-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
1 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 900.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2023 15:45 - 23.03.2023 23:00
Відповідь надана
строк поставки послуг
Номер:
56b9660f265744c9bea3d292fca1e720
Дата опублікування:
21.03.2023 11:18
Опис:
Шановний замовник,у процесі підготовки виявлена невідповідність умов проекту договору (Додаток 3 до ТД) змісту оголошення, а саме " 5.1. Надання послуг здійснюється з ______ березня ___________________до 31 грудня 2023 року" ,а на сайті "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2023 — 31 грудня 2023".
Прошу усунути невідповідність.
Дякую за розуміння.
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідні зміни до проекту договору в тендерній документації будуть внесені протягом поточного дня.
Дата відповіді:
21.03.2023 16:46
Відповідь надана
уточнення
Номер:
2294964d69764c00a04b3ec82592f3c9
Дата опублікування:
17.03.2023 15:55
Опис:
Шановний замовник,
Прошу загальну інформацію
"Для прибирання в будинках службових приміщень є: двері та перегородки зі скла 473 кв.м; меблі 432 од. комплектів; туалетні кімнати 139,73 кв.м. " а також "Площа прибирання поверхонь в приміщеннях замовника, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, становить відповідно :
двері і перегородки зі скла – 473 кв.м.;
віконні рами – 1327,5 кв.м.
стеля – 6387,4 кв.м.;"
розписати за адресами, що необхідно для калькуляції вартості робіт персоналу .
Дякую.
Відповідь:
Шановний учасник! Надаємо адресну інформацію по об'єктам замовника
Розподіл площ, прибирання яких пов'язано з виконанням робіт на висоті понад 1,3 метри:
Б.Хмельницького,24 Т.Шевченка,26/4 Є.Чикаленка,9Б Щербаківського,49 Теліги,43 Довженка,14 Б
Стеля, кв.м 3518,8 1977,7 165,3 399,1 153,2 173,3
Віконні рами, кв.м. 950,0 228,4 24,0 73,6 31,5 20,0
Двері і перегородки зі скла, кв.м. 248,8 162,0 17,6 20,4 16,0 8,2
Площа туалетних кімнат, кв.м.
Б.Хмельницького,24 Т.Шевченка,26/4 Є.Чикаленка,9Б Щербаківського,49 Теліги,43 Довженка,14 Б
Туалетні кімнати, кв.м. 89,1 39,0 2,53 4,0 3,1 2,0
Кількість комплектів меблів, одиниць
Б.Хмельницького,24 Т.Шевченка,26/4 Є.Чикаленка,9Б Щербаківського,49 Теліги,43 Довженка,14 Б
Комплекти меблів
(одиниць) 264 121 9 18 12 8
Дата відповіді:
20.03.2023 17:56
Відповідь надана
роз'яснення
Номер:
9e0e0022a618459397750dc9713c307a
Дата опублікування:
17.03.2023 15:13
Опис:
Шановний Замовник, доводимо до вашого відома,що однією із передумов сертифікації (щодо ковід, наприклад) є вимога аудиту оргагу сертифікації до що замовників, зокрема і замовники , і постачальники повинні надати документи, які підтверджують, що вони вживають необхідних заходів з протидії COVID-19.
Чи Ви можете надати такі документи завчасно, це якщо дійсно отримувати, а не купувати сертифікати. І що будемо робити, коли надані вами документи не підійдуть оргуну сертифікації з підстав невідповідності стандартам ?
Дякую.
Відповідь:
Шановний учасник!
Замовник готовий надати інформацію на запит органу сертифікації стосовно заходів з протидії COVID-19. Надати коментарі щодо висловлених Вами припущень не вбачаємо можливим.
Дата відповіді:
17.03.2023 15:42
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
87585a3ce826489ba3e465590d43c1c3
Дата опублікування:
17.03.2023 13:29
Опис:
Чи має Замовник чинний сертифікат, який підтверджує, що система протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SІC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги до організацій? З огляду на те, що у приміщеннях замовника, в яких перебуває значна кількість персоналу та відвідувачів, здійснюватимуться послуги з прибирання залученим персоналом учасника, важливо залучити експерта з питань оцінювання та сертифікації , який надасть відповідь про можливість дотримання стандарту SІC.COVID-FREE:2020 виконавцем послуг, якщо замовником вказані стандарти не впроваджено.
Дякую
Відповідь:
Шановний учаснику!
Замовник погоджується здійснювати спільні заходи з переможцем торгів щодо заходів спрямованих на захист здоров'я персоналу та відвідувачів, проте на етапі уточнень щодо тендерної документації це не вбачається за можливе.
Дата відповіді:
17.03.2023 15:38
Відповідь надана
Об'єм робіт на висоті більш 1,3 м
Номер:
174cd604a71a4488ba6d003c06db2ab9
Дата опублікування:
17.03.2023 09:51
Опис:
Доброго дня.
Відповідаючи на вимогу, Вами зазначені права Замовника, проте відповіді щодо об'єму робіт на висоті не отримано.
Прошу надати відповідь, у якій зазначити площу прибирання об'єктів Замовника "на висоті".
Вказане є суттєвою складовою , у тому для розрахунку нормативного часу виконання робіт, оплати праці, розрахунку вартості залучення субпідрядника.
Крім того, Замовник ставить сухе пртирання дверей та віконних рам у графік на щоденне прибирання, а миття підвіконня - раз на тиджень.
Тому вказаний об'єм робіт, а саме - площу виконання робіт на висоті чи "верхолазних робіт" необхідно зазначити завчасно та надати змогу усім учасникам приймати участь у тендері, а не лише тим які вже виконували відповідні роботи Замовнику протягом останніх 2- х років та мають відповідні декларації і належним чином розуміють об'єм робіт.
Відповідь:
Доброго дня!
Площа прибирання поверхонь в приміщеннях замовника, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, становить відповідно :
двері і перегородки зі скла – 473 кв.м.;
віконні рами – 1327,5 кв.м.
стеля – 6387,4 кв.м.;
Дякуємо за питання
Дата відповіді:
17.03.2023 15:32
Відповідь надана
щодо надання мила
Номер:
2ec2d01cfcbe47a5a0a697fa52bbb63b
Дата опублікування:
16.03.2023 14:31
Опис:
Доброго дня. В ТЗ написано, що Учасник має поповнювати запаси туалетного паперу, рідинного мила та серветок . Чи входить вартість зазначених витратних матеріалів до ціни пропозиції, чи дані матеріали надаються Замовником. Якщо Учасник має забезпечити, то вкажіть примірну кількість даних матеріалів або кількість працюючих в організації людей (для розрахунків).
Відповідь:
Шановний учаснику!
На Ваше питання підтверджуємо необхідність передбачення учасником в статті Калькуляції «Миючі засоби та витратні матеріали з назвами» туалетного паперу, рідкого мила та серветок. Для орієнтовного розрахунку необхідної кількості матеріалів можна використати наступні данні щодо персоналу замовника:
№ Адреса приміщення Кількість туалетних кімнат Кількість персоналу
1 вул. Б.Хмельницького, 24 9 118
2 бульвар Тараса Шевченка, 26/4 6 124
3 вул. Щербаківського, 49 2 8
4 вул. Довженка,14-б 1 2
5 вул. Є.Чикаленка, 9-б 1 9
6 вул.О.Теліги,43 1 2
Дата відповіді:
16.03.2023 21:37
Відповідь надана
Перелік змін
Номер:
b1db75992b4c46379d6b9ba7f924be67
Дата опублікування:
14.03.2023 16:21
Опис:
Добрий день! Просимо оприлюднити перелік змін окремим файлом.
Відповідь:
Доброго дня! При розгляді вимоги UA-2023-03-06-008317-a.c1 було опубліковано протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.23 №3/23, додатком до якого є порівняльна таблиця змін до тендерної документації
Дата відповіді:
15.03.2023 10:33
Відповідь надана
щодо відсутності повних даних для банківської гарантії
Номер:
d48c2e26767e44d48e76d768e1ce6a11
Дата опублікування:
13.03.2023 17:48
Опис:
1. Відповідно до п.п.1 п.9 ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (!Відповідно до якої наголошую має бути оформлена Учасниками гарантія) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація.
ПРОСИМО вказати на титульній сторінці дату, № рішення ким затверджена ТД та в тому числі зі змінами. Для належного оформлення банківської гарантії.
2. У формі калькуляції в додатку до договору (який потрібно заповнити) ви двічі зазначаєте статті витрат Витрати амортизація спецодягу та Інші загальновиробничі операційні витрати. Яким чином вірно заповнити дану форму? Дублювати їх ? чи заповнити один раз?
Відповідь:
1) Відповідно до ч.9 п.4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року №2628 «в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Таким чином, учасник може заначити в пункті 1. Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції дату оголошення закупівлі, а саме 06.03.2023.
2) В тендерній документації наведений проект договору з додатком 2 з метою ознайомлення учасників з загальними положеннями договору, тому підпис учасника на цьому проекті свідчитиме лише про те, що погоджується з цим проектом. У зв’язку з цим, замовник пропонує не заповнювати додаток 2 до проекту договору, а відобразити структуру майбутніх витрат учасника лише в табл. 4 Додатку до тендерної документації (п.6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)
Дата відповіді:
15.03.2023 10:24