікопольської міської ради) скасувати рішення про визнання учасника ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» переможем торгів (протокол засідання тендерного комітету № 64 від 30.08.2016 р.). 3. Відхилити пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «ФОСС-ОНЛАЙН» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Додаток: Квитанція про сплату збору (на 1 арк.).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.09.2016 17:53
Автор: ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс", Мокряков Артем Миколайович +380445177845 a.mokryakov@infoplus.com.ua http://infoplus.kiev.ua