• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 38430000-8 – Детектори та аналізатори( Автоматичний біохімічний аналізатор-1 шт., код НК 024:2019: 56669 Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний; аналізатор сечі- 1 шт., код НК 024:2019:35774 Аналізатор сечі, напівавтоматизований )

3110 Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження: Юридична адреса:ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288, м. Жмеринка,23100. Адреса для листування:ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288, м. Жмеринка,23100. Місце поставки товару -ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288, м. Жмеринка,23100 . Поставка здійснюється до 31.12.2023. Найменування та кількість предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 38430000-8 – Детектори та аналізатори( Автоматичний біохімічний аналізатор-1 шт., код НК 024:2019: 56669 Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний; аналізатор сечі- 1 шт., код НК 024:2019:35774 Аналізатор сечі, напівавтоматизований ).Технічні, кількісні та якісні характеристики до товару вказані в Додатку № 1 до тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки є ціна

Торги не відбулися

733 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 338.00 UAH
Період уточнення: 24.02.2023 16:07 - 05.03.2023 00:00
Відповідь надана

Вимога яка штучно обмежують конкуренцію поміж потенційними учасниками

Номер: 92582b8482ab49228bf09d5c85d85d8b
Дата опублікування: 01.03.2023 16:51
Опис: Медико-технічні вимоги до автоматичного біохімічного аналізатора та до аналізатора сечі Додатку 1 Тендерної документації містять вимогу про необхідність надати Certificate to Foreign Government (FDA). Як відомо Certificate to Foreign Government (FDA) не визнано в Україні у встановленому Законодавством порядку. Наявність (або відсутність) такого документу не створює ніяких правових наслідків. Мабуть замовник повідомить, про те, що хоче «переконатися, що товар є якісним, і саме тому, не зважаючи на те що цей документ не визнано в Україні у встановленому Законодавством порядку, вимагає цей документ (Certificate to Foreign Government (FDA). Складається враження про те, що чинні в Україні документи, які підтверджують якість та безпечність використання товарів (як мабуть і вся система сертифікації якості та безпечності товарів, що відповідного до чинного Законодавства функціонує в України) є недостатньою для Замовника. Замовнику – потрібен саме не визнаний в Україні Certificate to Foreign Government (FDA),. Мабуть саме на підставі цього документу (Certificate to Foreign Government (FDA), який не визнаного в Україні - дасть змогу Уповноваженій особі замовника переконатись в тому, що запропонований учасником товар є якісним. Мабуть для того щоб переконатися в якості товару Уповноваженій особі Замовника не достатньо Декларацій про відповідність вимогам Технічного регламенту (наявність яких Законодавчо-встановлена в Україні). Пропонуємо не створювати для учасників штучні обмеження, видалити з тексту тендерної документації цю вимогу та сприяти проведенню дійсно відкритих торгів.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Стосовно Certificate to Foreign Government (FDA) або CE certificate, в залежності від країни виробника, звертаємо Вашу увагу, що даний документ має кожен виробник чи то з США (надають документ Certificate to Foreign Government (FDA) ) чи виробники з Європи (надають документ СЕ сертифікат), даний документ говорить про якість аналізаторів і що вони дійсно виробляються в заявленій країні виробником і можуть легально експортуватись в інші країни. Якщо Учасник не має в наявності відповідних сертифікатів, то йому нічого не заважає отримати дані сертифікати, звісно, якщо є бажання відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським. Дана вимога документації зазначена в першу чергу для забезпечення отримання якісної продукції та здійснення повірки в майбутньому. І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 03.03.2023 10:38
Відповідь надана

аявність вимог, що обмежують конкуренцію та суперечать Законодавству України

Номер: 62b42839d4364fe6b0600dade30fa349
Дата опублікування: 01.03.2023 13:29
Опис: Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Замовник планує закупити ЗА КОШТИ БЮДЖЕТУ МІСЦЕВОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (кошти бюджету місцевої територіальної громади становлять 93,9% від очікуваної загальної вартості закупівлі; власний бюджет складає менше 7%) Замовник планує закупити: Автоматичний біохімічний аналізатор-1 шт та Аналізатор сечі, напівавтоматизований -1шт. В Тендерній документації Замовник встановлює СУТТЄВІ ОБМЕЖЕННЯ до технічних характеристик предмету закупівлі. Наприклад Замовником встановлено таке обмеження: РЕАКЦІЙНІ КЮВЕТИ: ОДНОРАЗОВІ (підпункт 12 пункту 4 Медико-технічних вимог до автоматичного біохімічного аналізатора Додатку 1 до Тендерної документації). Як відомо використання одноразових кювет СУТТЄВО ЗБІЛЬШУЄ вартість кожного біохімічного дослідження та призводить до додаткових, витрат бюджету медичного закладу (або бюджету територіальної громади) при експлуатації біохімічного аналізатора. Крім того, наявність цієї вимоги також суттєво обмежує конкуренцію поміж учасниками оскільки переважна більшість сучасних автоматичних біохімічних аналізаторів вже давно відмовилися від застарілої технології використання одноразових кювет. Для створення конкуренції поміж учасниками, що неодмінно буде сприяти економії коштів місцевого бюджету та економії власних коштів замовника пропонуємо, ВИДАЛИТИ з тексту тендерної документації цю вимогу та надати можливість учасникам запропонувати різні типи сучасних автоматичних біохімічних аналізаторів. Потрібно відмітити те, що Ринкова ціна сучасного автоматичного біохімічного аналізатора потужністю 240 тестів/годину (в складі з аналізатором сечі) НЕ МЕНШЕ НІЖ НА 100 000 ГРИВЕНЬ ДЕШЕВШЕ ніж це передбачено цією процедурою закупівлі. Для економії коштів місцевої територіальної громади (а також власних коштів Замовника) потрібно лише видалити з тексту тендерної документації ряд дискримінаційних вимог, наприклад видалити такі вимоги як: - «реакційні кювети – одноразові». Ця вимога суттєво обмежує конкуренцію поміж учасниками оскільки переважна більшість сучасних автоматичних біохімічних аналізаторів вже давно відмовилися від застарілої технології використання одноразових кювет; - «надати сертифікат оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94». Не має сумнівів в тому, шо Замовнику відомо про те, що дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 852 від 03.10.2018 та № 598 від 10.07.2019) НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на предмет закупівлі цих торгів, оскільки предметом закупівлі є медичні вироби для діагностики in vitro – Атоматичний біохімічний аналізатор та Аналізатор сечі, напівавтоматизований; - «надати інформацію (у вигляді картинок/фото) про підтвердження РОСІЙСЬКОМОВНОГО інтерфейсу програмного забезпечення». Наявність цієї вимоги не тільки суперечить положенням Статті 27 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», але є також аморальною вимогою під час війни яку розпочала та веде Злодійська російська федерація проти України, а також звучить так, неначе цю вимогу написано під диктовку компанії «Интермедика-Москва». То, що ж спонукало Замовника включити до складу Тендерної документації такі вимоги?
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Повідомляємо, що використання аналізаторів з одноразовими кюветами не завжди є затратними, адже так звані "багаторазові кювети" також з часом потрібно міняти, а їх вартість врази вище від одноразових кювет, також потрібно обслуговувати миючу станцію, що також несе додаткові трати на обслуговування чи ремонт, потреба в дистиляторах чи якісній воді для промивки аналізатора, щоб вона не шкодила магістралі і не приводила до додаткових витрат. Також одноразові кювети забезпечують точність вимірювання, адже, якщо миюча станція дала збій і недостатньо добре вимила кювети чи в процесі експлуатації "багаторазові кювети" втратили свою цілісність (подряпини, помутніння, пошарпаність, тощо) це може в подальшому привести до втрати точності аналізу, що є не припустимим для лікувального закладу, адже від результатів залежить життя та здоров'я пацієнтів, а одноразова кювета це одне дослідження, зробили тест і утилізували кювету. Законодавство України передбачає повірку аналізаторів, яка здійснюється на основі оцінки відповідності (відповідно до статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Постанови КМУ №374 від 04.06.2015 та ст.3 розділу 3 НАКАЗУ №193 від 08.02.2016 – аналізатори медичного призначення відносяться до законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та під час проведення повірки ЗВТ заявники зобов'язані надавати документи щодо оцінки відповідності). Стосовно вимоги: «Надати інформацію (у вигляді картинок/фото) про підтвердження російськомовного інтерфейсу програмного забезпечення», буде внесено зміни до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді: 03.03.2023 10:37