-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5, за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.
Завершена
3 824 479.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 122.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 122.40 UAH
Номер:
3e1cbdc4b6f24bffa14aed0029c6f055
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2023 00:00
Період моніторингу:
10.04.2023 15:57 - 02.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 №20-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.04.2023 №20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-03-01-012811-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2023 (протокол №32), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.03.2023, тендерні пропозиції акціонерного товариства «Сумбуд» та товариства з обмеженої відповідальністю «Соді-ком», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.03.2023 №47 та №48, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2023, договір від 24.03.2023 № 129, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.04.2023 року.
Згідно з абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Зокрема, відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
При цьому, Замовник у тендерній документації у підпункті 3 пункту 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначив, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) згідно з пунктом 44 Особливостей, чим порушив вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на офіційному сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv) Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області є розпорядником бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що Замовник розмістив на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі 13.04.2023, чим порушив строки, встановлені пунктом 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
18.04.2023 16:15 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник), на отриманий висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5, за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.», ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-01-012811-a, повідомляє, що в діях посадових осіб або уповноваженої особи Замовника на момент оголошення закупівлі не було умисного порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в Електронній системі закупівель була відсутня технічна можливість самостійного декларування Учасниками інформації, щодо відсутності підстав, визначених у пункті 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту).
Зауваження враховані та в подальшому буде дотримано вимоги:
- абзацу восьмого пункту 28 Особливостей;
- пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Прошу Вас не притягувати до відповідальності осіб, якими були допущені невідповідності.
Дата публікації звіту:
21.04.2023 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
344e06e009e24b18aa46ec66a3b1184c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.04.2023 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5, за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-012811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d18deb36ca63405faa1be75ea88cd16c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.04.2023 12:21
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення до моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5, за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.», ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-01-012811-a.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики по даній закупівлі було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ «ВКП «Архбудпроект» згідно з Договором № 22-07 від 18.10.2022р. (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-20-001204-a) та затвердженої наказом відділу освіти від 22.11.2022 року № 223-ОД. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (на заміну вікон та дверей) з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку, а саме: коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку та податку на додану вартість. (Обґрунтування додається).
2. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Дана вимога не містить прямого обов’язку замовника публікувати інформацію про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Також постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», з урахуванням затверджених цією постановою заходів, рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, що є рекомендацією, а не обов’язком.
У зв’язку з технічними проблемами обґрунтування технічних і якісних характеристик закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5, за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.», розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, було оприлюднено на сторінці власного веб-сайту 13.04.2023 року за посиланням:
http://voromny.org.ua/2023/04/13/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-kapitalnyj-remont-budivli-romenskoyi-zagalnoosvitnoyi-shkoly-i-iii-stupeniv-5-za-adresoyu-vul-prokopenka-76-m-romny-sumska-obl/.