-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5, за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.
Завершена
3 824 479.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 122.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 122.40 UAH
Період уточнення:
01.03.2023 22:37 - 08.03.2023 00:00
Відповідь надана
Дверні блоки
Номер:
7b436255569b47de8b43a7f7052a7309
Дата опублікування:
07.03.2023 14:26
Опис:
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, на робочих кресленнях 22-07-АР Специфікація елементів заповнення віконних та дверних прорізів, аркуш 6 - дверні блоки Д-1,Д-2,Д-3, Д-4 передбачено виконувати із Склопластика, а в додатку 3 тендерної документації в переліку обсягів виконання робіт, Розділ 3 Двері - вказано Металеві двері
(Заповнення дверних прорiзiв металевими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2
Блоки дверні металеві утеплені (інд. виготовлення).
Просимо уточнити конструктив Дверних заповнень.
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Перелік робіт зазначений в Додатку 3 до тендерної документації повністю відповідає кресленню розділу АР (аркуш 6).
Дата відповіді:
07.03.2023 16:58
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
17c0c7675f50428d925005ab23de2d70
Дата опублікування:
07.03.2023 13:03
Опис:
Шановний Замовнику, на виконання пункту 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*" можемо, як Учасник надати договір субпідряду?
Дякую.
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Згідно з вимогами ч. 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тому задля виконання вимог пп.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" Учасник повинен надати власний договір.
Дата відповіді:
07.03.2023 16:57
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
d436ae2ccf8f4dda95aef95de7ad01a9
Дата опублікування:
07.03.2023 12:58
Опис:
Шановний Замовнику, Для аналогічного договору може бути договір на "нове будівництво"?
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Згідно з Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 та зміною № 2 до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» окремими видами будівництва є нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція об’єкту. Згідно з вимогами пп.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" передбачено: "Аналогічним договором слід вважати договір за предметом капітальний ремонт або реконструкція будівель, укладений з організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться у публічному доступі, з обсягом виконання не менше 70% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник повинен здійснити посилання в Довідці на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.".
Дата відповіді:
07.03.2023 16:57
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
24e5943dc2034b0cb6d4ae371cbf2e4a
Дата опублікування:
07.03.2023 12:56
Опис:
Шановний Замовнику, поясніть, будь ласка, на підставі якого нормативного документу Ви вимагаєте наявність в Учасника закупівлі інженера-проектувальника в штаті, якщо закуповуєте роботи по заміні вікон та дверей з влаштуванням укосів. Яку функцію буде виновати інженер-проектувальник відносно цієї закупівлі? Чи Ви намагаєтесь такими вимогами штучно обмежити коло учасників?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 03.03.2023, 18:19)
Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Враховуючи ваше звернення прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та розмістити її в новій редакції.
Чому не внесли зміни до Тендерної документації стосовно Інженера-проектувальника?
Відповідь:
Повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Пунктом другим частини другої статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація: «Один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Тому Замовник встановив критерій згідно з вимогами підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасники процедури закупівлі при подачі своїх тендерних пропозицій мають підтвердити кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однією із вимог даного кваліфікаційного критерію є підтвердження наявності в учасників інженера проектувальника. Наявність інженера проектувальника необхідна, так як є гарантією того, що визначення вартості робіт буде проведено із застосуванням діючих цін та коефіцієнтів. Дану вимогу може виконати більшість потенційних учасників. Будь-яка помилка може призвести до проблем із завершенням робіт. Тому вважаємо, що наявність інженера проектувальника є необхідним критерієм під час кваліфікації для якісного та вчасного виконання робіт.
При цьому згідно з п. 51 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
09.03.2023 15:34
Відповідь надана
Наявність інженера проектувальника
Номер:
1986a9bbb3e445bbade744716f7b3da0
Дата опублікування:
07.03.2023 12:55
Опис:
Шановний Замовнику, ви надали відповідь що внесли зміни В Т.Д . Але Додаток 3 п.2 і надалі містить вимоги наявності в Учасника закупівлі інженера-проектувальника в штаті .поясніть, будь ласка, на підставі якого нормативного документу Ваша вимога. Яку функцію буде виновати інженер-проектувальник відносно цієї закупівлі? Чи Ви намагаєтесь такими вимогами штучно обмежити коло учасників?
Відповідь:
Повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Пунктом другим частини другої статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація: «Один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Тому Замовник встановив критерій згідно з вимогами підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасники процедури закупівлі при подачі своїх тендерних пропозицій мають підтвердити кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однією із вимог даного кваліфікаційного критерію є підтвердження наявності в учасників інженера проектувальника. Наявність інженера проектувальника необхідна, так як є гарантією того, що визначення вартості робіт буде проведено із застосуванням діючих цін та коефіцієнтів. Дану вимогу може виконати більшість потенційних учасників. Будь-яка помилка може призвести до проблем із завершенням робіт. Тому вважаємо, що наявність інженера проектувальника є необхідним критерієм під час кваліфікації для якісного та вчасного виконання робіт.
При цьому згідно з п. 51 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
09.03.2023 15:34
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
e11f1114abd141f389ea46d29e45ccea
Дата опублікування:
06.03.2023 20:02
Опис:
Чи буде вважатися аналогічним договір,який був заключений у 2019 році,але роботи виконувалися в 2019-2020рр.?
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Згідно з вимогами пп.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" передбачено:
«Інформація за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності) про наявність виконання аналогічного договору (із зазначенням предмет договору, № та дати укладання, найменування замовника) за період з 2020 по 2023 рік.».
Аналогічним договором буде вважатися договір, у якого наявне виконання за період з 2020 по 2023 рік.
Дата відповіді:
07.03.2023 15:22
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
04c8785ae6934ac8b1f3bb1e208f60aa
Дата опублікування:
03.03.2023 11:36
Опис:
Шановний Замовнику, надайте, будь-ласка, уточнення. Який саме договір може вважатися аналогічним? Це має бути договір на виконання капітального ремонту чи реконструкції будівель будь-якого призначення (освіта, медицина, житлове будівництво, тощо)? Обсяг виконання робіт 70% від очікуваної вартості данної процедури закупівлі має складати один договір, чи може бути декілько договорі на цю суму? Чому саме 70 % має бути об'єм виконання? На яку норму закону ви посилаєтесь?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Згідно з вимогами пп.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" передбачено: "Аналогічним договором слід вважати договір за предметом капітальний ремонт або реконструкція будівель, укладений з організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться у публічному доступі, з обсягом виконання не менше 70% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник повинен здійснити посилання в Довідці на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір."
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Вимога в обсязі виконання саме 70 % від очікуваної вартості даної процедури передбачена тим, що вона забезпечить участь у тендері організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Дата відповіді:
06.03.2023 17:25
Відповідь надана
Лоти
Номер:
23e573e6de64492daa2415cd574b2c12
Дата опублікування:
03.03.2023 11:34
Опис:
Посилаючись на зміст ТД Замовника" У разі коли учасник процедури закупівлі стає переможцем кількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти" питання Скільки лотів містить ця закупівля?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Дана закупівля не передбачає поділу на лоти. Тендерна пропозиція подається стосовно закупівлі в цілому.
Дата відповіді:
06.03.2023 15:33
Відповідь надана
Інформація про наявність виконання аналогічного договору
Номер:
d4e527e913cc409ba9006fb8bdfc5f14
Дата опублікування:
03.03.2023 09:47
Опис:
Шановний Замовнику, надайте, будь-ласка, уточнення. Який саме договір може вважатися аналогічним? Це має бути договір на виконання капітального ремонту чи реконструкції будівель будь-якого призначення (освіта, медицина, житлове будівництво, тощо)? Обсяг виконання робіт 70% від очікуваної вартості данної процедури закупівлі має складати один договір, чи може бути декілько договорі на цю суму?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю! Згідно з вимогами пп.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" передбачено:
"Аналогічним договором слід вважати договір за предметом капітальний ремонт або реконструкція будівель, укладений з організацією/підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться у публічному доступі, з обсягом виконання не менше 70% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник повинен здійснити посилання в Довідці на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір."
Обсяг виконання робіт не менше 70% від очікуваної вартості має складати один договір.
Дата відповіді:
06.03.2023 15:38
Відповідь надана
Відповідно до пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва: "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну докуме
Номер:
1ca833ff83be47fd87fc99088c11ad63
Дата опублікування:
03.03.2023 09:31
Опис:
Відповідно до пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва: "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником." Просимо Вас надати відомість ресурсів
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю!
Відповідно до пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником».
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
В додатку № 1 до тендерної документації передбачено достатньо інформації (відомостей) для подачі потенційними Учасниками своєї тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
06.03.2023 17:28