• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія)

Завершена

1 272 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 720.00 UAH
Період уточнення: 01.03.2023 11:15 - 06.03.2023 00:00
Відповідь надана

Наявність дискримінаційних вимог в Тендерній документації

Номер: 569601a7264e49a195ffa4a41eb43d96
Дата опублікування: 05.03.2023 22:04
Опис: 1) Копії договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2021 років та повинен стосуватися одного із сегментів ринку електричної енергії торгової зони БуОС, як до такої, на якій знаходився Замовник на зазначений період. - договора за 2019-2021 роки; Це штучно обмежує конкуренцію та не дає можливості участі новострореним компаніям. 3) учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В такому випадку зазначені вище сертифікати на товар не надаються. електрична енергія не підлягає сертифікації згідно чинного законодавства, тому вимагати любі документи на підвтердження цього заборонено, та обмежує конкуренцію.
Відповідь: Відповідно до законодавства України у сфері постачання електричної енергії та із Законом України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами та повідомляємо наступне : Нами, як Замовником, дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також забезпечено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Потрібно звернути увагу, що постановою НКРЕКП від 27.06.2019 № 1307 «Про погодження визначених ДП «НЕК «Укренерго» торгових зон» погоджено визначені ДП «НЕК «Укренерго» дві відокремлені зони в межах України – торгову зону «Острів Бурштинської ТЕС» та торгову зону «ОЕС України». БуОС — умовна територія, на якій розташовані електричні мережі Бурштинської електростанції разом із прилеглою до неї електромережею та власними споживачами електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. В БуОС функціонують усі сегменти ринку, за допомогою яких здійснюється купівля-продаж електричної енергії, а саме: ринок «на добу наперед» (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР) і балансуючий ринок (БР), на яких формується вільна (ринкова) ціна. Об’єкти Замовника для яких постачатиметься Електрична енергія знаходяться на території Закарпатської області. Відповідно до пункту 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зазначено: «Ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб». Наступними відповідними указами воєнний стан в Україні продовжено. НКРЕКП погоджено визначену НЕК «Укренерго» одну торгову зону «ОЕС України» в межах України, однак у Постанові "Про внесення змін до деяких постанов НКРЕКП" № 333 від 27.02.2022 р зазначено, що відповідно до законів України «Про ринок електричної енергії», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», ураховуючи Протокол наради щодо обговорення заходів стабілізації учасників ринку електричної енергії під час особливого періоду з метою забезпечення операційної безпеки функціонування основної частини ОЕС України від 26 лютого 2022 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно, виходячи із вищевказаного функціонування однієї торгової зони матиме тимчасовий характер (на період дії воєнного стану в Україні). Також, слід зазначити, що вимога надати копії договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2021 років та повинен стосуватися одного із сегментів ринку торгової зони БуОС, установлена на виконання норм чинного законодавства. Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначено Законом України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) та згідно Постанови Кабінету Міністрів України 30 грудня 2022 р. №1495 “Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів ”. Відповідно до ч.ч.1,2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи вищевикладене, тендерна документація містить законні вимоги та відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 07.03.2023 12:27