• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання

Завершена

1 390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 900.00 UAH
Період уточнення: 06.03.2023 15:45 - 23.03.2023 23:00
Відповідь надана

строк поставки послуг

Номер: 56b9660f265744c9bea3d292fca1e720
Дата опублікування: 21.03.2023 11:18
Опис: Шановний замовник,у процесі підготовки виявлена невідповідність умов проекту договору (Додаток 3 до ТД) змісту оголошення, а саме " 5.1. Надання послуг здійснюється з ______ березня ___________________до 31 грудня 2023 року" ,а на сайті "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023 — 31 грудня 2023". Прошу усунути невідповідність. Дякую за розуміння.
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни до проекту договору в тендерній документації будуть внесені протягом поточного дня.
Дата відповіді: 21.03.2023 16:46
Відповідь надана

уточнення

Номер: 2294964d69764c00a04b3ec82592f3c9
Дата опублікування: 17.03.2023 15:55
Опис: Шановний замовник, Прошу загальну інформацію "Для прибирання в будинках службових приміщень є: двері та перегородки зі скла 473 кв.м; меблі 432 од. комплектів; туалетні кімнати 139,73 кв.м. " а також "Площа прибирання поверхонь в приміщеннях замовника, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, становить відповідно : двері і перегородки зі скла – 473 кв.м.; віконні рами – 1327,5 кв.м. стеля – 6387,4 кв.м.;" розписати за адресами, що необхідно для калькуляції вартості робіт персоналу . Дякую.
Відповідь: Шановний учасник! Надаємо адресну інформацію по об'єктам замовника Розподіл площ, прибирання яких пов'язано з виконанням робіт на висоті понад 1,3 метри: Б.Хмельницького,24 Т.Шевченка,26/4 Є.Чикаленка,9Б Щербаківського,49 Теліги,43 Довженка,14 Б Стеля, кв.м 3518,8 1977,7 165,3 399,1 153,2 173,3 Віконні рами, кв.м. 950,0 228,4 24,0 73,6 31,5 20,0 Двері і перегородки зі скла, кв.м. 248,8 162,0 17,6 20,4 16,0 8,2 Площа туалетних кімнат, кв.м. Б.Хмельницького,24 Т.Шевченка,26/4 Є.Чикаленка,9Б Щербаківського,49 Теліги,43 Довженка,14 Б Туалетні кімнати, кв.м. 89,1 39,0 2,53 4,0 3,1 2,0 Кількість комплектів меблів, одиниць Б.Хмельницького,24 Т.Шевченка,26/4 Є.Чикаленка,9Б Щербаківського,49 Теліги,43 Довженка,14 Б Комплекти меблів (одиниць) 264 121 9 18 12 8
Дата відповіді: 20.03.2023 17:56
Відповідь надана

роз'яснення

Номер: 9e0e0022a618459397750dc9713c307a
Дата опублікування: 17.03.2023 15:13
Опис: Шановний Замовник, доводимо до вашого відома,що однією із передумов сертифікації (щодо ковід, наприклад) є вимога аудиту оргагу сертифікації до що замовників, зокрема і замовники , і постачальники повинні надати документи, які підтверджують, що вони вживають необхідних заходів з протидії COVID-19. Чи Ви можете надати такі документи завчасно, це якщо дійсно отримувати, а не купувати сертифікати. І що будемо робити, коли надані вами документи не підійдуть оргуну сертифікації з підстав невідповідності стандартам ? Дякую.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник готовий надати інформацію на запит органу сертифікації стосовно заходів з протидії COVID-19. Надати коментарі щодо висловлених Вами припущень не вбачаємо можливим.
Дата відповіді: 17.03.2023 15:42
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 87585a3ce826489ba3e465590d43c1c3
Дата опублікування: 17.03.2023 13:29
Опис: Чи має Замовник чинний сертифікат, який підтверджує, що система протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SІC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги до організацій? З огляду на те, що у приміщеннях замовника, в яких перебуває значна кількість персоналу та відвідувачів, здійснюватимуться послуги з прибирання залученим персоналом учасника, важливо залучити експерта з питань оцінювання та сертифікації , який надасть відповідь про можливість дотримання стандарту SІC.COVID-FREE:2020 виконавцем послуг, якщо замовником вказані стандарти не впроваджено. Дякую
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник погоджується здійснювати спільні заходи з переможцем торгів щодо заходів спрямованих на захист здоров'я персоналу та відвідувачів, проте на етапі уточнень щодо тендерної документації це не вбачається за можливе.
Дата відповіді: 17.03.2023 15:38
Відповідь надана

Об'єм робіт на висоті більш 1,3 м

Номер: 174cd604a71a4488ba6d003c06db2ab9
Дата опублікування: 17.03.2023 09:51
Опис: Доброго дня. Відповідаючи на вимогу, Вами зазначені права Замовника, проте відповіді щодо об'єму робіт на висоті не отримано. Прошу надати відповідь, у якій зазначити площу прибирання об'єктів Замовника "на висоті". Вказане є суттєвою складовою , у тому для розрахунку нормативного часу виконання робіт, оплати праці, розрахунку вартості залучення субпідрядника. Крім того, Замовник ставить сухе пртирання дверей та віконних рам у графік на щоденне прибирання, а миття підвіконня - раз на тиджень. Тому вказаний об'єм робіт, а саме - площу виконання робіт на висоті чи "верхолазних робіт" необхідно зазначити завчасно та надати змогу усім учасникам приймати участь у тендері, а не лише тим які вже виконували відповідні роботи Замовнику протягом останніх 2- х років та мають відповідні декларації і належним чином розуміють об'єм робіт.
Відповідь: Доброго дня! Площа прибирання поверхонь в приміщеннях замовника, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, становить відповідно : двері і перегородки зі скла – 473 кв.м.; віконні рами – 1327,5 кв.м. стеля – 6387,4 кв.м.; Дякуємо за питання
Дата відповіді: 17.03.2023 15:32
Відповідь надана

щодо надання мила

Номер: 2ec2d01cfcbe47a5a0a697fa52bbb63b
Дата опублікування: 16.03.2023 14:31
Опис: Доброго дня. В ТЗ написано, що Учасник має поповнювати запаси туалетного паперу, рідинного мила та серветок . Чи входить вартість зазначених витратних матеріалів до ціни пропозиції, чи дані матеріали надаються Замовником. Якщо Учасник має забезпечити, то вкажіть примірну кількість даних матеріалів або кількість працюючих в організації людей (для розрахунків).
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання підтверджуємо необхідність передбачення учасником в статті Калькуляції «Миючі засоби та витратні матеріали з назвами» туалетного паперу, рідкого мила та серветок. Для орієнтовного розрахунку необхідної кількості матеріалів можна використати наступні данні щодо персоналу замовника: № Адреса приміщення Кількість туалетних кімнат Кількість персоналу 1 вул. Б.Хмельницького, 24 9 118 2 бульвар Тараса Шевченка, 26/4 6 124 3 вул. Щербаківського, 49 2 8 4 вул. Довженка,14-б 1 2 5 вул. Є.Чикаленка, 9-б 1 9 6 вул.О.Теліги,43 1 2
Дата відповіді: 16.03.2023 21:37
Відповідь надана

Перелік змін

Номер: b1db75992b4c46379d6b9ba7f924be67
Дата опублікування: 14.03.2023 16:21
Опис: Добрий день! Просимо оприлюднити перелік змін окремим файлом.
Відповідь: Доброго дня! При розгляді вимоги UA-2023-03-06-008317-a.c1 було опубліковано протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.23 №3/23, додатком до якого є порівняльна таблиця змін до тендерної документації
Дата відповіді: 15.03.2023 10:33
Відповідь надана

щодо відсутності повних даних для банківської гарантії

Номер: d48c2e26767e44d48e76d768e1ce6a11
Дата опублікування: 13.03.2023 17:48
Опис: 1. Відповідно до п.п.1 п.9 ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (!Відповідно до якої наголошую має бути оформлена Учасниками гарантія) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. ПРОСИМО вказати на титульній сторінці дату, № рішення ким затверджена ТД та в тому числі зі змінами. Для належного оформлення банківської гарантії. 2. У формі калькуляції в додатку до договору (який потрібно заповнити) ви двічі зазначаєте статті витрат Витрати амортизація спецодягу та Інші загальновиробничі операційні витрати. Яким чином вірно заповнити дану форму? Дублювати їх ? чи заповнити один раз?
Відповідь: 1) Відповідно до ч.9 п.4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року №2628 «в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Таким чином, учасник може заначити в пункті 1. Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції дату оголошення закупівлі, а саме 06.03.2023. 2) В тендерній документації наведений проект договору з додатком 2 з метою ознайомлення учасників з загальними положеннями договору, тому підпис учасника на цьому проекті свідчитиме лише про те, що погоджується з цим проектом. У зв’язку з цим, замовник пропонує не заповнювати додаток 2 до проекту договору, а відобразити структуру майбутніх витрат учасника лише в табл. 4 Додатку до тендерної документації (п.6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)
Дата відповіді: 15.03.2023 10:24