-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПГВ 23П-024_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Технічне переоснащення газопроводу «УКПГ Березівка - УКПГ Опішня» з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська область, Котелевський район, Харківська область, Краснокутський район))
Торги не відбулися
4 485 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 89 710.00 UAH
мін. крок: 2% або 89 710.00 UAH
Період уточнення:
02.03.2023 11:01 - 17.03.2023 00:00
Відповідь надана
Про надання дозволів та ліцензій
Номер:
3adb55cf0bbe48b89aa961450d1e9cd6
Дата опублікування:
16.03.2023 14:13
Опис:
П. 4.6 Проєкту договору (Додаток №4) вимагається надання Підрядником Замовнику копій:
4.6.1. Дозволів на виконання робіт та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, ліцензій, що надають право на виконання будівельних робіт.
Просимо Вас надати вичерпний перелік дозволів та ліцензій, які вимагаються від Підрядника.
Відповідь:
Весь перелік ліцензій та дозволів зазначений в Тендерній
документації до процедури даної закупівлі
Дата відповіді:
17.03.2023 12:16
Відповідь надана
Щодо строку виконання робіт
Номер:
6e57a67b0f5b4a7da9fe0899b3f5fb64
Дата опублікування:
16.03.2023 12:42
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Згідно з п. 4.1 Розділу І Тендерної документації та у відповідності з Розділом 2 Проєкту договору (Додаток №4) визначено строк надання послуг, виконання робіт - протягом 95 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика.
Додатком 9 «Проектна документація» встановлено тривалість будівництва – 3 місяці.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів» тривалість будівництва – це відрізок часу від початку виконання будівельних робіт до їх завершення, визначений згідно з вимогами ДБН А.3.1-5. Тобто строк виготовлення (придбання) та постачання обладнання не входить у тривалість будівництва.
Проектом договору передбачені будівельно-монтажні роботи та пусконалагоджувальні роботи з укомплектуванням необхідним устаткуванням.
Зважаючи на воєнний стан та інші зумовлені російською військовою агресією фактори, виробники та постачальники окремого обладнання та комплектуючих пропонують постачання товарів на умовах – до 90 календарних днів.
Беручи до уваги вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо встановити строк виконання робіт – не менше 180 днів та внести відповідні зміни до Тендерної документації і Проєкту договору.
Відповідь:
Добрий день, Шановний учасник. Згідно Тендерної документації пункт 2.2. строк
виконання робіт – не більше ніж 95 календарних днів з дати передачі будівельного
майданчика.
Пунктом 3.1. передбачено наступне:
3.1. Замовник передає за Актом здачі-прийняття Підряднику на період виконання робіт і
до їх закінчення:
– будівельний майданчик разом з усіма необхідними для користування ним
документами у визначений термін згідно листа Замовника;
– проектно-кошторисну документацію.
У зв’язку з виробничою необхідністю у виконанні
вищезазначених робіт в найкоротший термін, Замовник не має можливості
продовження строку виконання робіт.»
Дата відповіді:
17.03.2023 12:15
Відповідь надана
Щодо кошторисних розрахунків
Номер:
66a914e323f94d768933853941e89db8
Дата опублікування:
16.03.2023 10:39
Опис:
Шановний замовнику, просимо уточнити - кошторисні розрахунки подаються виключно учасником, якого оголошено Переможцем?
Ви підтверджуєте, що учасники на етапі подання пропозицій (до заквнчення строку подання тендерних пропозицій) не мають завантажувати кошторисні розрахунки?
Відповідь:
Шановний Учасник, вимога про надання кошторисних розрахунків зазначена в п.10 Додатку
№2.2 до тендерної документації і обов’язкова для завантаження виключно учасником-переможцем.
Дата відповіді:
16.03.2023 13:32
Відповідь надана
Щодо продовження строку подання тендерних пропозицій
Номер:
5c382f1e76f147f79006336f2c58d6af
Дата опублікування:
15.03.2023 21:14
Опис:
Шановний замовнику! У зв'язку з великою кількістю повітряних тривог останніми днями та масованим обстрілом в ніч з 08.03 на 09.03, в нашої компанії була відсутня можливість ретельно вивчити технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з метою оцінки можливості та доцільності участі у закупівлі. Просимо розглянути можливість продовження строку подання тендерних пропозицій та внесення відповідних змін до ТД.
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник. Закупівля ПГВ 23П-024_ ДК 021:2015 - 45220000-5
Інженерні та будівельні роботи (Технічне переоснащення газопроводу «УКПГ Березівка -
УКПГ Опішня» з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози
виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська область,
Котелевський район, Харківська область, Краснокутський район)) оприлюднена в системі
02.03.2023р. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (з урахуванням внесених змін
від 13.03.2023) - до 15:00 годин 20.03.2023 року. Тобто, для підготовки та подання
тендерних пропозиції відведено 18 календарних днів.
У зв’язку з виробничою необхідністю у виконанні вищезазначених робіт в
найкоротший термін, Замовник не має можливості подальшого продовження строку
подання тендерних пропозицій
Дата відповіді:
16.03.2023 10:35
Відповідь надана
Переможець вже визначений
Номер:
c3614eee3a0a4ed886cb0cdd159bea96
Дата опублікування:
10.03.2023 19:06
Опис:
Шановний Замовнику, надайте будь ласка відповідь, яким чином ви збираєтесь провести дану Закупівлю не порушивши основні принципи здійснення закупівель?
А саме:
• добросовісна конкуренція,
• економія і ефективність,
• відкритість та прозорість,
• рівне ставлення до учасників,
• об’єктивність та неупередженість визначення переможця,
• не допущення корупційних дій та зловживань.
В складі тендерної документації Вами була надана проєктна документація на влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення розробником якої є ТОВ "УКРТАНСЗВ'ЯЗОК". Дана проєктна організація несподівано виявилася також ЄДИМИМ офіційними виробником та постачальником обладнання, передбаченого проєктною документацією, яке на даний час не має аналогів в нашій країні!!!!! На наш запит ТОВ "УКРТАНСЗВ'ЯЗОК надало комерційну пропозицію на виготовлення та постачання обладнання вартість такого склала 5.5 млн.!!! Що майже на 1 млн. більше ніж сама закупівля!!!! І це тільки обладнання без врахування всіх інших витрат. Проаналізувавши більш детально історію участі в закупівлях учасника ТОВ "УКРТАНСЗВ'ЯЗОК, з'ясувалося, що вони є також підрядною організацією, яка може виконати даний вид робіт. Тобто стає зрозумілим, що ТОВ "УКРТАНСЗВ'ЯЗОК, жодним чином не дасть конкурентну цінову пропозицію іншим учасникам торгів. Що робить їх повними МОНОПОЛІСТАМИ в сфері влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення.
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, яким чином дану закупівлю можно ідентифікувати як чесну та прозору, якщо був порушений один із основних принципів добросовісна конкуренція! Та як бути в цій ситуації всім іншим учасникам, які бажають на рівних умовах взяти участь в даних торгах?
Відповідь:
Добрий день. До Тендерної документації додано файл у форматі Excel «Обґрунтування очікуваної вартості».
Відповідно до Порядку здійснення закупівель робіт та послуг на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні, затвердженого Наказом АТ «Укргазвидобування» №509 від 24.10.2022р., очікувана вартість розрахована методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Для розрахунку очікуваної вартості всі ціни приведені до єдиних умов.
З огляду на набирання чинності постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 та можливість укладання договору за результатами проведення закупівлі, до участі в якій подану одну пропозицію та з метою уникнення завищення ціни, Замовник визначив очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною пропозицією.
При цьому Замовником було враховано специфіку предмета закупівлі з дотриманням
закріплених принципів відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Якраз з метою максимальної економії та добросовісної конкуренції, під час аналізу ринку з метою розрахунку очікуваної вартості Замовником були надані технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі без посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Замовник не володіє інформацією, на якому обладнанні виробник та/або виконавець аналогічних предмету закупівлі робіт, який дав найнижчу цінову пропозицію під час аналізу ринку, планує виконати ці роботи – на обладнанні, що передбачене проектною документацією, чи на еквівалентному обладнанні. З метою максимальної економії коштів підприємства було прийнято рішення визначити очікувану вартість закупівлі за найменшою ціновою пропозицією. У випадку відсутності учасників у цій закупівлі у зв’язку із заниженою очікуваною вартістю, Замовником буде повторно проведено аналіз ринку.
Також повідомляємо, що згідно зі ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» всі посилання на
конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва містять вираз "або еквівалент". Замовником враховано вказану вимогу у Тендерній документації і надано право потенційним учасникам виконувати роботи як на обладнанні, передбаченому проектною документацією, так і надати тендерну пропозицію з використанням іншого сертифікованого обладнання (еквіваленту).
Що стосується виробника обладнання, передбаченого проектною документацією, і
наданої ним комерційної пропозиції на Ваш запит, керуючись принципами і засадами Господарського кодексу України, Замовник не має права втручатися у господарську діяльність та господарські відносини суб’єктів господарювання
Дата відповіді:
13.03.2023 12:02
Відповідь надана
Щодо уточнення вимог
Номер:
6eba88d142f54fbb967cd6347fc1d733
Дата опублікування:
09.03.2023 15:15
Опис:
Вимоги до проектування та будівництва (монтування/модернізації/технічного переоснащення/реконструкції/капітального ремонту) автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій (НС) та оповіщення населення регламентовані Державними будівельними нормами ДБН В.2.5-76:2014 Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, затвердженими наказом Мінрегіонбуду від 27.01.2014 №29.
Чи потрібно станом на сьогоднішній день отримувати дозвіл Державної інспекції архітектури та містобудування (колишня ДАБІ) на виконання будівельних робіт з технічного переоснащення газопроводу «УКПГ Березівка - УКПГ Опішня» з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська область, Котелевський район, Харківська область, Краснокутський район)?
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання, інформуємо.
П. 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» регламентовано, що улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, не потребує документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
Отже відсутня потреба отримувати дозвіл Державної інспекції архітектури та містобудування (колишня ДАБІ) на виконання будівельних робіт з технічного переоснащення газопроводу «УКПГ Березівка - УКПГ Опішня» з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська область, Котелевський район, Харківська область, Краснокутський район)
Дата відповіді:
10.03.2023 12:20
Відповідь надана
Щодо строків прийому пропозицій
Номер:
b9a4f4503148470e9b9a25c5775dbf4f
Дата опублікування:
09.03.2023 14:26
Опис:
Шановний замовник! У зв’язку з масованим ракетним ударом російської федерації по об‘єктах критичної інфраструктури України в ніч з 08.03.23 на 09.03.23 деякі міста, у тому числі місто Харків, залишаються на цей час без електропостачання, мобільного зв’язку, доступу до інтернету тощо. Ці обставини роблять неможливим підготовку тендерної пропозиції в повному обсягу для участі в тендерній закупівлі. Просимо розглянути можливість внесення змін в тендерну документацію щодо збільшення строку прийому пропозицій на 3-5 календарних днів. Дякуємо
Відповідь:
Добрий день. Замовником розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
10.03.2023 12:19
Відповідь надана
Уточнення вимог
Номер:
83d01fd5fb244d90813e05d93550b536
Дата опублікування:
09.03.2023 14:18
Опис:
Добрий день. У Додатку № 1 до технічних вимог є вимога щодо монтажу програмно-апаратного комплексу. У проектній документації (Додаток 9) є тільки його децімальний номер. Отже із проектної документації не зрозуміло, який обсяг монтажних робіт щодо програмно-апаратного комплексу потрібно зробити. Просимо внести відповідні зміни у ТД.
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання, інформуємо.
Тендерна документація містить детальну інформацію щодо обсягів робіт та необхідного устаткування. Вказана інформація зазначена в Додатку №1 до Технічних вимог «Відомість обсягів робіт», Додатку №2 до Технічних вимог «Відомість устаткування підрядника» та Додатку №3 до Технічних вимог «Нульовий кошторис», в яких передбачено зокрема і обсяг монтажних робіт щодо програмно-апаратного комплексу.
Також вимоги до проектування та монтування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення і їх складових, викладені у ДБН В.2.5-76:2014 Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, затвердженими наказом Мінрегіонбуду від 27.01.2014.
А в Додатку № 9 ТОМ 1 Робочий проект та ТОМ 2 Робочі креслення міститься необхідна технічна інформація, що стосується розміщення програмно-апаратного комплексу
Дата відповіді:
10.03.2023 12:18
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
3391b820125d4f94bc7012cac23aadeb
Дата опублікування:
08.03.2023 16:43
Опис:
Шановний замовник, при встановленні критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Ви не скористались своїм правом визначити аналогічним договір із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник". Проте в своїй тендерній документації Ви на власний розсуд конкретизуєте, що саме ви будете вважати аналогічним договором ( досвідом виконання аналогічних робіт) та ігноруєте той факт, що проектна документація, що надана Вами (додаток №9 до ТД) таки містить посилання на необхідність здійснення робіт протипожежного призначення. Попри це, ви не зазначаєте ці роботи як аналогічні у своєму визначенні. (Аналогічний договір – це договір предметом якого є будівництво та/або модернізація та/або технічне переоснащення та/або реконструкція та/або капітальний ремонт систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення про небезпеку згідно з яким учасником виконувались роботи/надавались послуги з постачання обладнання, виконувались будівельні роботи, пусконалагоджувальні роботи, монтаж устаткування)
Звертаємо вашу увагу, що згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі" від 15.04.2020 №708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2018р №1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Також слід зазначити, що Закупівельне законодавство не дає визначення поняття «аналогічний договір».
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ від 25.12.2015 року (далі - Закон) закріплює одним з принципів здійснення публічних закупівель недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дискримінаційними можна вважати вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованих на те причин.
Ми вважаємо, що наведене Вами визначення поняття "аналогічний договір" є
не повним та дуже конкретизованим, через що прийняти участь у цій закупівлі зможе лише обмежене коло учасників, які мають саме такі аналогічні договори, які підпадають під надане вами визначення, що є суб'єктивним. Ми як підприємство, що багато років займається протипожежною безпекою, а також багато інших потенційних учасників не зможуть взяти участь у даній закупівлі.
Влаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення разом з системами протипожежного захисту є важливими та необхідними елементами системи безпеки будівель.
Враховуючи вище викладене та з метою не створення дискримінаційних умов для учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції:
Аналогічний договір – це договір предметом якого є будівництво та/або модернізація та/або технічне переоснащення та/або реконструкція та/або капітальний ремонт та/або установка систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення про небезпеку та/або системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та/або системи пожежної автоматики та/або системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі та/або передавання тривожних сповіщень на об'єкті, згідно з яким учасником виконувались роботи/надавались послуги з постачання обладнання, виконувались будівельні роботи, будівельно-монтажні роботи, пусконалагоджувальні роботи, монтаж устаткування.
У разі не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Добрий день. У відповідь на Ваше питання, інформуємо.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Беручи до уваги викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Предметом закупівлі UA-2023-03-02-003299-a є Технічне переоснащення газопроводу «УКПГ Березівка - УКПГ Опішня» з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська область, Котелевський район, Харківська область, Краснокутський район), код в Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи.
Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій
та оповіщення населення проектуються та створюються на підставі Державних будівельник норм ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення», що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 29, в той час як системи протипожежного захисту згідно з Державними будівельними нормами ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.11.2014 № 312
Відповідно до п. 6.1.3 ДБН В.2.5-76:2014 системи автоматичного пожежогасіння та системи автоматичної пожежної сигналізації не входять до суміжних з системою раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення систем.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно зі ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" - це окремий вид господарської діяльності, який потребує наявності відповідної ліцензії.
Враховуючи вищенаведене та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вимога Тендерної документації щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – договору, предметом якого є будівництво та/або модернізація та/або технічне переоснащення та/або реконструкція та/або капітальний ремонт систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення про небезпеку згідно з яким учасником виконувались роботи/надавались послуги з постачання обладнання, виконувались будівельні роботи, пусконалагоджувальні роботи, монтаж устаткування, є цілком обґрунтованою і законною і не може бути змінена або виключена із Тендерної документації
Дата відповіді:
10.03.2023 12:16