• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія)

Завершена

1 272 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 720.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2023 11:15 - 06.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 68617460e360493292535f2f0f98418d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-003469-a.b2
Назва: Незаконне рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Доброго дня, Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 44817772), яку Замовнику було, визначено, як переможцем за ідентифікатором UA-2023-03-01-003469-a, на відповідність до вимог Тендерної документації встановили наступне: 1. Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції такі документи: - Довідку складену у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання договорів на постачання (закупівлю) електричної енергії з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету постачання (закупівлі) за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія. В довідці обов’язково повинно бути зазначено: предмет договору, суму (ціну) договору, його № та дату, найменування, адреса та контактні дані замовника, дати початку та кінця постачання, стан виконання договору, фактичний обсяг (в кВт*год) документально підтвердженої поставки електричної енергії за договором на час подання тендерної пропозиції учасником. Учасником подана довідка без зазначення дати початку та кінця постачання, стану виконання договору та обсягу (кВт.год) і тому відповідно учасником не виконано встановлену вимогу Тендерної документації. - Договір(и) з додатком(ами) та додатковими угодами до них), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. Копії договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2021 років та повинен стосуватися одного із сегментів ринку електричної енергії торгової зони БуОС, як до такої, на якій знаходився Замовник на зазначений період. ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" надано три договори дата підписання, яких становить 26 січня 2023 року., тобто не підтверджено виконання аналогічних договорів за період вказаний у тендерній документації. Також від Учасника умовами тендерної документації вимагалось надання Документів, підтверджуючих факт виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: - позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором електричної енергії, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору; - або підписаний(і) обома сторонами акт(и) приймання-передачі електричної енергії на загальний обсяг поставки, вказаний у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" не надано зазначені документи, і тому відповідно не виконано встановлену вимогу Тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом поточного та 2019, (2020,2021,2022) року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168, і також повинен підтвердити, що до нього така інформація не надсилалась операторами системи розподілу за визначені вище періоди. У тендерній пропозиції ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" не подано такий гарантій лист і тому відповідно учасником не виконано встановлену вимогу Тендерної документації. 3. Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження інформації із обмеженим доступом у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі. Учасником ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" у складі його пропозиції не надано документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ДСТУ ISO 27701:2013 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки» з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження інформації із обмеженим доступом у ході виконання Договору, тому учасником не виконано встановлену вимогу Тендерної документації та на підставі цього тендерна пропозиція підлягає відхиленню. 4. Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен мати можливість інформувати споживачів про стан особового рахунку за допомогою смс, для підтвердження чого, учасник надає договір згідно якого він отримує відповідні телекомунікаційні послуги, або посилання на закупівлю за результатом проведення якої Учасник отримує такі послуги. Учасник ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" не надав, у складі Тендерної пропозиції, договір згідно якого він отримує відповідні телекомунікаційні послуги, або посилання на закупівлю за результатом проведення якої Учасник отримує такі послуги, чим відповідно не дотримався вимог Тендерної документації. 5. Згідно пункту 1 Розділу ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації Тендерна документація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Тому Учасник на виконання нових державних будівельніх норм «Інклюзивність будівель і споруд», які впроваджують обов’язкове влаштування безперешкодного доступу для всіх маломобільних груп населення, у тому числі, людей з інвалідністю, зокрема, введені чіткі обов'язкові параметри влаштування безпечних пандусів при будівництві або реконструкції житлових і громадських об’єктів, повинен надати документ, який засвідчує виконання цієї умови або посилання на закупівлю результат проведення якої свідчить про виконання Учасником такої вимоги, а також Висновок щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель прийому громадян. Учасник ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" не надав у складі Тендерної пропозиції, на виконання нових державних будівельніх норм «Інклюзивність будівель і споруд», які впроваджують обов’язкове влаштування безперешкодного доступу для всіх маломобільних груп населення, у тому числі, людей з інвалідністю, зокрема, введені чіткі обов'язкові параметри влаштування безпечних пандусів при будівництві або реконструкції житлових і громадських об’єктів, документ, який засвідчує виконання цієї умови або посилання на закупівлю результат проведення якої свідчить про виконання Учасником такої вимоги. 6. Відповідно до вимог пункту 5 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складні тендерної пропозиції документи на підтвердження можливості участі на внутрішньо добовому ринку електроенергії та ринку електроенергії на добу на перед, із ціллю отримання необхідних обсягів предмету закупівлі відповідно до обсягів Замовника. Учасник ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" не надав у складі Тендерної пропозиції договори про участь на внутрішньо добовому ринку електроенергії та ринку електроенергії на добу на перед, чим відповідно не дотримався вимог Тендерної документації. Враховуючи вищевказане, Учасник ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" належним чином не виконав вищенаведені вимоги Тендерної документації, що відповідно свідчить про недотримання вимог тендерної документації Замовника. Визначення його переможцем створює порушення у процедурі проведення закупівель згідно законодавства України. На підставі наведеного, та керуючись ст. ст. 5, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 39, підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - Замовнику необхідно прийняти рішення про скасування визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕ­РГОПОСТАЧ" так як вона подана із порушенням процедури, встановленої законодавством у сфері публічних закупівель та не відповідає вимогам Тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2023-03-01-003469-a, тому підлягає відхиленню до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону відповідальність несуть такі категорії осіб: - уповноважена особа (особи); - керівництво замовника закупівлі. Тому звертаємо увагу, що визначення переможця із порушенням вимог законодавства та вимог тендерної документації тягне відповідльність передбачених вище осіб згідно статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу від учасника ТОВ «Закарпаттяенергозбут», Замовник приходить до висновку про її відхилення з огляду на таке. 1. ТОВ «ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ» (далі – Переможець) у складі тендерної пропозиції надало довідку, складену у довільній формі, про наявність в учасника досвіду виконання договорів на постачання (закупівлю) електричної енергії з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету постачання (закупівлі) за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія. Відсутність у даній довідці інформації про дату початку та кінця постачання, стану виконання договору та обсягу (кВт.год) не вважається невідповідністю тендерній документації, оскільки є формальною помилкою в розумінні п. 1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Згаданим пунктом тендерної документації передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Інформація про дату початку та кінця постачання, стану виконання договору та обсягу (кВт.год) наявна в наданих Учасником копіях аналогічних договорів та додатках до них. Переможець надав копії договорів з додаткамидо них, на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І Додатку 1. При цьому тендерною документацію передбачено можливість надання як повністю виконаних договорів, так і таких, що виконуються. Тому вимога про надання договорів, які діяли протягом періоду 2019-2021 років є факультативною. Учасники, які створені після вказаного періоду не можуть і не зобов’язані надавати такі договори, натомість можуть надати аналогічні договори, які укладені за період їх діяльності як постачальників. Враховуючи, що переможцем надані аналогічні договори, які перебувають в процесі виконання, Замовник вважає їх належним підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано копії трьох відгуків до аналогічних договорів із зазначенням достатньої та необхідної інформації. 2. Переможцем надано гарантійні листи, якими підтверджено, що протягом поточного та 2019, (2020,2021,2022) року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168. 3. Переможцем надано лист-роз’яснення про законодавчі підстави ненадання документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки». У вказаному листі переможець довів, що відповідно до норм чинного законодавство не зобов’язаний надавати сертифікати. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 4. Переможцем надано Гарантійний лист, яким підтверджено, що учасником виконано вимоги «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо особистого кабінету споживача, зокрема, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача всієї необхідної інформації, у тому числі про стан особового рахунку. Тому Замовник вважає такий спосіб донесення інформації достатнім, щоб забезпечити можливість інформування про стан особового рахунку. 5. Переможцем надано довідку, якою підтверджено дотримання вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Переможець зазначив, що забезпечення необхідних умов доступності для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель, в яких здійснюється обслуговування споживачів та/або отримуються звернення або скарги від споживачів, відповідно до державних будівельних норм, правил і стандартів, є однією з ліцензійних вимог, які висуваються до суб’єктів господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу. З огляду на те, що переможцем надано завірену копію ліцензії, Замовник вважає її наявність достатньою для підтвердження вимог тендерної документації. Зазначаємо, що пропозиція Переможця є найбільш економічно вигідною серед інших запропонованих, а також відповідає всім основним критеріям, які встановлені Замовником. Враховуючи це, а також принципи публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, Замовник вважає законним обрання переможцем закупівлі ТОВ «ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ». Також звертаємо увагу, що відсутні законні підстави для відхилення пропозиції переможця на даному етапі. Перелік підстав для відхилення пропозиції переможця міститься в п. 3 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.п. 3 п. 41 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Серед них відсутні підстави, на які посилається ТОВ «Закарпаттяенергозбут» у поданій вимозі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Істотні умови договору

Номер: 657cef56dbca4bbe8e6346cd90054b54
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-003469-a.a1
Назва: Істотні умови договору
Вимога:
Шановний замовник! В проєкті договору Істотні умови договору мають відповідати вимогам п.19 Постанови №1178 від 12.10.22. Внесіть зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація відповідає п.19 Постанови №1178 від 12.10.22.
Статус вимоги: Відхилено