-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
1 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 900.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2023 15:45 - 23.03.2023 23:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
186673cb1a704a8fa351ad45b7127bb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.c8
Назва:
Скарга
Скарга:
Порушення норм чинного законодавства, неправомірний акцепт
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-03-06-008317-a (1).pdf 10.05.2023 16:54
- 52. Калькуляція витрат.pdf 10.05.2023 16:54
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.05.2023 00:03
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення ТОВ "І Н В А Й Т" переможцем
Номер:
83cacfe1508642eb818eb1aca17c1f65
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.b7
Назва:
Неправомірне визначення ТОВ "І Н В А Й Т" переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до повного тексту рішення №5278-р/пк-пз від 24.04.2023 року Замовник не має права звертатись до учасника щодо виправлення калькуляції витрат по наданню послуг оскільки це є частиною технічної специфікації. Дана інформація чітко визначення АМКУ на стор.8 такого рішння.
А тому, просимо скасувати своє рішення щодо визначення ТОВ "ІНВАЙТ" Переможцем та діяти в цій частині згідно норм чинного законодавства. В іншому випадку, з метою захисту своїх прав, змушені знову будемо звертатись до АМКУ з відповідною скаргою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2023 15:39
Вирішення:
Шановний Учасник.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи зі змісту вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вимога ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-03-06-008317-a.b7 не відповідає умовам п.43 Особливостей, оскільки вимога ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», як учасника процедури закупівлі, , тендерна пропозиція якого відхилена, не містить запиту на додаткову інформацію про причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно, керуючись нормами Особливостей, замовник не зобов’язаний надати такому учаснику відповідь.
Разом з тим, розглянувши оприлюднену Вимогу, Замовник надає додаткову інформацію щодо поставлених питань.
Калькуляція витрат по наданню послуг з прибирання є розрахунком складових частин пропозиції Учасника, в якому можуть бути виправлені невідповідності на вимогу Замовника.
Враховуючи викладене, підстав для скасування рішення Замовника не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Порушення норм чинного законодавства, неправомірний акцепт
Номер:
f3b0ae12d709423b913e9a21437df68e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.c6
Назва:
Порушення норм чинного законодавства, неправомірний акцепт
Скарга:
Детально в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-03-06-008317-a.pdf 12.04.2023 16:11
- 20. Сертифікат кіль завірений.pdf 12.04.2023 16:11
- 48. Розрахунки.pdf 12.04.2023 16:11
- 21. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи KIEHL.pdf 12.04.2023 16:11
- Рішення від 14.04.2023 № 4773.pdf 14.04.2023 13:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2023 № 5278.pdf 25.04.2023 16:29
- Рішення від 24.04.2023 № 5278.pdf 27.04.2023 12:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2023 17:09
Дата розгляду скарги:
24.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2023 13:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2023 12:32
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2023 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасовано рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІН ТОН» (ЄДРПОУ 44870134)
Скарга
Скасована
Порушення норм чинного законодавства, неправомірний акцепт
Номер:
e8c172b796dc41bf88e4c1aea02616fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.c5
Назва:
Порушення норм чинного законодавства, неправомірний акцепт
Скарга:
Детально в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- 20. Сертифікат кіль завірений.pdf 12.04.2023 15:40
- 48. Розрахунки.pdf 12.04.2023 15:40
- 21. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи KIEHL.pdf 12.04.2023 15:40
- Скарга_UA-2023-03-06-008317-a.pdf 12.04.2023 15:40
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.04.2023 16:09
Вимога
Є відповідь
Неправомірний акцепт ТОВ "КЛІН ТОН"
Номер:
1771dce59ad3498b895442934c9f2ab8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.c4
Назва:
Неправомірний акцепт ТОВ "КЛІН ТОН"
Вимога:
Шановний Замовнику!
1. Відповідно до пп.5.2.6. п.5 р.ІІІ тендерної документації учасники повинні надати чинні документи на відповідних працівників Учасника, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ до надання послуг, які є предметом закупівлі, про навчання та/або перевірку знань Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) (для особи, яка буде залучена до робіт на висоті).
Відповідно до наданої довідки №ШРДА/29 від 05.04.2023 року, згідно якої навчання та/або перевірку знань Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) пройшли Шевченко Олександр Васильович – столяр та Мороз Олександр Петрович – інженер з охорони праці.
Тобто, даним документом ТОВ «КЛІН ТОН» засвідчив, що одна з цих осіб БУДЕ ЗАЛУЧЕНА ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ , ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Натомість, надана Калькуляція витрат по наданню послуг з прибирання приміщень Замовника відповідно до Табл.4 Додатку №2 НЕ МІСТИТЬ інформацію про залучення такого персоналу як столяр чи інженер з охорони праці.
Тобто, надана учасником калькуляція витрат по наданню послуг з прибирання приміщень Замовника не відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі пп.5.2.6. п.5 р.ІІІ тендерної документації Замовника.
Окремо наголошуємо, що згідно діючої практики антимонопольного комітету редагування таких розрахунків є невідповідністю технічному завданню в тому числі та не може бути надана у якості усунення невідповідностей в період годин.
2. Згідно з п.6 р.ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Запропоновані учасником послуги повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації.
ТОВ «КЛІН ТОН» надало у складі своєї пропозиції №ШРДА/12 від 21.03.2023 року міститься довідка, згідно якості у таблиці калькуляція витрат по наданню послуг з прибирання міститься перелік засобів з позначкою «або еквівалент», де таке формулювання є порушенням та невідповідністю технічному завданню Замовника з наступних причин:
- всі миючі та дезінфікуючі засоби, які будуть використовуватись замовником при наданні послуг повинні мати сертифікати, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів. В складі своєї пропозиції учасник має надати копії таких сертифікатів завірені уповноваженою особою.
Тобто, незрозуміло чи мають засоби під формулюванням «еквівалент» сертифікати, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів. «Або еквівалент» не є формулюванням для визначення відповідності в рамках даної процедури закупівлі. Даної позиції притримується і антимонопольний комітет України, це є 100% порушенням та невідповідністю технічному завданню
- копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо дозволу на використання дезінфікуючих та миючих засобів, які будуть використовуватися для виконання умов договору мають відповідати зазначеним у калькуляції миючим засобам.
Аналогічно, визначення «еквівалент» та ненадання документів на такий незрозумілий еквівалент Є ГРУБИМ порушенням тендерної документації
3. Відповідно до дод.2 до тендерної документації всі миючі та дезінфікуючі засоби, які будуть використовуватись замовником при наданні послуг повинні мати сертифікати, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів. В складі своєї пропозиції учасник має надати копії таких сертифікатів завірені уповноваженою особою.
В наданій учасником калькуляції міститься засіб KIEHL Clarida Sani Засіб для чищення санітарних приміщень. Натомість, сертифікат відповідності на такий засіб НЕ НАДАНО. В складі тендерної пропозиції учасника міститься сертифікат відповідності від 28.10.2022 року в якому наявний засіб Clarida ЕСО Sani Засіб для чищення санітарних приміщень. Окремо, засобу Clarida Sani в такому сертифікаті немає. Іншого сертифікату відповідності на засіб KIEHL Clarida Sani Засіб для чищення санітарних приміщень не надано. Отже, з урахуванням зазначено, через відсутність технічного документу у складі тендерної пропозиції учасника такий повинен негайно бути відхилений Замовником.
4.Окремо зазначаємо, що засіб KIEHL Kiehl-RapiDes засіб для чищення та дезінфекції згідно сертифікату відповідності призначений для підприємств харчової промисловості та громадського харчування, що не відповідає технічному завданню Замовника, де такий повинен використовуватись для прибирання в будинках службових приміщень: двері та перегородки зі скла 473 кв.м; меблі 432 од. комплектів; туалетні кімнати 139,73 кв.м.
Окрім цього, даний перелік зауважень не є виключним, але цілком достатнім для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛІН ТОН». Просимо винести відповідне рішення, а інакше нами буде подано скаргу до АМКУ з м етою захисту своїх прав та проведення процедури закупівлі на рівних та законних підставах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2023 12:46
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На Ваші зауваження повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пп.5.2.6. п.5 р.ІІІ тендерної документації учасник ТОВ «КЛІН ТОН» подав довідку про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід (вих №ШРДА/29 від 10.03.2023р.). В порядку виправлення невідповідностей в документах пропозиції учасник ТОВ «КЛІН ТОН» пояснив, яких саме працівників передбачається залучати до виконання робіт на висоті (вих №ШРДА/29 від 05.04.2023р.).
Таким чином, учасник ТОВ «КЛІН ТОН» підтвердив наявність в своєму штаті кваліфікованого персоналу, який буде залучений до виконання послуг, які є предметом закупівлі.
2. Згідно з п.6 р.ІІІ тендерної документації ТОВ «КЛІН ТОН» надало у складі своєї пропозиції №ШРДА/12 від 21.03.2023р. подало довідку, згідно якої у таблиці калькуляція витрат по наданню послуг з прибирання міститься перелік назв миючих засобів з фразою «або еквівалент». На всі миючі засоби було надано сертифікати, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Разом з тим, вимога подавати сертифікати на еквівалентні, не поіменовані в складі пропозиції засоби, в тендерній документації не міститься.
3. Засоби компанії KIEHL Clarida Sani та Clarida eco Sani відносяться до однієї групи засобів з однаковою сферою застосування – чищення санітарних приміщень. Обидва засоби широко поширені на ринку та мають відповідні сертифікати, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Таким чином, пропуск літер «eco» в назві засобу KIEHL Clarida eco Sani вважаємо формальною помилкою, яка має суттєвого значення.
4. Засіб KIEHL Kiehl-RapiDes засіб для чищення та дезінфекції має сертифікат відповідності призначений для підприємств харчової промисловості та громадського харчування, що перевищує вимоги для офісних приміщень замовника.
Враховуючи вищезазначене, наданий перелік зауважень не є достатнім для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛІН ТОН».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність ТД
Номер:
7368bb1dafa04feca87d90b3dd1ff763
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.a3
Назва:
невідповідність ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Повідомляю про невідповідність умови Тендерної Документації
Копію діючого на дату подання дозволу на верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту або декларацію на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстровану у відповідному територіальному органі Держпраці а також зобов’язання учасника оформити відповідні дозволи на верхолазні роботи на всі об’єкти замовника у разі визначення учасника переможцем відкритих торгів з особливостями
предмету закупівлі, а саме
вул. Б.Хмельницького, 24 - 6 поверхів - 3518,8 кв.м
бульвар Тараса Шевченка, 26/4 - 5 поверхів - 1977,7 кв.м;
вул. Щербаківського, 49 - 1 поверх – 399,1 кв.м,
вул. Довженка,14-б - 1 поверх – 173,3 кв.м;
вул. Є.Чикаленка, 9-б - 1 поверх – 165,3 кв.м.
вул.О.Теліги,43 – 1 поверх – 153,2 кв.м.
Зазначене потребує змін в частині вказівки об'єму послуг на висоті або виключенню вимоги щодо декларації.
Вимоги щодо Сертифікації послуг виконавця повинні також бути обгрунтованими та пов'язаними з предметом закупівлі. Предметом закупівлі є надання послуг на об’єктах замовника, тоді як відповідна сертифікація здійснюється відповідно за місцем реєстрації та поточної діяльності учасника.
Відповідно круг учасників, які можуть надати відповідні чинні сертифікати є обмеженим. Можливість виконати дану вимогу належним чином є виключно у учасника, який вже надає чи надавав послуги у минулому році.
Крім того, система протидії COVID-19 сертифікату SIC. COVID-FREE:2020 втратила чинність, відповідна сертифікація не проводиться.
Додатково –виконання зазначених стандартів при наданні послуг , що є предметом закупівлі нерозривно пов’язано з дотриманням відповідних стандартів Замовником на відповідних адресах, що знаходяться у його користуванні. Отже, Замовник для обґрунтування пов’язанності вимог про сертифікацію послуг з предметом закупівлю повинен сам мати (отримати відповідні Сертифікати). У іншому випадку наявність Сертифікату у Учасника (Виконавця) жодним чином не пов’язано з предметом закупівлі.
Вимога про надання Фото працівників у спецодязі (мінімум 5 фото) чоловіка або жінки на листі формату А4 підлягає виключенню, так як умова про незмінність працівників протягом дії договору відсутня (працівники на фото відрізнятимуться від працівників що виконуватимуть послуги) . також розповсюдження фото осіб на сайті потребує відповідної згоди, що ставить учасника в залежність від третіх осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2023 15:05
Вирішення:
Шановний учасник!
Стосовно Ваших вимог вважаємо за необхідне пояснити наступне:
1) Додатком 2 до тендерної документації передбачено виконання таких видів робіт з прибирання приміщень замовника, як обмітання пилу на стелях, вологе протирання стін, миття з двох сторін дверей та перегородок зі скла, протирання віконних рам, тощо. Не зважаючи на об’єми таких робіт в приміщеннях замовника, вважаємо, що потенційний виконавець цих послуг має відповідати вимогам законодавства щодо організації зазначених небезпечних робіт на висоті понад 1.3 метра. З цією метою до тендерної документації включена вимога надання учасником копії декларації на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстровану у відповідному територіальному органі Держпраці. Наголошуємо, що замовник не вимагає, щоб зазначена декларація учасника містила посилання на адреси приміщень замовника. Відтак жодного обмеження кола учасників, які відповідають зазначеному критерію не вбачається. В цій частині Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхиляється.
2) Стосовно сертифікатів передбачених п.п.11)-14) п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції роз’яснюємо, що відповідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Всі сертифікати, що вимагаються замовником безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі, а саме - прибиранням приміщень замовника, в яких перебуває значна кількість персоналу та відвідувачів. Наявність зазначених сертифікатів у учасника підтверджує його спроможність забезпечити відповідну якість та безпеку послуг для персоналу замовника. Зважаючи на те, що процедури отримання відповідних сертифікатів є доступними для всіх бажаючих, жодних обмежень, які б потенційно зменшили кількість можливих учасників не створено. В цій частині Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхиляється.
3) Фото працівників в спецодязі замовнику необхідно для перевірки наявності та зовнішнього вигляду спецодягу у працівників учасника, при цьому жодних вимог щодо персоніфікації, незмінності протягом дії договору таких працівників, тендерною документацією не встановлюється. Замовник погоджується на знеособлений вигляд таких фото або використання манекенів. В цій частині Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхиляється.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2023 00:01
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
dd537c2c6c7c4a4da1a62b1b59aad4bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Щодо вимоги "зміст калькуляції повинен відповідати вимогам технічного завдання, з метою чого учасник повинен здійснити огляд об’єктів відповідно до технічного завдання до дати звернення за роз’ясненнями по даній закупівлі, та надати у складі тендерної пропозиції документ, підписаний уповноваженою особою учасника та замовника".
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як дана вимога не залежить лише від Учасника. На даний час є ряд рішень АМКУ, які дану вимогу визнають дискримінаційною. Окрім того, чому Ви обмежуєте строки огляду об'єкта до дати звернення за роз'ясненнями? Що це за дата така? Не чітко написана і розмита вимога тендерної документації! І який документ, підписаний уповноваженою особою учасника та замовника, надати у складі пропозиції? Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики об'єкта має бути в повному обсязі визначена та описана в складі ТД. З незалежних від учасника підстав замовником може бути не підписано зазначений "документ про огляд", що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c щодо такої самої вимоги говорить про те, що вимогу огляду об’єктів замовника варто оскаржувати та розраховувати на позитивне рішення, адже така умова тендерної документації може звузити коло учасників.
Приберіть дану вимогу і свідомо або не свідомо (сподіваємось) не обмежуйте коло потенційних учасників закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2023 22:19
Вирішення:
Вимогу задоволено, внесенно зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e83ee40df18049f3bd9bb8ce61f6d7fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-008317-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! У Тендерній документації є ряд невідповідностей які потрібно усунути та дискримінаційних і некоректних вимог.
1. Щодо вимоги «Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628» повідомляємо наступне.
- Відповідно до п.п.1 п.9 ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (!Відповідно до якої наголошую має бути оформлена Учасниками гарантія) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Натомість Учасники не мають змоги надати у гарантії таку інформацію, так як Замовником не зазначена дана інформація ні на титулці ні в іншому місці в тендерній документації.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. Щодо вимоги «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» та «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90-та робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-підтвердження. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій».
- Вважаємо дану вимогу не коректною та не законною, так як 14.02.2023 набув чинності Закон України “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні“. Таким чином затверджено Указ Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб (тобто до 20 травня 2023 року). І робочі дні до 20 травня будуть рахуватися відповідно до Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», тобто будуть рахуватися без перенесення святкових днів та днів, у які робота не проводиться. А після 20 травня ми не знаємо що ще буде. Можливо воєнний стан продовжуватися не буде і тоді святкові та не робочі дні будуть переноситися. Окрім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не 90 робочих днів. Тобто Ви порушуєте законодавство.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Щодо вимоги ТД надати «декларацію на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстровану у відповідному територіальному органі Держпраці (у декларації має бути зазначено місцем виконання робіт місце знаходження усіх об’єктів замовника, де надаються послуги, які є предметом закупівлі згідно додатку 2 до тендерної документації Тобто надати саме адресну декларацію!!!
- Вважвємо дану вимогу незаконною та такою, що порушує права Учасника та обмежує коло осіб, так як ця умова не зовсім залежна від Учасника. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України, відповідні органи,, які надають дану декларацію надають її не протягом 10 днів, а протягом місяця. Доцільно було б просити дану Декларацію на Виконавця, так як вона надається за 5 днів до початку виконання верхолазних робіт, а в Учасника просити Декларації на інші адреси (де він виконував аналогічні роботи) та гарантійного листа, що в разі перемоги в закупівлі отримає Декларацію на всі адреси Замовника. Тим паче, в графі «підстава» потрібно вказувати «тендер». А після перемоги потрібно отримувати заново всі декларації і вказувати підставу «договір». Окрім того є Учасники, у яких у Декларації вказано, що місцем надання послуг є територія України, на об'єктах замовників на підставі укладених договорів, яка і буде законною підставою для виконання зазначених робіт. Просимо передивитись дану вимогу і юридично грамотно вимагати надання в ТД документів. У разі відмови, будемо оскаржувати ТД до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення УО про зміни в ТД.docx 13.03.2023 17:15
Дата подачі:
10.03.2023 16:30
Вирішення:
вимогу задоволено, внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено