-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт приміщень нежитлової будівлі в селі Іванівка, вул. Вишнева, 10)
Торги не відбулися
2 473 447.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 367.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 367.24 UAH
Період уточнення:
28.02.2023 17:24 - 10.03.2023 00:00
Відповідь надана
Просимо ТД привести у відповідність до законодавства
Номер:
facd703428604eaba15835c86056dae4
Дата опублікування:
03.03.2023 10:56
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо ТД привести у відповідність до законодавства, оскільки 25.02.2023 постанова КМУ від 17.02.2023 № 157 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178” (далі — Постанова № 157), яка вносить зміни до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Постанова № 1178), набула чинності.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за запитання. Замовник уважно розглянув Ваше запитання та надає відповідь наступного змісту.
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» набула чинності 25.02.2023. Враховуючи зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником будуть внесені зміни до ТД у відповідності до законодавства.
Замовник Вимогу задовольняє.
Дата відповіді:
06.03.2023 17:20
Відповідь надана
Субпідрядники/співвиконавці
Номер:
879f2e173879467f917700a3f8e1cfb7
Дата опублікування:
03.03.2023 10:19
Опис:
Шановний замовнику! Згідно п.7 Розділу 3 ТД вами не передбачено надання інформації про субпідрядника/співвиконавця ( у випадку закупівлі робіт чи послуг). Наведені положення ТД не узгоджуються з вимогами законодавства, а саме з ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Законом передбачено, що в разі закупівлі робіт або послуг замовник обов’язково повинен врахувати можливість учасника залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору. Просимо усунути невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за запитання. Замовник уважно розглянув Ваше запитання та надає відповідь наступного змісту.
Відповідно до п.18 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи вище перелічене, Замовник Вимогу задовольняє та внесе зміни до п.7 Розділу 3 ТД .
Дата відповіді:
06.03.2023 17:17
Відповідь надана
Щодо Проєкту договору
Номер:
0fc73e3d7c3b4b07bf1dad0bc6747f59
Дата опублікування:
02.03.2023 15:13
Опис:
Ознайомившись з тендерною документацією та Проєктом договору на надання послуг «Поточний ремонт приміщень нежитлової будівлі в селі Іванівка, вул. Вишнева, 10» просимо внести змінити до порядку оплати, що передбачений в 3 Розділі а саме: п. 3.2 Проєкту договору, що передбачає здійснення попередньої оплати, прибрати, а також змінити п. 3.3. в частині строку оплати шляхом зменшення: з 30 календарних днів на 10 календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг.
На нашу думку, дані зміни зможуть забезпечити збільшення кількості учасників та участь надійних суб’єктів господарської діяльності.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за запитання. Замовник уважно розглянув Ваше запитання та надає відповідь наступного змісту.
Попередня оплата є гарантією з боку Замовника повної оплати товару по договору, для Підрядника гарантією придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів тощо.
Як зазначено в проекті договору у Додатку 4 до Тендерної документації попередня оплата проводиться за умови проведення оплати Державною казначейською службою України в розмірі не більше 30% від вартості Договору, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070, на підставі наданого рахунку Підрядника.
Джерелом фінансування вказаної закупівлі є місцевий бюджет. Здійснення попередньої оплати та остаточного розрахунку за надані послуги відбувається згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» у порядку черговості з урахуванням ресурсної забезпеченості фонду державного бюджету, наявного залишку на єдиному казначейському рахунку. А тому Замовник не може гарантувати Підряднику проведення попередньої оплати протягом 10 календарних днів.
Внесення змін до порядку оплати передбаченого п. 3.3. Розділу 3 ТД в частині зменшення строку оплати: з 30 календарних днів на 10 календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг, може призвести до несвоєчасного виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Враховуючи вище викладене, Замовник Вимогу не задовольняє.
Дата відповіді:
06.03.2023 17:14